Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 81 van 81 worden weergegeven.

Discussie: voor de muppet fans

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    The Muppet's Wizard Of Oz komt op 03/04/2006 in de UK uit.
    Die film lijkt me zo ***...
    Sinds Disney het heeft overgenomen gaan de Muppets naar hell...
    Kvind dat Disney maar 's failliet moet gaan, ze hebben vroeger mooie shit gemaakt maar hun tijd is om, het draait ze alleen nog maar om geld.
    Draait het bij elk bedrijf niet om het geld
    Vroeger wou Disney nog mooie dingen maken, dingen die elke keer weer uniek waren, die mensen raakten, soms ontroerden zelfs.
    Tegenwoordig wordt met elk waardeloze vervolg meer winst gemaakt en kun je van geen originaliteit meer spreken...
    Zonde...

    Maar wat nog jammerder is dat het the Muppets ook zo moet vergaan...
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  2. #77

    Standaard

    Afgelopen week zijn The Muppet Movie, The Great Muppet Caper en Muppets' Wizard of Oz uitgebracht. Vanmiddag The Muppet Movie gezien. Leuk om 'm weer eens gezien te hebben. Dat was weer even geleden. De DVD uitgave is niet veel bijzonders. De menu's zien er netjes verzorgd uit, maar er staat slechts één extra op de DVD: een profiel van Kermit gepresenteerd door Pepe. Leuk om eens te bekijken, maar niet meer dan dat. Een ding stoorde me: de liedjes zijn niet ondertiteld in het Nederlands, wel in alle andere talen die op de DVD staan (Deens, Duits, Engels, Fins, Italiaans, Noors, Spaans en Zweeds). Erg jammer en ook wat onbegrijpelijk, aangezien Disney normaal de liedjes wel ondertiteld!

  3. #78

    Standaard

    Bridge brengt op 15 mei 5 DVD's uit van de Muppet Show. Ik heb het vermoeden dat dit dezelfde DVD's zijn als die eerder zijn uitgebracht in twee boxen, maar nu los.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Bridge brengt op 15 mei 5 DVD's uit van de Muppet Show. Ik heb het vermoeden dat dit dezelfde DVD's zijn als die eerder zijn uitgebracht in twee boxen, maar nu los.
    Waarom verbaast me dat niet???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #80
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #81

    Standaard

    Ik had 'm al gezien, maar het blijft een geweldige uitvoering.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •