De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eindelijk superbit

    Eindelijk komen er superbit dvd's. Vanaf half februari zijn de volgende titels beschikbaar: Gattaca, Johnny Mnemonic, Godzilla, en Desperado. Voor meer informatie zie DVD Info

  2. #2

    Standaard

    Dat wordt dan een dure maand met al die topreleases Zijn er nu al veel mensen die de R1 superbit dvd's hebben? En zijn ze nu echt beter dan de "gewone" dvd's?

    Groeten!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb er 2, waaronder de Fifth Element. Bij een head-on vergelijking springt de superbit er qua beeld echt uit! De kleuren, contrasten en scherpte is gewoon veel beter!! Qua geluid zit er niet veel verschil in, de superbit is iets dynamischer, iets voller..

    Groet Bjorn

  4. #4

    Standaard

    Desperado Superbit

    En The Fifth Element Superbit
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Ga ik eindelijk The Fifth Element kopen.
    Want die franse/nederlandse versie vindt ik persoonlijk niks.

    Schijnt dat die ook strepen in het beeld hebben

  6. #6

    Standaard

    Superbit gaat het eindelijk maken,

    Toen enige tijd geleden er wat post over Superbit verscheen leek het er even op dat men het verschil niet kon zien. Dat vijfde element zag er toch wel een stuk voller en straker uit op superbit. Dit wat DVD had moeten zijn .. weg met al die pulp waarin regiseurs en acteurs elkaar een vinger in de kont lopen te steken en verkondigen dat hun samenwerking zo "te gek"was, hoe bijzonder het script was .. bla bla bla ...

    Geef mij maar een stukje meer resolutie, maar de consument lijkt voor meer van het zelfde te gaan.
    System Error

  7. #7

    Standaard

    Hoe bedoel je strepen in beeld?? Als je doelt op anamorphisch, dat vind ik alleen maar een pluspunt.. dat is tenminste echt breedbeeld.

    Anders is er alsnog gesneden in de film....

    Groet bjorn

  8. #8

    Standaard

    Ben wel benieuwd hoe duur die superbitjes gaan kosten hier in NL, er staat niet bij of er ook NL ondertitels bij komen.

    eigenlijk zou gewoon alle DVD's zo moeten zijn.!!!!!

    PS ik heb zelf The Fifth Element op Superbit.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    er staat niet bij of er ook NL ondertitels bij komen.
    Nee, Columbia Tri Star in Hilversum brengt in de Benelux geen DVD's uit met NL ondertiteling Kost veel te duur

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •