Pagina 74 van 74 EersteEerste ... 24647071727374
De resultaten 1.826 tot 1.849 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1826
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Pinnacle en stabiel staan niet op gelijke voet. AVCHD vergt wel veel van je pc door de grote compressie, maar ik doe niet anders. Ik zou hem nog eens laten renderen met alle achtergrondtaken uit. Vaak zijn het render errors die heel lastig terug te vinden zijn op de tijdlijn, maar dat je pc eruit klapt is wel heel drastisch. Misschien een keer meekijken op welk punt hij klapt of ff zoeken op de pinnacle forums. Of Sony Vegas Pro leren gebruiken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1827

    Standaard

    Dat klopt, daarom liet ik mijn pc altijd verder met rust.
    Op de achtergrond draait niets meer. Meestal begin ik met een herstart en dan nog eea afsluiten bij taakbeheer.

    Hij klapt er echt uit bij een van de eerste 10 minuten in het renderen.

    Welke software gebruik jij?

    Er is dus geen lichte software? Want hij zit als hij opgestart is in taakbeheer op ruim 175000kb geheugen ge(mis)bruik
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #1828
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben gestopt bij Pinnacle Studio12plus. Nu gebruik ik die en Vegas Pro.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1829

    Standaard

    Die bevalt dus goed?

    Hoe gaat Vegas om met de resources? Zuiniger?

    Is er echt niet iets kleiner en lichter in gebruik? Om nu de ruwe data op de pc te zetten scheelt wel veel ruimte dat het extra in gebruik neemt.
    Ik wil wer alleen maar mee de m2ts bestanden mee converteren en samenvoegen naar een mp4 1080p film. met misschien chapterstops.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #1830
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vegas is super stabiel, maar niet zo gebruiksvriendelijk als pinnacle. Dat is het voordeel van pinnacle: heel veel mogelijk voor heel weinig geld. Vegas pro is veel duurder. Toch heeft studio nooit mijn pc laten klappen. Ik ben gestopt met upgrades, omdat nieuwe versies nul komma nul ondersteuning kregen en s12 bijna hetzelfde kan. Maar omdat het nu meerdere malen overgenomen was (avid en nu corel) had ik goede hoop met s16, maar blijkbaar niet dus.

    Wat je kan doen is je tijdlijn flink uitrekken en zoeken naar gabs in je tijdlijn.

    PS: Sony levert ook eigen software mee, waar je al veel mee kan, heb jij die niet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1831

    Standaard

    Dank je Claudio,

    Ik zal die bijgeleverde cd eens proberen.
    Hoop dat dat wat beter gaat en misschien ondersteunt het ook wel 5.1

    Niet bij stil gestaan. Bedankt en als ik ermee getest heb hoor je het.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #1832

    Standaard

    Ik heb een nieuwe pc met een Samsung 24 inch full hd monitor gekocht,
    maar was standaard met vga kabel geleverd, prima beeld, maar omdat de pc en monitor toch hdmi hebben, heb ik toch een hdmi kabel aangeschaft.
    Raar, maar met vga is het beeld volgens mij beter,zeker op internet waar de letters op hdmi wat kleurig worden.
    nu was mijn vraag ook, ondersteund vga: 1080p Full hd, en hoe komt het dat het beeld met vga aansluiting toch iets beter is.
    Alvast vriendelijk bedankt.

  8. #1833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vegas is super stabiel, maar niet zo gebruiksvriendelijk als pinnacle. Dat is het voordeel van pinnacle: heel veel mogelijk voor heel weinig geld. Vegas pro is veel duurder. Toch heeft studio nooit mijn pc laten klappen. Ik ben gestopt met upgrades, omdat nieuwe versies nul komma nul ondersteuning kregen en s12 bijna hetzelfde kan. Maar omdat het nu meerdere malen overgenomen was (avid en nu corel) had ik goede hoop met s16, maar blijkbaar niet dus.

    Wat je kan doen is je tijdlijn flink uitrekken en zoeken naar gabs in je tijdlijn.

    PS: Sony levert ook eigen software mee, waar je al veel mee kan, heb jij die niet?
    De bijgeleverde cd is het ook niet.
    Nu ga ik een versie van Vegas Pro proberen. Kijken of dat wat is. Misschien dat ik je eens lastig zal vallen via PB als ik er niet uitkom.
    Maar zoals gezegd wil ik alleen maar rechtoe rechtan omzetten naar 1 bestand.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #1834

    Standaard

    Ik gebruik nu sinds een jaar Adobe Premiere na 3 jaar Final Cut Pro te hebben gebruikt. Premiere is echt geweldig stabiel en door de 64 bit ook lekker snel met rendering. Pemiere is er ook voor Windows dus als je die ergens vandaan kan halen zou ik dat doen. Plus Adobe heeft ook Encore, een programma waarin je dvds en blurays kan samenstellen, zo vanuit je tijdlijn in Premiere. Ideaal, want je hoeft maar 1 keer te renderen en te converteren en je hebt dus geen verlies. Plus Premiere kan native AVCHD inladen en kan daar heel goed mee omgaan.

    Edit: voor recht toe, recht aan convertering zou je eens kunnen kijken naar MPEG streamclip, een geweldig converteringsprogramma. Je kan bijvoorbeeld meerdere bestanden inlezen en daarvan 1 MP4 van maken, ideaal voor AVCHD files. Ik gebruik het veel voor de Mac, maar wellicht hebben ze ook een Windows versie.

  10. #1835

    Standaard

    Adobe Premiere pro of elements?
    Kun je er ook h.264 van je home video's maken en 5.1geluid?

    Ik heb nu een testversie van Sony Vegas Pro maar ik vind het (zoals Claudio al aangaf) niet echt een gebruikersvriendelijke programma tov Pinnacle.

    Hoe is dat met Adobe?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #1836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Adobe Premiere pro of elements?
    Kun je er ook h.264 van je home video's maken en 5.1geluid?

    Ik heb nu een testversie van Sony Vegas Pro maar ik vind het (zoals Claudio al aangaf) niet echt een gebruikersvriendelijke programma tov Pinnacle.

    Hoe is dat met Adobe?
    Ik gebruik Pro CS5. Er staat een audio tijdlijn voor 5.1 geluid in, maar dat zal je dan zelf moeten mixen denk ik (als je bron tenminste 2.0 is, anders kan je de 5.1 zo importeren). Ik gebruik voor mijn videoproducties tot nu toe alleen stereo. H.264 is de meeste gebruikte HD codec dus die zit er uiteraard in. Ik vind Premiere zelf erg gebruikersvriendelijk, omdat je heel veel zelf handmatig kan toevoegen (overgangen, effecten). Maar ik heb het eerst geleerd op FCP en Premiere heeft dezelfde workflow, dus het vereist wel een bepaalde denkwijze. Het is voornamelijk veel 'click-and-drag' en dat vind ik zelf erg fijn.

  12. #1837

    Standaard

    Het zal aan mij liggen maar ik krijg het niet goed voor elkaar om een project aan te maken en dan mijn beelden erin te slepen of in te laden in Adobe pro.

    ik wil ze inladen, chapterstops maken en exprteren naar een mkv of h.264 bestand. Hoe doe ik dit het beste?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #1838

    Standaard

    Laatste tijd weer paar Seagates 2tb (in Verbatim externa usb2 maar voor mij niet belangrijk 2 of 3l) aangeschaft normaal vermijd ik tegenwoordig dat merk omdat je daar toch veel negatief internet buzz over leest bad sector meldingen b.v.. Maar omdat ze tegenwoordig lekker goedkoop zijn 70 euro en ik de enclosures van die dingen wel goed vind.
    Op zich trouwens wel goede ervaring met Seagate tot nu toe nooit eentje problemen gegeven.
    Maar zit erover te denken om dat laatste partijtje terug te geven.
    Eerste partij kwam uit Thailand (made in Thailand staat zowel op buiten kant doos als op interne Seagate schijf sticker)
    Volgende partij waar ik dus mijn vraagtekens bij zet staat er op de doos made in China. En op die seagate schijf sticker daarvan staat dan weer wel made in Thailand moet ik nu geloven dat Thaise schrijven naar China gaan en daar in gezet worden terwijl ze zelf een seagate fabriek hebben in China vreemd. (allebei de versies zit st2000dm0001 in)
    En de vormgeving van de schijf in de doos uit china (bij mij dus met made in Thailand sticker op hardeschijf z24code)) is het zelfde als het linker exemplaar in de foto dat made in China is.
    In eerdere dozen uit Thailand zaten de rechter drives made in Thailand in)
    Zou bijna denken dat ze hebben zitten rommelen met de stickers in China en een made in Thailand sticker op een schrijf gemaakt in China hebben geplakt

    1). In the pic i posted above, the 1st drive has 4 dots in the top left in the following manner. .. . .
    while the other two good drives have this. ... .

    2). Theres a hologram like marking on the two good drives which is not on the poor drive.

    3). The curve on top right on the good drives is longer and deeper.





    ST1000DM003 --- Z1Dxxxxx

    ST2000DM001-9YN164 --- Z1Exxxxx

    ST3000DM001 --- Z1Fxxxxx

    AISI, the Z1 drives have data densities of 1TB per platter, while the Z2 drives have 500GB platters.

    D, E, and F appear to designate 2, 4, and 6 heads.

    "A" also designates 2 heads, but they are probably of a different type, or perhaps the preamp on the headstack is different. That's all just speculation on my part, though.

    Your 2F drive appears to have 6 heads and 500GB platters (or 666GB = 2TB / 3).

    Your 1E drive would have 4 heads and 1TB platters.

    However, your "24" drive is an unknown quantity. Could it have 5 heads and three 800GB platters???
    S - SU - Suzhou China
    W - WU - Wuxi China
    Z - TK - Teparuk Thailand
    Nu is het wel zo dat als je op Amazon kijkt dan hebben mensen met alle schrijven zon beetje (10 %+/-) ook slechte ervaring met WD dus blijft blijkbaar geluk hebben met die dingen.
    Dus bij het kopen van die verbatim/seagate 2tb dozen dus checken dat er letterlijk op staat made in Thailand en geen China krijg je mogelijk een betrouwbaarder schijf al is dat altijd afwachten Op dit type externe verbatim zit nog een aan/uit knop op het nieuwe model is dat geschrapt
    Tijdje terug trouwens een 1tb versie verbatim(zelfde model) daarzat een Toshiba schijf in
    Voordeel van dit oude usb 2 model verbatim is dat je m makkelijk kan openen en er een andere schijf in kan doen. Daar let ik altijd op dat die dingen makkelijk te openen zijn.
    http://www.youtube.com/watch?v=rUackB29YEM

    Dacht even dat ik tegen het probeem op liep dat ik al gelezen had van seagate schrijven over files die niet meer toegankelijk zijn of verdwijnen.
    Had er namelijk een paar NTFS geformatteerd en dan krijgt ie stationsletter N
    Alle 2 drives kregen dus automatisch letter N had ik even niet door dus gewoon spul gezet op de ene schrijf prima alles.
    Zet ik volgende dag pc aan zie ik geen files meer erop staan op N bleek dat alle 2 de schrijven aan stonden en dan wil de pc er maar eentje laten zien deze keer toevallig de nog lege schrijf dus dacht even shit waar zijn de files gebleven. Dus even andere letter toegewezen aan schrijf.Voorlopig nog geen problemen met alle seagates.
    Ik sla trouwens toch alles drievoudig op op verschillende schrijven to be save
    maar dit was dus loos alarm.

    UPDATE Die schijven met de ondiepe korte bochtje (links in foto)
    worden toch echt veel te heet en dat is open in een dokkingstation dus in een enclosure kan de warmte niet weg en zal het wel niet lang meegaan lijkt me
    Ik gebruik ze voor zekerheid als de dubbele backup schijf
    Persoonlijk stap ik overop Hitachi (heb er al een aantal) voor zolang die nog met eigen schijven op de markt zit)




    Laatst aangepast door vista-vision : 08-07-2013 om 17:12 Reden: Linkie erin

  14. #1839

    Standaard PC of router probleem, wie weet de oplossing? SLOTJE!!

    Mannen (en voruwen),
    Ik heb thuis een heel vreemd probleem en ik kom er niet uit.
    Ik heb een PC en een router ( (WLR-6000 van Sitecom) waarop wifi aanstaat.
    De PC zit direct op de router met een kabel, TV, smartphones en tablets maken gebruik van de wifi.
    Wat is het probleem?
    sites bekijken werkt allemaal prima behalve youtube filmpjes.Dit geld voor de PC. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd, van al die browsers de cache en internetgeschiedenis geleegd maar youtube filmpjes worden niet geladen. Facebookfilmpjes wel. Als ik echter iets probeer te downloaden werkt dat ook niet.
    Het lijkt er op dat de router geblokkeerd is maar ik zou niet weten hoe of wat?
    Telefoons en tablets kunnen gewoon in de playstore komen, maar downloaden of bijwerken van apps werkt niet.
    Router is ook al gereset, standaard instelling gereset, niets lijkt te helpen.
    Wie weet hoe dit op te lossen?
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 04-09-2013 om 19:42 Reden: opgelost

  15. #1840

    Standaard

    En na tig resets van de router en evenzoveel herstarts van de PC werkt ineens alles weer?????

  16. #1841
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wou al zeggen:zeggen: vreemd, trek die router er eens tussenuit en gooi je LAN direct op de modem, maar dat werkt dus gewoon. Dan kon je Iig uitsluiten dat het aan je internet ligt.

    Kun je wel speeftest.net uitvoeren? Die test je up en download! Eerste wat echter in mij opkomt is je NAT instelling in je router!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1842

    Standaard

    Even een tip voor iedereen die zijn pc te traag vindt: schaf een SSD aan! Het is de beste upgrade die je kunt doen. Afgelopen week de Samsung 840 EVO 120GB aangeschaft en Windows 7 erop gepompt. Ook mijn RAM geheugen uitgebreid naar 10GB. Hij gaat als een speer. Ingesteld op rapid mode is de leessnelheid ruim 1 GIGABYTE!!! per seconde. Dat tegenover 50 a 60 MB per seconde van mijn oude schijf. Mijn pc start op in 10 seconden en alles laadt stukken sneller. Dus ben je nog sceptisch tegenover SSD, niet doen, gewoon kopen. De beste upgrade die je kunt doen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #1843
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed hè dat SSD. Heb er al een paar, zet hem aan en hups, je pc is geboot en ready... De conventionele harde schijf is nu veelal de bottleneck in een snel systeem.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1844

    Standaard

    Dat is het inderdaad. Ik heb deze laptop al ruim 2 jaar, maar qua specs kan hij nog steeds goed mee. 3e generatie Core i7 is toch niet slecht al zeg ik het zelf. Daarnaast nu dan 10 GB geheugen en een SSD. En voor de grafische power zit er een GeForce GT540m in. Voor games is het niet helemaal geschikt, maar voor fotobewerking is het perfect zo. Kan nu mooi nog een flinke poos vooruit met deze laptop.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #1845
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toevallig ben ik ook weer aan het neuzen naar een nieuw systeem. Mijn kantoor was inmiddels een Minecraft speeltuin geworden, dus dan maar op hun eigen kamer en dan schuiven alle pc's door. Het lijkt echter wel of de pc langzaam aan het verdwijnen is. Heel weinig goede prefab keus nog maar. Het is vooral de laptop wat je ziet. Wordt het net zoals vroeger weer een zelfbouw
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1846

    Standaard

    Tja, zelfbouw heeft qua desktop altijd mijn voorkeur gehad. Maar een laptop is vooral gewoon handig en energiezuinig.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #1847

    Standaard

    En zelfbouw is uiteindelijk toch het leukst vind ik.
    Ik zou als je op de prijs wil letten eens bij de buren in Duitsland kijken.
    Hiq24.de levert zelfs met NL windows complete systemen en zit vlak over de grens, is misschien ook de moeite (tip heb ik ook van iemand hier )
    Ik heb toen zelf alles via ebay.de bij elkaar gesprokkeld en heb voor net €500,- een hele leuke pc staan (alweer bijna 2 jaar inmiddels) waar ik nog gewoon nieuwe spellen op kan spelen in hoge resolutie.
    Alleen doe ik niets met foto/video bewerking dus zijn mijn eisen iets anders dan die van jou.
    High end complete systemen : http://www.hiq24.de/Komplettsysteme/High-End

  23. #1848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, zelfbouw heeft qua desktop altijd mijn voorkeur gehad. Maar een laptop is vooral gewoon handig en energiezuinig.
    klopt en qua zelfbouw is een laptop een stuk lastiger te doen.
    Ik heb zelf een laptop die ik alleen gebruik voor showcases (powerpointje met mijn producten), wat email en wat tekstverwerking en soms wat surfen. Gamen op een laptop bevalt me sowieso niet en dat is waar ik de PC, naast de webshop, voornamelijk vvoor gebruik.

  24. #1849
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik bouwde altijd alles, alhoewel dat altijd interessanter klinkt dan dat het is. Niet meer dan goed informeren wat het lekkerste moederbord, processor, video en audiokaart is en even goed letten op de socket en bussnelheid. Echter de laatste jaren waren er al gewoon goede en goedkope systemen beschikbaar die aan mijn toch wel 'beste' eisen moest voldoen en niet meer onderdeden aan een zelfbouw. Ook hoefte je met de huidige staat van prestaties, zowel hardware als softwarematig, niet meer het uiterste uit de kan te halen.

    Inmiddels heb ik de laatste serie thuis en op mijn werk een tijd geleden allemaal van Mediamarkt Medion pc's voorzien. Allemaal I7, SSD en minimaal 1gb HDD. Echter voor de helft van de prijs van een degelijke zelfbouw! Werkt gewoon tijden lang foutloos, ook al draaien ze overuren. Echter mijn woonkamer pc is nog de laatste zelfbouw. En daardoor wel unieker. Mooie Coolmaster kast, Stille topvoeding, Een Top Asus moederbord (Model ben ik even kwijt) I7(975 3.33) 12gb Corsair snel geheugen. 1+2Tb (non SSD), Creative XB-Fi, ATI Radeon 5800HD series, BD rom + BDwriter. Win7 64bit.

    Aangezien mijn kantoor pc weg is, gaat of deze naar boven of ik koop boven een nieuwe. Op kantoor volstaat een basic PC, maar in mijn woonkamer moet hij aan veel eisen voldoen. HD Videobewerking, Muziek bewerking (Weinig audiokaarten hebben geen delay, niks zo raar als vertraging tijdens live loopen.) Veel grafische dingen. Website, Facebook en forum werkzaamheden. Ondanks dat van dat laatste het meeste mobiel doe! Neemt niet weg dat mijn woonkamer pc een multifunctionele tool is!

    Ik heb dus de keuze welke ik ga vervangen... En die woonkamer pc is qua pure kracht wel de oudste...
    De nieuwe pc zou dan tevens van Windows 8 worden voorzien en o.a. tegels op mijn 65" plasma zit ik ook niet echt op te wachten. Dus dan moet ik het oude startmenu terug halen. Tja weet het allemaal nog niet, Ik ga er nog even over denken. Geen haast!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-09-2013 om 15:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1850

    Standaard

    Over het startmenu, voor windows 8 schijnt de 8.1 update die wel terug te krijgen.
    Anders zijn er voldoende alternatieven.

Pagina 74 van 74 EersteEerste ... 24647071727374

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •