Bekijk uitslag poll: Wat voor PS2 heb jij?

Stemmers
20. Je mag niet stemmen in deze poll
  • zwart

    13 65,00%
  • zilver

    6 30,00%
  • aqua

    1 5,00%
De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Het grote Playstation 2 topic

    Bij deze open ik dus een topic voor alle PS2 vragen.. Ik heb die van mij pas gekocht (Aqua) en dus eindelijk een DVD speler op me kamer ... maarrr die spellen zijn best duur weet iemand een site met een soort van pricewatch net als hier voor dvd's? ... Ik zoek nl nog Crazy Taxi, Metal Gear Solid 2 e.d. omdat die nu goedkoper zijn.. maar ik zie ze nergens meer liggen En via freerecordshop.nl zijn ze ook niet meer te krijgen..

  2. #2

    Standaard

    Crazy Taxi is cool, heb 1 en 2 nog op de Dreamcast 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Games duur? gewoon wachten tot ze platinum zijn dan heb je ze tussen de 19,99 en 29,99 bij o.a. E-Plaza
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    strak, ik heb mijn ps2 op de release dag gekocht, en heb momenteel zo'n 20 spellen, van tijd tot tijd bied ik uitgespeelde games aan op marktplaats, maar ik koop ze meestal bij play.com, scheelt mij toch 10 tot 15 euro met de winkelprijzen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #5

    Standaard

    Mijn ps2'tje is zwart . Ik heb ook een stuk of 15 spellen en om de zoveel tijd verkoop ik er weer een paar. Ik speel de laatste tijd wel wat minder omdat ik meer films kijk 8) .

  6. #6

    Standaard

    ik heb 8 spellen,een HardDance mat,en allerlei zooi,en heb er al dik half jaar niks meer mee gedaan...

    totaal miss wel 20 keer op gespeeld...

    TKAlaystation met veel toebehoren!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zelf heb ik een zilveren PS2 waar ik regelmatig gebruik van maakt samen met mijn zoontjes.
    Mocht ik alleen wat willen spelen dan doe ik meestal Gran Turismo.

  8. #8

    Standaard

    Mijn PS2 is zwart..en heb hem eigenlijk alleen maar gekocht voor GTA en GT
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Heb er nu geen meer ;P

    Maar heb ooit een zwarte gekocht voor 1200 gulden ;| Daar ongeveer 5 uur op gespeeld.
    Toen de Silver gekocht toen die uitkwam en daar nog geen uur op gespeeld.

    Nou probeer ik het niet meer :P ik ben nou eenmaal geen console iemand (meer).

  10. #10

    Standaard

    Ik heb een zwarte sinds december 2002. Nu heb ik 11 spellen.Niet echt zo veel,maar ik koop meestal alleen de echte goeie spellen die ik niet snel zat word.Toch kijk ik vaker films,maar als er wat lui zijn,doe ik weer liever een game.

    Mijn games:

    GTA 3
    GTA vice city
    Medal of honor frontline
    Need for speed: Hot Pursuit 2
    Tekken Tag tournament
    James Bond :Nightfire
    James Bond: Agent under fire
    James Bond: Everything or nothing
    Hitman Contracts
    Hitman 2: silent assassin
    The Getaway

  11. #11

    Standaard

    heb een zwarte ...

    koop mijn games meestal via ebay ... en anders tweedehands bij gamemania (belgie) ... eenmaal die uitgespeeld verkoop ik ze ook weer en trek iets van een 5 tot 7 euro af van de prijs die ik betaald heb ... zo kost het gemiddeld een 5 tot 7 euro voor een game waar ik een tijdje plezier aan beleefd heb en dat is me wel acceptabel. (huren is zelf vele malen duurder.)
    :wq

  12. #12

    Standaard

    Ik heb ook een zwarte.... en deze is omgebouwd, dus de games kosten ook nix (alleen de tijd om ze te downen)
    Als je echt veel spellen speelt dan is het ombouwen de moeite waard, voor het downloaden van de spellen. En als je het spel dan echt de moeite waard vind dan kun je het alsnog kopen....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •