Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 81 worden weergegeven.

Discussie: voor de muppet fans

  1. #51

    Standaard

    weet misschien iemand of er plannen zijn om de eerste muppet-movie op DVD uit te brengen?

  2. #52

    Standaard

    Frank, wat is er eigenlijk in R1 gecut? Ik weet dat de afleveringen eertijds allemaal in de US een stukje korter waren voor meer reclame (vandaar dat er in het midden van elke aflevering een losstaande sketch zit - Any Old Iron bijvoorbeeld) maar ik dacht dat op de US-box deze stukjes weer wel waren toegevoegd??? Information plz.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Frank, wat is er eigenlijk in R1 gecut?
    Zie de recensie op Ultimate Disney: http://www.ultimatedisney.com/muppetshow-season1.html.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    weet misschien iemand of er plannen zijn om de eerste muppet-movie op DVD uit te brengen?
    In Engeland verschijnen op 14 november de volgende Muppet-films (opnieuw) op DVD (door Buena Vista):

    - The Muppet Movie
    - The Great Muppet Caper
    - The Muppet Christmas Carol
    - Muppet Treasure Island

    The Muppets Take Manhattan en Muppets from Space zijn eigendom van Sony Pictures en It's a Very Merry Muppet Christmas Movie is eigendom van MGM, ook Sony dus.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Frank, wat is er eigenlijk in R1 gecut?
    Zie de recensie op Ultimate Disney: http://www.ultimatedisney.com/muppetshow-season1.html.
    Machtig veel informatie! Dank!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Das Muppet Movie - Jubiläums-Edition

    Artwork:
    http://www.cinefacts.de/bild.php?id=...&studio=Disney

    Widescreen (1.85:1 - anamorph)
    Dolby Digital 5.1 in Englisch
    Zal Nederlandse ondertiteling hebben.

    BONUS-MATERIAL
    Pepe präsentiert: das Leben einen berühmten Frosches

    Bron:Cinefacs
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #57

    Standaard

    Verkrijgbaar op DVD vanaf 8 november 2005

    Jim Henson’s MUPPET FAMILY CHRISTMAS

    Het wordt een geweldige Kerst met Kermit en zijn vrienden
    Als Kerstmis nadert, verzamelen Kermit™, Fozzie™, Gonzo™ en al hun vrienden zich bij de moeder van Fozzie om de gezellige tijd samen te vieren. En hoewel niet alles vlekkeloos verloopt, (zo komt de bestelde kalkoen bijvoorbeeld nog levend aan en zit Miss Piggy™ vast in het verkeer) belooft het toch een bijzonder mooie tijd te worden. Zoals we gewend zijn van de Muppets
    Vol hilarische momenten, geweldige liedjes en speciale ontmoetingen met oude vrienden…
    Met de stemmen van Jim Henson, Frank Oz, Dave Goelz, Richard Hunt, Jerry Nelson,..

    Technische gegevens
    Speelduur: ± 225 min. - Taal: Engels - Ondertiteld: Nederlands - Beeldformaat: 4:3 – Regio code: 2 (pal) - Audio: Dolby Digital 2.0
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #58

    Standaard

    Ik vraag me af of de speelduur van 255 minuten klopt. Ik ben in het bezit van de Engelse versie en die duurt 47 minuten en bevat ook de film The Christmas Toy van 50 minuten.

  9. #59

    Standaard

    Is dit soms die film dat de inwoners van Sesamstraat (amerrikaanse) en de Freggels ook meedoen???
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Is dit soms die film dat de inwoners van Sesamstraat (amerrikaanse) en de Freggels ook meedoen???
    Ja, dat is 'm. Erg leuk filmpje.

  11. #61

    Standaard

    YES! Alhoewel dat van die 225 nog niet bij benadering kan kloppen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    YES! Alhoewel dat van die 225 nog niet bij benadering kan kloppen!
    Dat dacht ik ook al. Ik heb de R2 UK en die is compleet (de R1 mist zo'n 6 minuten aan beeldmateriaal) en die duurt 47 minuten.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Heb je een idee of die tenminste UK subs bevat? Ach what the hell, ik ga 'm toch kopen... maar ik twijfel nog tussen R1 en R2.
    Regio 4 zal English French Swedish Norwegian Danish Finnish subs hebben.

    Tevens zullen deze regio 4 versies Nederlandse subs hebben:

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #64

    Standaard

    Van MTE is er al een redelijk goeie versie voorhanden hier. The Great Muppet Caper, daar kijk ik echt wel naar uit (is dat die niet met "take a right turn at the fork"?)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Van MTE is er al een redelijk goeie versie voorhanden hier. The Great Muppet Caper, daar kijk ik echt wel naar uit (is dat die niet met "take a right turn at the fork"?)
    Redelijk goeie, lees beter als de nieuwe :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  16. #66

    Standaard

    Ik lees net op het forum van Ultimate Disney dat in zowel de Australische als Engelse versie van seizoen 1 van The Muppet Show is geknipt.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik lees net op het forum van Ultimate Disney dat in zowel de Australische als Engelse versie van seizoen 1 van The Muppet Show is geknipt.
    Jep, en ik heb dus net de Australische aangeschaft...
    Behalve dus dat lelijke groene ding (kheb het niet over Kermit maar dat G-General log) ook nog eens geknipte afleveringen...
    Als in de engelse niet geknipt is koop ik die nog wel...
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik lees net op het forum van Ultimate Disney dat in zowel de Australische als Engelse versie van seizoen 1 van The Muppet Show is geknipt.
    Jep, en ik heb dus net de Australische aangeschaft...
    Behalve dus dat lelijke groene ding (kheb het niet over Kermit maar dat G-General log) ook nog eens geknipte afleveringen...
    Als in de engelse niet geknipt is koop ik die nog wel...
    De Engelse versie is gelijk aan de Australische versie, dus wat betreft het geknip in de afleveringen maakt het niet uit welke versie je koopt. In alle releases is geknipt. Voordeel van de Engelse versie is echter dat deze een mooiere verpakking heeft. De Australische versie zit in één keepcase waar plaats is voor de vier discs, terwijl de Engelse versie in vier slimcases zit met daaromheen een slipcase.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik lees net op het forum van Ultimate Disney dat in zowel de Australische als Engelse versie van seizoen 1 van The Muppet Show is geknipt.
    Jep, en ik heb dus net de Australische aangeschaft...
    Behalve dus dat lelijke groene ding (kheb het niet over Kermit maar dat G-General log) ook nog eens geknipte afleveringen...
    Als in de engelse niet geknipt is koop ik die nog wel...
    De Engelse versie is gelijk aan de Australische versie, dus wat betreft het geknip in de afleveringen maakt het niet uit welke versie je koopt. In alle releases is geknipt. Voordeel van de Engelse versie is echter dat deze een mooiere verpakking heeft. De Australische versie zit in één keepcase waar plaats is voor de vier discs, terwijl de Engelse versie in vier slimcases zit met daaromheen een slipcase.
    Ja, maar daarvoor ga ik niet nog eens €30,-- neertellen.
    Hopelijk komt er ooit nog een release waar de geknipte stukken inzitten...
    Vooral die scene met Vincent Price vind ik jammer, want die was écht geniaal! (Kheb hem nog op Divx)
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  20. #70

    Standaard

    Is er dus ergens een niet geknipte versie? Nee dus...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Is er dus ergens een niet geknipte versie? Nee dus...
    Ben bang van niet.

  22. #72

    Standaard

    The Muppet's Wizard Of Oz komt op 03/04/2006 in de UK uit.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Is er dus ergens een niet geknipte versie? Nee dus...
    Ben bang van niet.
    Heb dan maar de Australische besteld op cdwow. Okee, is geknipt, maar dead cheap...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    The Muppet's Wizard Of Oz komt op 03/04/2006 in de UK uit.
    Die film lijkt me zo ***...
    Sinds Disney het heeft overgenomen gaan de Muppets naar hell...
    Kvind dat Disney maar 's failliet moet gaan, ze hebben vroeger mooie shit gemaakt maar hun tijd is om, het draait ze alleen nog maar om geld.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    The Muppet's Wizard Of Oz komt op 03/04/2006 in de UK uit.
    Die film lijkt me zo ***...
    Sinds Disney het heeft overgenomen gaan de Muppets naar hell...
    Kvind dat Disney maar 's failliet moet gaan, ze hebben vroeger mooie shit gemaakt maar hun tijd is om, het draait ze alleen nog maar om geld.
    Draait het bij elk bedrijf niet om het geld

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •