Pagina 50 van 74 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik heb sinds gisteren ook problemen met Firefox. Elke website duurt enorm lang als ik die wil openen en als ik bijvoorbeeld op dit forum naar beneden wil scrollen, dan blijft die een 20 tal seconden hangen.

    Kan dat aan Firefox liggen of is er iets anders aan de hand?
    Precies dezelfde problemen als mij zo te lezen.
    Daarom via google gekeken of het een bekend probleem was, en dat schijnt sinds de laatste updates bij meer mensen voor te komen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #1227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Precies dezelfde problemen als mij zo te lezen.
    Daarom via google gekeken of het een bekend probleem was, en dat schijnt sinds de laatste updates bij meer mensen voor te komen.
    Je kunt proberen om wat add-ons van Firefox uit te zetten, mits je die gebruikt natuurlijk. Vaak leveren incompatible add-ons problemen op met nieuwe updates van Firefox. De add-on moet dan ook geupdate worden.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #1228

    Standaard

    Ik heb nu Firefox er tijdelijk helemaal afgegooid, maar zal binnenkort weer eens een installatie doen.
    Maar eerlijk gezegd begint Chrome al aardig in te burgeren bij mij.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #1229

    Standaard



    Dit is mijn internet snelheid, nou is mijn vraag of mijn stelling klopt.

    ALs ik met mn ps3 online game en ik wordt beschoten dan ga ik al dood als ze me schampen en zelf moet ik bijna een clip leegschieten om ze neer te schieten.

    Volgens een maat van me klopt het maar gisteren op een feestje wist iemand zeker dat het niet kon.

    Ben zelf ook wel slecht in dat soort spellen maar dat is geen punt in dit geval.

    En als ik gewoon iets download dan gaat het wel beter met een fps.

    Kan dit kloppen?

    Overigens zijn mn up en downsnelheden normaal nog een stukje hoger, maar dat scheelt per meting soms wel 30 mbs

  5. #1230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht

    ALs ik met mn ps3 online game en ik wordt beschoten dan ga ik al dood als ze me schampen en zelf moet ik bijna een clip leegschieten om ze neer te schieten.
    Sommige online shooters hebben een "Killcam" Bij zo'n spel ren ik soms een huis in en als ik binnen was, werd ik neergeschoten. Toen ik de killcam bekeek, zag ik dat hij mij al neerschoot toen ik in de deuropening stond. Dus dat zal de lag wel zijn. Zo komt het bij ook voor dat ik een clip leegschiet op iemand, maar diegene is eigenlijk al iets verder.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #1231

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik draai Windows 7 RC1 en ik zoek een instelling m.b.t. het toetsenbord. Als ik bv. een enkele quote (') intik verschijnt deze niet direct maar het systeem 'wacht' op de volgende letter om bv een 'á' te creeren.

    Waar regel ik het dat de karakters die ik intik direct op m'n scherm verschijnen?

    Bedankt alvast!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  7. #1232

    Standaard

    Ik vind dat juist het prettige van dit soort karakters. Hoef je niet met de ALT codes te gaan werken.
    Maar als je een spatie tikt na het teken (', ",`,^ etc) krijg je direct het teken te zien.

    Mocht je het toch anders willen, lees dan dit artikel van Microsoft eens door.
    Het heeft te maken met je toetsenbordindeling.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1233

    Standaard

    Dank Ludo, ik ben er nog een van de oude stempel en ik vind het prettiger om met ALT-codes te werken...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  9. #1234

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de Windows 7 gebruikers onder ons.
    Is dit nu al echt een verbetering ten opzichte van Vista?
    Zo, ja... wat zijn dan de direkte verbeteringen?

    EDIT: kan de huidige (gratis) versie ook naast Vista geinstalleerd worden?
    EDIT 2: Ik ben in het bezit van deze laptop, kan ik dan beter voor de 32bit of de 64bit versie gaan?
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 06-07-2009 om 18:28

  10. #1235

    Standaard

    Volgens de huisnerd hier is het super, beter dan Vista! Qua uiterlijk ziet het er net zo uit als Vista maar het schijnt beter te werken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #1236

    Standaard

    Ik heb de early beta meegedraaid en Windows 7 is gewoon Vista, maar dan nog net iets gebruiksvriendelijker en flink wat stabieler en soepeler... Een gegarandeerde upgrade voor mij. Ik heb nu op mijn laptop Windows Vista Basic en op mijn HTPC Windows Vista Ultimate. De HTPC ga ik denk ik toch maar weer XP op zetten. Is net allemaal wat soepeler. Mijn laptop komt zeker Windows 7 op....
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Sommige online shooters hebben een "Killcam" Bij zo'n spel ren ik soms een huis in en als ik binnen was, werd ik neergeschoten. Toen ik de killcam bekeek, zag ik dat hij mij al neerschoot toen ik in de deuropening stond. Dus dat zal de lag wel zijn. Zo komt het bij ook voor dat ik een clip leegschiet op iemand, maar diegene is eigenlijk al iets verder.

    Dus met lag bedoelt men de ping neem ik aan, en aangezien mijn ping meestal 0 of 1 is ben ik altijd eerder het haasje.

    Dan toch weer klote om zo'n snel internet te hebben

    THx iig

  13. #1238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    EDIT: kan de huidige (gratis) versie ook naast Vista geinstalleerd worden?
    Om je 'm als dualboot kunt maken weet ik niet. Maar wat welk werkt is via Virtual Box, zodat je Windows 7 binnen WIndows Vista kunt draaien als een virtuele machine.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    EDIT 2: Ik ben in het bezit van deze laptop, kan ik dan beter voor de 32bit of de 64bit versie gaan?
    32 bit. Een 64 bit heeft nauwelijks meerwaarde, zeker niet voor de normale gebruiker. En er zijn nu nog steeds problemen met drivers van randapparatuur voor de 64 bit versie van Vista. Ik verwacht niet dat dat ineens opgelost is bij Windows 7.
    Ik ben trouwens van plan om ook Windows 7 te gaan installeren, moet alleen nog uitzoeken op welke PC.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #1239

    Standaard

    even een vraagje namens een collega van me,
    die heeft per abuis gisteren zijn map met foto's gewist en omdat het bestand te groot was staat het niet in zijn prullenbak maar is het gelijk helemaal gewist.

    Is er nog een mogelijk om het terug te krijgen?
    aangezien ik zelf 0 verstand heb van pc's en in veel tv series ze die bestanden wel terug weten te krijgen even hier de vraag: is dit nog terug te zetten?

    alvast dank

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    even een vraagje namens een collega van me,
    die heeft per abuis gisteren zijn map met foto's gewist en omdat het bestand te groot was staat het niet in zijn prullenbak maar is het gelijk helemaal gewist.

    Is er nog een mogelijk om het terug te krijgen?
    aangezien ik zelf 0 verstand heb van pc's en in veel tv series ze die bestanden wel terug weten te krijgen even hier de vraag: is dit nog terug te zetten?

    alvast dank
    Probeer 't eens met een programma op deze site:
    http://www.gratissoftware.nu/gratis-...n-software.php
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  16. #1241

    Standaard

    Er zijn hier programma's voor. Met GetDataBack for NTFS heb ik goede ervaringen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #1242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    even een vraagje namens een collega van me,
    die heeft per abuis gisteren zijn map met foto's gewist en omdat het bestand te groot was staat het niet in zijn prullenbak maar is het gelijk helemaal gewist.

    Is er nog een mogelijk om het terug te krijgen?
    aangezien ik zelf 0 verstand heb van pc's en in veel tv series ze die bestanden wel terug weten te krijgen even hier de vraag: is dit nog terug te zetten?

    alvast dank
    Er zijn programma's op de markt die kunnen un-deleten. Zoek in Google naar "recover deleted files" en je krijgt legio programma's
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #1243

    Standaard

    Super dank jullie wel!
    Hij gaat er mee aan de slag!

  19. #1244
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Delete houdt in dat de eerste letter gewijzigt wordt.
    Het wordt dus nooit echt verwijderd, tenzij hij het weer overschrijft of zijn schijf gedefragmenteerd.
    Anders blijft het gewoon onzichtbaar staan.

    Elk un-delete programmaatje kan dit weer terugzetten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1245

    Standaard

    Er zijn inderdaad legio programma's voor, ze hebben echter 1 ding gemeen: Je kunt vaak weinig selecteren (alles wat verwijderd is en waar nog restanten van zijn wordt tevoorschijn gehaald) en vaak wordt alles gerenamed.
    Ik had er wel eentje gevonden welke sorteerde op bestandtype (kun je de foto's er zo uitpikken), maar weet natuurlijk weer niet welke dat was.

    Hoe dan ook, wel zo snel mogelijk, hoe langer je wacht, hoe meer nieuwe activiteit op de schijf/schijven en hoe kleiner de kans dat alles bewaard blijft.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht

    Heb mn windows opnieuw erop gegooid, scheelt veel

  22. #1247
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niks zo veranderlijk als een speedtest
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1248

    Standaard

    Ja, dat scheelt per seconde...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #1249

    Standaard

    Ik ben bezig met een cursus dreamweaver (CS4) en wil eerdaags mijn eigen site online gaan zetten.

    Zijn er hier mensen die mij een goede webhost kunnen aanraden (waarbij je ook meerdere eigen e-mail adressen krijgt) tegen een gunstig tarief?

  25. #1250

    Standaard

    Ik heb er zelf geen verstand van, maar kun je hier wat mee: http://www.hosting-vergelijk.nl/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 50 van 74 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •