Pagina 3 van 74 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1849 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nog eentje:

    Sinds een paar dagen kan ik geen PDF-files meer lezen, ook niet via Internet Explorer.

    Het probleem is dat zodra een PDF-file wordt aangesproken er een 'installatie-procedure' begint voor de 'Microsoft Windows journal viewer'. Het benodigde installatie-programma zou moeten zijn: .Microsoft Windows Journal Viewer.msi'.

    Dit bestand staat niet meer op mijn schijven en kan de installatie dus niet doorgaan.

    Kan iemand mij dit filetje ajb toesturen? Ik gebruik Windows XP Pro, SP2 (USA editie).

    Bedankt alvast!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Nog eentje:

    Sinds een paar dagen kan ik geen PDF-files meer lezen, ook niet via Internet Explorer.

    Het probleem is dat zodra een PDF-file wordt aangesproken er een 'installatie-procedure' begint voor de 'Microsoft Windows journal viewer'. Het benodigde installatie-programma zou moeten zijn: .Microsoft Windows Journal Viewer.msi'.

    Dit bestand staat niet meer op mijn schijven en kan de installatie dus niet doorgaan.

    Kan iemand mij dit filetje ajb toesturen? Ik gebruik Windows XP Pro, SP2 (USA editie).

    Bedankt alvast!
    Via de microsoft update site kun je alle updates die je uitgevoerd hebt, of ze nu als onderdeel van sp1 of sp2 al op je hoofd install disc stonden of niet opnieuw installeren. Hiertoe klik je op de install history in de linker kolom.

    Ook zou je de windows journal vierwer via config scherm -> software kunnen verwijderen en dan gewoon windows update weer uitvoeren, behoort hij het gewoon weer te vinden. Overigens zou dit progje niet nodig moeten zijn voor adobe acrobat reader.

  3. #53

    Standaard

    Misschien kun je iets met deze links?

    PDF-bestanden vormen struikelblok voor Internet Explorer (Na installatie Norton-suite)
    http://www.zdnet.be/talkback.cfm?id=...bthread#bottom

    When I try to install Adobe Reader 6.0, my computer tries to install Microsoft Windows Journal Viewer. What should I do?
    http://ebooks.winnetmag.com/Help-Tech-Format50.asp#8

    Hi - I'm trying to reinstall the Windows Journal Viewer, as my new Adobe Acrobat won't launch without it for some reason.
    http://forums.techguy.org/archive/in.../t-237219.html


    Deze links heb ik gevonden met de volgende Google Search Query:
    http://www.google.com/search?hl=nl&q...Journal%22&lr=

  4. #54

    Standaard

    E.e.a. werkt weer feilloos door een van Alex' links (via MS journal viewer gedownload en daarna een repair gedraaid).

    Dank heren!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik (...) heb geen firewall (geloof ik),
    ik ken Emule niet (mijn broer gebruikt 'm), maar ....

    Installeer z.s.m. een firewall!!
    XP heeft eentje ingebouwd, zoek anders naar b.v. ZoneAlarm.

    groetjens
    A3aan
    AUB geen Zonealarm.. wat een baggerpakket zeg! die van XP Sp2 is ruim voldoende en anders een routertje met ingebouwde firewall

    De firewall van norton (internet security) is ook erg goed_
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  6. #56

    Standaard

    Wat is er mis met een hardware "vuurmuur". Kosten op zich errug weinig (vaak te combineren met een wireless accesspoint). En minder "overhead" op de PC......wordt die weer ietsie tietsie pietsie sneller.....

    Groet,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Verhoeven
    Wat is er mis met een hardware "vuurmuur".
    Niets, al is het niet aan iedereen gegeven 'm in te stellen.
    Point is, dat Ronald Stiebolt aangaf geen firewall te hebben . Any firewall is beter dan geen firewall.

    Overigens op de 7e disc (extra's) van 24 season 2 is een scène te zien waarin [spoiler:fd82c04ae3]Michelle door Tony naar buiten het CTU-kantoor wordt geleid. Ze vraagt dan "But how do I get through the firewall"
    De ondertiteling vertaalt firewall netjes met 'brandmuur'.[/spoiler:fd82c04ae3]
    "Klinkt" erg leuk

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Verhoeven
    Wat is er mis met een hardware "vuurmuur".
    Niets, al is het niet aan iedereen gegeven 'm in te stellen.
    Point is, dat Ronald Stiebolt aangaf geen firewall te hebben . Any firewall is beter dan geen firewall.

    Overigens op de 7e disc (extra's) van 24 season 2 is een scène te zien waarin [spoiler:f4b2c1e26a]Michelle door Tony naar buiten het CTU-kantoor wordt geleid. Ze vraagt dan "But how do I get through the firewall"
    De ondertiteling vertaalt firewall netjes met 'brandmuur'.[/spoiler:f4b2c1e26a]
    "Klinkt" erg leuk
    idd Hardware vuurmuur is standaard nml niet altijd goed ingesteld... en aangezien daar meestal meer valt in te stellen dan een stukje software...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  9. #59

    Standaard

    Ik erger me al een tijdje dood aan:
    Telkens als ik een spelletje speel loopt mijn pc vast Ben nu RCT3 aan het spelen maar dat schiet zo niet op natuurlijk

    Heb al verschillende drivers voor mijn videokaart (ATI Radeon 9600) geprobeerd, waaronder ook de omega drivers, maar niks helpt. Zit er nu toch sterk aan te denken om maar weer voor een Nvidea kaartje te gaan, die drivers zuigen tenminste niet zo als die van ATI.

    Heeft iemand misschien tips voordat ik het kaartje het raam uit flikker?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #60

    Standaard

    Probeer eens de http://members.home.nl/h.k.chiu/rad_...omega_2576.exe

    OMega Catalyst driver. Dit zijn ATI drivers maar dan getweaked. Werken op mijn ATI 9600 kaartje uitstekend. Getest met oa UT2004/doom3 en RCT3
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Probeer eens de http://members.home.nl/h.k.chiu/rad_...omega_2576.exe

    OMega Catalyst driver. Dit zijn ATI drivers maar dan getweaked. Werken op mijn ATI 9600 kaartje uitstekend. Getest met oa UT2004/doom3 en RCT3
    Werkt niet bij mij
    Na installatie geeft xp aan dat er nieuwe hardware is gevonden
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Nog eentje:

    Sinds een paar dagen kan ik geen PDF-files meer lezen, ook niet via Internet Explorer.

    Het probleem is dat zodra een PDF-file wordt aangesproken er een 'installatie-procedure' begint voor de 'Microsoft Windows journal viewer'. Het benodigde installatie-programma zou moeten zijn: .Microsoft Windows Journal Viewer.msi'.

    Dit bestand staat niet meer op mijn schijven en kan de installatie dus niet doorgaan.

    Kan iemand mij dit filetje ajb toesturen? Ik gebruik Windows XP Pro, SP2 (USA editie).

    Bedankt alvast!
    Dit probleem heb ik ook, maar bij mij opent hij Ms windows journal viewer niet. Ik gebruik Windows Xp Home, Sp2 (NLO editie :wink: ). Ook zit ik met een probleem elke keer als ik de computer opstart geeft die aan dat die system32.exe niet kan vinden en dat is vrij vervelend. Ik denk zelf dat het een keer tijd wordt voor een nieuwe install van alles.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heeft iemand misschien tips voordat ik het kaartje het raam uit flikker?
    Ruilen tegen mijn GF4 MX440 64mb?
    Arrivederci

  14. #64

    Standaard

    Tip voor iedereen....

    ....update even de virusdefinities van de anti-virus scanner...

    Vanmorgen is er weer een nieuwe "Sober" variant ondekt....

    Voor meer info:
    http://www.sarc.com/avcenter/venc/da...ober.i@mm.html

    Groet,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  15. #65

    Standaard

    Overigens kun je hier nakijken hoe 'erg' het met je firewall gesteld is: http://www.hackerwatch.org/probe/?affid=0-3
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Overigens kun je hier nakijken hoe 'erg' het met je firewall gesteld is: http://www.hackerwatch.org/probe/?affid=0-3
    Handig zeg. Mijn pc zit potdicht, mooi om te weten :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Overigens kun je hier nakijken hoe 'erg' het met je firewall gesteld is: http://www.hackerwatch.org/probe/?affid=0-3
    Handig zeg. Mijn pc zit potdicht, mooi om te weten :P
    Mijne ook

  18. #68

    Standaard

    Ik gebruik voor dit soort controles al een paar jaar de Shields Up! controle van Gibson Research Corporation ( http://grc.com/ )

    Directe link naar Shields Up!:
    https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

    Kijk verder op grc.com voor meer gratis controletools.

  19. #69

    Standaard

    Ik heb een probleem met het verwijderen van een bestand. Als ik m wil verwijderen dan kan dat niet omdat hij "gebruikt" word door andere programma's, terwijl ik weet dat het niet zo is. Heeft iemand een programma waarmeer je gebruikte bestanden kan verwijderen? alvast bedankt

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik heb een probleem met het verwijderen van een bestand. Als ik m wil verwijderen dan kan dat niet omdat hij "gebruikt" word door andere programma's, terwijl ik weet dat het niet zo is. Heeft iemand een programma waarmeer je gebruikte bestanden kan verwijderen? alvast bedankt
    Is het een .dat bestand? Of een gedownload bestand van b.v. Kazaa oid? In dat geval moet je eerst het programma afsluiten voordat je het bestand probeert te verwijderen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik heb een probleem met het verwijderen van een bestand. Als ik m wil verwijderen dan kan dat niet omdat hij "gebruikt" word door andere programma's, terwijl ik weet dat het niet zo is. Heeft iemand een programma waarmeer je gebruikte bestanden kan verwijderen? alvast bedankt
    Is het een .dat bestand? Of een gedownload bestand van b.v. Kazaa oid? In dat geval moet je eerst het programma afsluiten voordat je het bestand probeert te verwijderen.
    nope een exe bestand.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik heb een probleem met het verwijderen van een bestand. Als ik m wil verwijderen dan kan dat niet omdat hij "gebruikt" word door andere programma's, terwijl ik weet dat het niet zo is. Heeft iemand een programma waarmeer je gebruikte bestanden kan verwijderen? alvast bedankt
    Is het een .dat bestand? Of een gedownload bestand van b.v. Kazaa oid? In dat geval moet je eerst het programma afsluiten voordat je het bestand probeert te verwijderen.
    nope een exe bestand.
    gedownload?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik heb een probleem met het verwijderen van een bestand. Als ik m wil verwijderen dan kan dat niet omdat hij "gebruikt" word door andere programma's, terwijl ik weet dat het niet zo is. Heeft iemand een programma waarmeer je gebruikte bestanden kan verwijderen? alvast bedankt
    Is het een .dat bestand? Of een gedownload bestand van b.v. Kazaa oid? In dat geval moet je eerst het programma afsluiten voordat je het bestand probeert te verwijderen.
    nope een exe bestand.
    gedownload?
    nee perongeluk zelf een zip in exe veranderd en nou denkt ie dat het een dos-programma is ofzo en ik kan m niet meer verwijderen

  24. #74

    Standaard

    Je kan hem ook niet meer veranderen in .zip? Heb je al een restart geprobeerd?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Je kan hem ook niet meer veranderen in .zip? Heb je al een restart gebrobeerd?
    nee kan er niets mee doen, map niet verwijderen, terug veranderen kan ook niet, restart ook niet moet toch wel een programma zijn waarmee je het kan verwijderen ? heb het ook al met winrar geprobeerd die wil wel bestanden die door explorer worden gebruikt verwijderen maar lukt ook niet.

Pagina 3 van 74 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •