Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Meer detail in hoog alswel mid/laag ... warm maar ook stevig geluid.
    Zachte pasages moeten ook goed en helder klinken.

  2. #27

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dat vdHul en Denon te "soft" wordt.
    Dat is zeker een mogelijkheid ja. Maar het hoeft zeker niet zo te zijn. Persoonlijk zou ik momenteel niet meteen fellere kabels willen hebben. En dat terwijl zowel mijn speakers als mijn kabels als mijn receiver als tamelijk warm kunnen worden bestempeld.
    Ik moet overigens nog altijd eens kijken wat een andere kabel doet (al heb ik daar weinig zin in momenteel)

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is zeker een mogelijkheid ja. Maar het hoeft zeker niet zo te zijn. Persoonlijk zou ik momenteel niet meteen fellere kabels willen hebben.
    Zoals jezelf al aangeeft is het iets persoonlijks.
    Zelf "miste" je ook wat in het geluid na aanschaf van de Denon (als ik het nog goed weet teminste).
    Wellicht had dat niet zo geweest met een andere , in dit geval QED kabel.

    Ik bedoelde dan ook niet dat vdHul/Denon een slechte combinatie is en uiteraard zijn de speakers de grootste bepalende factor in dit geheel.

  4. #29
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    vdHul werd namelijk geadviseerd om de stevige klankkleur van de combinatie Denon en Magnat niet nog eens te gaan versterken, maar juist om e.e.a. af te zwakken.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    vdHul werd namelijk geadviseerd om de stevige klankkleur van de combinatie Denon en Magnat niet nog eens te gaan versterken, maar juist om e.e.a. af te zwakken.
    De ouders van mijn vriendin hebben de combinatie Denon 2802 met Infinity Delta staan. Als speakerkabel gebruiken ze de Royal Jade van vdHul.

    Ik kan niet anders concluderen dat het erg mooi klinkt, lekker veel detail.
    De Infinity's zijn ook redelijk felle speakers en die worden erg mooi aangestuurd dankzij de Denon/vdHul combi.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #31
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Het is dus de QED Silver Anniversary 2x2,50mm² geworden.
    Met de 4mm airlock plug.
    mijn HT Loewe Xelos 5270 ZW @media 100hz breedbeeld tv,
    Denon AVR-2700 5x80watt, Denon DCD-960, Pioneer DV-565A (sacd), JVC HR-S8500 (s-vhs),
    Front (2x) Magnat Zero 7, Rear (2x) B&W DM601, Center (1x) B&W CC6.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    Het is dus de QED Silver Anniversary 2x2,50mm² geworden.
    Met de 4mm airlock plug.
    goede kabel voor zijn prijs. krijg je zeker geen spijt van. :wink:
    van harte.

  8. #33
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Ik wordt door jullie steeds meer enthausiaster ...
    Alleen kost me dat wel bakken met geld :wink:

    Maar goed, kwaliteit gaat nooit vervelen.
    mijn HT Loewe Xelos 5270 ZW @media 100hz breedbeeld tv,
    Denon AVR-2700 5x80watt, Denon DCD-960, Pioneer DV-565A (sacd), JVC HR-S8500 (s-vhs),
    Front (2x) Magnat Zero 7, Rear (2x) B&W DM601, Center (1x) B&W CC6.

  9. #34

    Standaard

    Hoi,

    Heb zelf Quadral aurum 5 speakers in combinatie met de Denon AVR-1803.

    Heb kort geleden de QED X-Tube XT-300 kabels erbij aangeschaft met airlocks en ben zeer tevreden over het verschil aan geluid. Heb er veel meer detail bijgekregen. Had hiervoor de oehlbach twin kabel van 14 euro per meter. Ben ook van plan de Denon-3805 aan te gaan schaffen.
    Heb gehoord dat kwa prijs en kwaliteit verhouding dit een top versterker moet zijn.
    :)
    "What we do in life echoes in eternity."

  10. #35

    Standaard

    Misschien breek hier nu in, maar welke luidspreker kabels gaan bv goed samen met Onyko receivers ?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EvdL
    Misschien breek hier nu in, maar welke luidspreker kabels gaan bv goed samen met Onyko receivers ?
    Onkyo is op zich niet een "warme" versterker te noemen.
    dus, een kabel die niet te warm is en redelijk neutraal zal het zeker goed doen. Hier denk ik dan meer aan een van den hul kabel dan een qed kabel.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EvdL
    Misschien breek hier nu in, maar welke luidspreker kabels gaan bv goed samen met Onyko receivers ?
    onkyo receivers/versterkers staan niet bekend als zijnde "warme" versterkers/receivers. Ik denk dan eerder aan een van den hul kabel i.p.v. een QED kabel, die er ook zilver in heeft verwerkt en daardoor soms iets te hard over kan komen. je kunt het altijd probleren natuurlijk.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •