Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 117 worden weergegeven.
  1. #51
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    op de site van Bridge Entertainment is alleen de VHS te vinden.

  2. #52

    Standaard

    maar waarom staat op dvd.nl dat ie al uitgekomen is ja op video maar het heet toch geen vhs.nl

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeffreydong
    het heet toch geen vhs.nl
    Now there´s an idea...

  4. #54

    Standaard

    Hoe staat het ervoor met deze prachtfilm?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TornadoGo
    Hoe staat het ervoor met deze prachtfilm?
    Hij is nog steeds prachtig alleen nog steeds geen dvd


  6. #56
    [PS]XiniX
    Guest

    Standaard

    He beste filmliefhebbers!

    Ik ben net als jullie al lange tijd op zoek naar "Als je begrijpt wat ik bedoel" op DVD. Ik heb hem nog van vroeger op VHS, maar die heb ik als kind al helemaal grijs gedraaid, beeld is erg slecht geworden.

    Nu vond ik dit topic hierzo en vroeg ik me af of jullie ondertussen al weten of hij inderdaad op DVD is verschenen?!? Ik krijg hem via bol.com en free record shop i.i.g. niet gevonden.

    Help me alsjeblieft??!

    Een bommelfan!

  7. #57

    Standaard

    Er bestaat helaas nog geen DVD en er is er ook geen in de maak.

  8. #58

    Standaard

    Ben benieuwd of deze dan eindelijk uitkomt dit jaar

    Normaal kwam deze ook standaard elke december op TV (op de laatste jaren na helaas )

  9. #59

    Standaard

    Zou deze film ook graag op dvd hebben. Echt een klassieker die ik vroeger als kind vaak zag. Heb zelf nog een mooi boek liggen van Bommel, die doe ik niet weg!
    Four-Star Trader (236)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb zelf nog een mooi boek liggen van Bommel, die doe ik niet weg!
    Die heb ik ook nog 8) Was toen volgens mij f25,- gulden. De boek van de film toch

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb zelf nog een mooi boek liggen van Bommel, die doe ik niet weg!
    Die heb ik ook nog 8) Was toen volgens mij f25,- gulden. De boek van de film toch
    Yep het boek van de film. Die ik heb is erg groot en breed met groene kaft en zwarte opdruk. Nog van mn oom gekregen vroeger...
    Four-Star Trader (236)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Ik wist nog goed dat ik een jaar of 3 4 was dat ik die film voor
    het eerst keek, moest ik altijd huilen HAHAHAHAHAHAHAHA
    ik moest ook altijd huilen net als bij ET en Platvoet
    De meest schokkende film vond ik nog wel The Witches dat die kinderen in muizen veranderen. Daar moeten ze echt de minimale leeftijd 12 voor maken. Ik zat het een keer met een hele groep kinderen op het werk van me moeder te kijken en iedereen schrok

  13. #63

    Standaard

    is er al iets meer bekend?
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    is er al iets meer bekend?
    Nee, helemaal niets.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik wil wel eens gaan informeren op school. Mijn TV-leraar is ook docent filmgeschiedenis in Amsterdam, dus misschien weet hij waar we terecht kunnen met eventuele petities...
    en..????
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  16. #66

    Standaard

    Hmmm, nogsteeds geen nieuws dus.

    Ik heb vorig jaar onderzoek gedaan naar de rechten. Een korte samenvatting van 5 dagen intensief speurwerk:

    Toonder studios wil er niets meer mee te maken hebben heb ik het idee,
    de rechten lagen in de handen van Bridge Home Entertainment groep, maar zijn verlopen.
    De rechten rusten nu bij Rob Houwer producties dat echter nergens te vinden is.

    Maar hoe kan het dat hij in Duitsland wel op DVD is verschenen .

    Grt. Deweb

  17. #67

    Standaard

    een verouderd stukje nieuws dat ik nog niet eerder had gezien...

    http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/05/30/Vp/06.html
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  18. #68

    Standaard

    Ach het komt er op neer dat deze animatie film, net als "When the Wind Blows", nooit op DVD zal verschijnen, hoeveel mensen er ook om schreeuwen.
    JP

    "You know... for kids"

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JP_S
    Ach het komt er op neer dat deze animatie film, net als "When the Wind Blows", nooit op DVD zal verschijnen, hoeveel mensen er ook om schreeuwen.
    Nou, de eerste twee films uit de Rob Houwer Film Collectie verschijnen binnenkort op DVD, dus wie weet?

  20. #70

    Standaard

    Als het goed is verschijnt deze inderdaad ook op dvd bij Indies (ze hebben gezegd de hele collectie uit te brengen). Maar verwacht er niet te veel van, Houwer heeft in 2001 ook de boel op het laatste moment afgeblazen en de release-info voor de eerste twee films uit de RH filmcollectie zien er zeer teleurstellend uit.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Als het goed is verschijnt deze inderdaad ook op dvd bij Indies (ze hebben gezegd de hele collectie uit te brengen). Maar verwacht er niet te veel van, Houwer heeft in 2001 ook de boel op het laatste moment afgeblazen en de release-info voor de eerste twee films uit de RH filmcollectie zien er zeer teleurstellend uit.
    geen meer info over het hoe en waarom? ik wacht er al tijden op
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zwelgjer
    Ik heb een hekel aan die film, iedereen ging mijn naam altijd verbasteren tot die van die draak:mad: :(
    Hoe bedoel je?


    Anyway... Die VHS heb ik ook al een tijd, paars is ie. Een erg mooie film, misschien door de nostalgie. Ik ben dus niet de enige die het niet droog hield bij de scene dat Zwelgje OBB had ontvoerd naar de grot, terugkwam met een zak vol penen en OBB ervandoor was gegaan... Waarna OBB ook nog eens gaat hallucineren in het bos....

    Whuuuuuu... :'(

    Een ijzersterke productie, maar wat willen jullie neerleggen voor een, laten we zeggen, SE?
    Ik ga denk ik mijn VHS-kopie digitaliseren en op DVD fikken. Eerdaags.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Die VHS heb ik ook al een tijd, paars is ie.

    Een ijzersterke productie, maar wat willen jullie neerleggen voor een, laten we zeggen, SE?
    Veel meer dan 30 euro zou ik niet aan een SE uitgeven. Maar daarvoor wil ik wel iets leuks hebben.

    Ik heb deze ook nog op VHS, van dat label met die ille clown zonder lichaam. Hij had alleen een gelaat, hoedje en snor. En zo'n cute meisje vertelde dan over de andere titels die beschikbaar waren van dat label. Een paar heb ik bewaard, de rest werd rommelmarktvoer 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Die VHS heb ik ook al een tijd, paars is ie.

    Een ijzersterke productie, maar wat willen jullie neerleggen voor een, laten we zeggen, SE?
    Veel meer dan 30 euro zou ik niet aan een SE uitgeven. Maar daarvoor wil ik wel iets leuks hebben.
    minstens 30 euro zou ik zeggen, op dit moment althans... :wink:
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  25. #75

    Standaard

    Volgens iemand in deze thread zou er dit jaar toch nog een dvd moeten gaan uitkomen. Ik ben benieuwd maar ik heb zo m'n twijfels..

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •