Pagina 68 van 74 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Mensen, ik heb weliswaar geen PC vraag, maar toch post ik het hier:

    Ik wil mijn iMac met Leopard upgraden naar Snow Leopard. Natuurlijk is het verstandig om dan eerst de boel te back-uppen, maar gaan er gegevens verloren als je deze actie onderneemt?

  2. #1677

    Standaard

    een schone install is altijd beter, maar het moet wel gewoon kunnen

  3. #1678
    Asagi73
    Guest

    Standaard

    Allereerst, iedereen een heel gelukkig 2011 !!
    Dan, ten 2e, excuses, als dit onderwerp niet op de juiste plaats staat, of als dit onderwerp al is gepost.

    Mijn probleem: Ik heb een laptop, een HP DV9000, die wil ik via HDMI aansluiten op mijn Plasma tv van Panasonic, de TX-P42C2E. Beeld is dan perfect, alleen heb ik dan maar aan 1 kant, de rechter, geluid uit mijn home cinema waar de tv op is aangesloten (Versterker van Pioneer (VSX-C100)).
    Hoe kan dit, want als ik de hdmi weer loskoppel, heb ik wel op alle speakers geluid.
    hdmi kabel heeft een 1.4 classificatie.

    Alvast bedankt voor jullie reacties !!

  4. #1679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Asagi73 Bekijk bericht
    Allereerst, iedereen een heel gelukkig 2011 !!
    Dan, ten 2e, excuses, als dit onderwerp niet op de juiste plaats staat, of als dit onderwerp al is gepost.

    Mijn probleem: Ik heb een laptop, een HP DV9000, die wil ik via HDMI aansluiten op mijn Plasma tv van Panasonic, de TX-P42C2E. Beeld is dan perfect, alleen heb ik dan maar aan 1 kant, de rechter, geluid uit mijn home cinema waar de tv op is aangesloten (Versterker van Pioneer (VSX-C100)).
    Hoe kan dit, want als ik de hdmi weer loskoppel, heb ik wel op alle speakers geluid.
    hdmi kabel heeft een 1.4 classificatie.

    Alvast bedankt voor jullie reacties !!
    Kijk eens in je settings van het geluid.
    Je kunt daar het geluid via hdmi uitschakelen, zodat alleen het beeld over hdmi gaat!
    Het geluid gaat dan automatisch via een andere device...

  5. #1680

    Standaard

    Ook ik heb een probleem waarmee ik jullie hulp misschien kan gebruiken. Dit red ik helaas niet zelf

    Mijn desktop pc staat op zolder bedraad naar mijn router (linksys wrt610n).
    Mijn laptop in de woonkamer. Via wifi naar dezelfde router.

    Al jaren zet ik via een magic package mijn pc op zolder aan via mijn laptop en neem hem dan over met RDP.

    Laptop is windows 7 professional en Desktop is Windows 7 Enterprise.

    Ik kan mijn pc niet pingen. 100% loss.
    Mijn pc (fysiek gestest) heeft internet en de laptop ook.
    Nu heb ik de router gereset en alles opnieuw opgestart, maar ik kan met RDP totaal geen verbinding krijgen met de desktop.
    IP adres staat goed. Ook nog even gechecked.

    Wat kan er mis zijn en hoe los je dat op??

    Oja, als ik in mijn router kijk worden alle bedrade en draadloze apparaten vermeld. Zo ook de pc en laptop met corresponderende ip-adressen.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 08-03-2011 om 11:27
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #1681

    Standaard

    misschien toch iets met de dns?

  7. #1682

    Standaard

    Ik denk dat je gelijk hebt, maar hoe ik dat goed moet krijgen?
    Dit heb ik nl niet vastgezet of aangepast. In de router heb ik hiermee niets nooit gedaan.

    Als ik nu ook in mijn router kijk zie ik hem ook niet meer staan in de DHCP tabel.

    Ik heb hem op dit moment ook overgenomen met TeamViewer om toch te kunnen werken.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 08-03-2011 om 12:53 Reden: router info
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #1683

    Standaard

    Gebruik nu de home plug en moet zeggen dat het perfect bevalt om nu op elk stopcontact internet te kunnen pakken.

    Tevens heb ik de nieuwe internet explorer geinstaleerd en voelt een stuk fijner aan, zijn er meer mensen die de nieuwe internet explorer al gebruiken?

  9. #1684

    Standaard

    Ik heb die ook getest maar kreeg er geen of nauwelijks een stabiele verbinding mee terwijl ze op dezelfde groep zaten.

    Nog wel Devolo 200mpbs.

    Explorer 9 ga ik dan ook testen. Is dat de RTM versie?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #1685

    Standaard

    Ik heb icidu of zoiets en werkt perfect tot nog toe.

    Volgens mij beta versie maar heb nauwelijks opgelet met downloaden omdat ik m via link kreeg

  11. #1686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Tevens heb ik de nieuwe internet explorer geinstaleerd en voelt een stuk fijner aan, zijn er meer mensen die de nieuwe internet explorer al gebruiken?
    al browsers test ik wel eens, ie blijft een achterligger met een beperte support voor simpele dingen als html5 en css

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik heb icidu of zoiets en werkt perfect tot nog toe.

    Hoe heb jij hem precies aan gesloten? Simpele vraag met logisch antwoord.

    Maar ik wil hem evt weer proberen wanneer ik de pc verplaats naar een locatie waar ik geen lan naartoe kan brengen.

    Maar ik heb ook mijn 2 nasschijven (in meterkast geen ruimte) erop aangesloten middels een switch.

    Kan dat met zo'n homeplug?? Ik heb er geen goed gevoel over
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Hoe heb jij hem precies aan gesloten? Simpele vraag met logisch antwoord.

    Maar ik wil hem evt weer proberen wanneer ik de pc verplaats naar een locatie waar ik geen lan naartoe kan brengen.

    Maar ik heb ook mijn 2 nasschijven (in meterkast geen ruimte) erop aangesloten middels een switch.

    Kan dat met zo'n homeplug?? Ik heb er geen goed gevoel over
    Draad gaat naar mn router en van de router ga ik naar mn vaste pc's en naar de homeplug in het stopcontact.

    Daarna heb ik op zolder op 2 stopcontacten zo'n homeplug gezet, en daar heb ik op beide punten weer een 5 poorts gigaswitch gehangen en daar hangen dan mn ps3's-xbox360-,wii,-pc en medi8ters aan.

  14. #1689

    Standaard

    Ok en dat werkt goed.
    Welke plug heb je (hoeveel mbps) en wat haal je?

    Is het ook stabiel en zonder storingen?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #1690

    Standaard

    icudu 200mbps en heb nergens last van alhoewel ik m hoofdzakelijk voor mn ps3s gebruik, en de medi8ers en op de pc kijk ik soms uitzending gemist.

    Dus ik heb geen heel erg intensief gebruik.

    Heb de kit gekocht bij mycom voor 60 euro en daar zit 1 ontvanger (of hoe je zon ding ook moet noemen bij)
    En verder heb ik nog 2 extra ontvangers gekocht a 40 euro pst.

  16. #1691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    al browsers test ik wel eens, ie blijft een achterligger met een beperte support voor simpele dingen als html5 en css

    Ik heb er weinig kaas van gegeten maar vind m wel iets weg hebben van chrome op sommige punten.

  17. #1692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    misschien toch iets met de dns?

    Het rare is: ik gebruik een tooltje Wake on lan om mijn pc op zolder aan te zetten via mijn laptop.
    Ondanks dat ik de pc niet kan overnemen met RDP kan ik hem wel aanzetten. Dit gaat op IP en natuurlijk macadress.

    maar nog steeds krijg ik het niet meer voor elkaar.

    Is er nog iets anders om te proberen of gelijk opnieuw alles installeren?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #1693

    Standaard

    Hey there, hi there, ho there

    Heeft iemand hier toevallig nog de Nvidia GeForce/ION Display Driver 260.63 Windows Vista 32 bit drivers, die heb ik namelijk nodig en zijn niet meer te downloaden van Nvidia.com zelf.

    Bij voorbaat dank!
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  19. #1694

    Standaard

    1 zoekopdracht was voldoende, kom op zeg

  20. #1695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus Bekijk bericht
    Hey there, hi there, ho there

    Heeft iemand hier toevallig nog de Nvidia GeForce/ION Display Driver 260.63 Windows Vista 32 bit drivers, die heb ik namelijk nodig en zijn niet meer te downloaden van Nvidia.com zelf.

    Bij voorbaat dank!
    Ooit van Google gehoord?

  21. #1696

    Standaard

    Ik heb google al helemaal afgezocht, maar op geen enkele site zijn ze te downloaden. Wel te vinden, maar niet te downloaden. Zo dom ben ik ook weer niet. :/
    Elke site die je op google vindt linkt door naar nvidia.com, waar de drivers dus NIET meer staan, vandaar deze vraag.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  22. #1697
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Meestal kan je gewoon de nieuwste driver gebruiken.
    260 is een specifieke versie die beter werkt of zo?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1698

    Standaard

    Klopt, ik had laatste de nieuwste geinstalleerd, maar 9 van de 10 keer heb ik problemen met 2 beeldschermen die aangesloten zijn, en de desktop icoontjes die blijven verschuiven. Heel hinderlijk, en bij de 260.63 ging alles prima.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  24. #1699

    Standaard

    Voor multimonitor setup kun je beter deze twee tooltjes gebruiken;
    ultramon of Displayfusion. Displayfusion heeft een gratis variant!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus Bekijk bericht
    Klopt, ik had laatste de nieuwste geinstalleerd, maar 9 van de 10 keer heb ik problemen met 2 beeldschermen die aangesloten zijn, en de desktop icoontjes die blijven verschuiven. Heel hinderlijk, en bij de 260.63 ging alles prima.

  25. #1700

    Standaard

    Heb weer eens een vraagje, maar dit keer over netwerk kabels.

    Ik wil voor mn internet het huis opnieuw bekabelen en wil daarvoor utp kabels gebruiken waarbij ik dacht aan cat6 kabels.
    Diezelfde kabels wil ik ook gebruiken voor mn hd tvzenders die ik vanaf volgende week of zo krijg.

    Raden jullie het mij aan om die cat6 kabels te nemen (moeten een meter of 10 tot 30 lang zijn), of toch cat5.

    Wij hebben zelf glasvezel 100/100 tot het huis en enkele mede8ers die soms mkv bestanden moeten streamen.

    En waar kan ik die kabels het beste kopen liefst online.

    Bedankt alvast.

Pagina 68 van 74 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •