Pagina 4 van 74 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1849 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Je kan hem ook niet meer veranderen in .zip? Heb je al een restart gebrobeerd?
    nee kan er niets mee doen, map niet verwijderen, terug veranderen kan ook niet, restart ook niet moet toch wel een programma zijn waarmee je het kan verwijderen ? heb het ook al met winrar geprobeerd die wil wel bestanden die door explorer worden gebruikt verwijderen maar lukt ook niet.
    Kijk eens in taakbeheer of het programma actief is. Zo ja, afsluiten in taakbeheer en proberen te verwijderen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #77

    Standaard

    Probeer het is in veilig modus, als je dat nog niet hebt geprobeerd tenminste.
    What ?

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Je kan hem ook niet meer veranderen in .zip? Heb je al een restart gebrobeerd?
    nee kan er niets mee doen, map niet verwijderen, terug veranderen kan ook niet, restart ook niet moet toch wel een programma zijn waarmee je het kan verwijderen ? heb het ook al met winrar geprobeerd die wil wel bestanden die door explorer worden gebruikt verwijderen maar lukt ook niet.
    Kijk eens in taakbeheer of het programma actief is. Zo ja, afsluiten in taakbeheer en proberen te verwijderen.
    staat niet in taakbeheer ik zal eens met veilige modus proberen

  4. #79

    Standaard

    Vanuit DOS kan het meestal ook worden verwijderd. En dan bedoel ik niet een DOS venster
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #80

    Standaard

    Of open een ftp client zoals flashfxp en delete em vanuit die browser interface.
    offe:

    http://www.google.nl/search?sourceid...deleted+win+xp
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #81

    Standaard

    Gebruik je XP?
    Zoja: Heb je ook al eens geprobeerd om het te verwijderen door in te loggen als administrator. En dan bedoel ik niet inloggen met een account waarbij je administrator rechten hebt maar met het account "administrator". (voorals: gewoon opstarten, afmelden, en dan bij het inlog scherm crtl + alt + del tot dat je een balkje krijgt waarbij je gebruikersnaam en ww mag in tikken. tik dan administrator en het evt. wachtwoord).

    Andere mogelijkheid is door op te starten in veilige modus (F8 tijdens opstarten). In veilige modus worden normaal geen programma's mee opgestart en kun je vrij je gang gaan wat verwijderen betreft.

    succes

  7. #82

    Standaard

    Mijn msnpoort is volgens mij geblokkeerd door een firewall. Hoe schakel ik die uit?

  8. #83

    Standaard

    Ik heb soms een melding VPU recover als ik een spelletje speel en dan vliegt het spel er uit en wordt de resolutie aangepast. Ik moet dan eerst weer de resolutie aanpassen en dan kan ik het spel weer spelen.

    Ik heb ooit een keer gegoogled naar deze foutmelding en kreeg als antwoord dat ik een andere driver moest downloaden. Ik heb toen via ati.com een andere driver geinstalleerd, maar krijg soms nog steeds deze melding.

    Weet iemand waar dit aan kan liggen en weet iemand een oplossing voor dit probleem (ik ben zelf totaal niet thuis in dit soort dingen en weet er ook bijna niets van af)? Ik dank u alvast voor uw antwoord.

    Jaap
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik heb soms een melding VPU recover als ik een spelletje speel en dan vliegt het spel er uit en wordt de resolutie aangepast. Ik moet dan eerst weer de resolutie aanpassen en dan kan ik het spel weer spelen.

    Ik heb ooit een keer gegoogled naar deze foutmelding en kreeg als antwoord dat ik een andere driver moest downloaden. Ik heb toen via ati.com een andere driver geinstalleerd, maar krijg soms nog steeds deze melding.

    Weet iemand waar dit aan kan liggen en weet iemand een oplossing voor dit probleem (ik ben zelf totaal niet thuis in dit soort dingen en weet er ook bijna niets van af)? Ik dank u alvast voor uw antwoord.

    Jaap
    Heb ik ook met m'n ati Die drivers zuigen gewoon :x
    Heb helaas ook nog geen oplossing gevonden
    Volgende kaartje wordt echt wel een NVidia.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik heb soms een melding VPU recover als ik een spelletje speel en dan vliegt het spel er uit en wordt de resolutie aangepast. Ik moet dan eerst weer de resolutie aanpassen en dan kan ik het spel weer spelen.

    Ik heb ooit een keer gegoogled naar deze foutmelding en kreeg als antwoord dat ik een andere driver moest downloaden. Ik heb toen via ati.com een andere driver geinstalleerd, maar krijg soms nog steeds deze melding.

    Weet iemand waar dit aan kan liggen en weet iemand een oplossing voor dit probleem (ik ben zelf totaal niet thuis in dit soort dingen en weet er ook bijna niets van af)? Ik dank u alvast voor uw antwoord.

    Jaap
    Heb ik ook met m'n ati Die drivers zuigen gewoon :x
    Heb helaas ook nog geen oplossing gevonden
    Volgende kaartje wordt echt wel een NVidia.
    Heb met de 4.12 beta drivers hier geen problemen meer mee.
    Heb ik laatst via Meuktracker bij Tweakers.net gedownload
    . kan ik zelfs HalfLife 2 en NFS underground 2 perfect draaien
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  11. #86

    Standaard

    Ik heb nog een probleem sinds gisteren, misschien kan iemand met meer kennis hiervan mij helpen.

    Als ik mijn computer opstart zegt ie dat ik beperkt of geen toegang heb met betrekking tot de LAN-verbinding. Ik zie dan dat mijn gegevens als IP-adres, subnetmasker en standaard gateway verdwenen zijn. Ik kan niet connecten tot iets wat dan ook met internet te maken heeft.

    Als ik systeemherstel uitvoer naar de datum 20 november dan zijn alle gegevens wel weer bekend en heb ik wel weer toegang tot alles wat met internet te maken heeft. Echter, toen ik mijn computer vandaag weer op had gestart had ik weer hetzelfde probleem.

    Weet iemand waar dit aan kan liggen? Om nou elke keer systeemherstel er over heen te laten denderen is ook vrij irritant. Ik heb internet via de kabel, voorzover dat van belang is.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  12. #87

    Standaard

    Dat probleem had ik met XP nadat ik service pack 2 er op had gezet dus daarna had ik alles opnieuw geinstalleerd zonder service pack 2.
    What ?

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Als ik mijn computer opstart zegt ie dat ik beperkt of geen toegang heb met betrekking tot de LAN-verbinding. Ik zie dan dat mijn gegevens als IP-adres, subnetmasker en standaard gateway verdwenen zijn. Ik kan niet connecten tot iets wat dan ook met internet te maken heeft.

    Als ik systeemherstel uitvoer naar de datum 20 november dan zijn alle gegevens wel weer bekend en heb ik wel weer toegang tot alles wat met internet te maken heeft. Echter, toen ik mijn computer vandaag weer op had gestart had ik weer hetzelfde probleem.
    Is je netwerkadapter wel goed aangemeld bij de Firewall? Bij ZoneAlarm gaat dit automatisch (bij mij), maar misschien is die entry bij jou toevallig verwijderd of geblokkeerd?

    Is je netwerkkabel niet beschadigd, of zit hij niet goed in je PC, modem of router (doordrukken totdat je een klik hoort/voelt) ? In dat geval wordt aan de netwerkadapter IP-adres 0.0.0.0 toegewezen.

    Heb je toevallig een spywarecontrole die gewijzigde instellingen terugzet omdat jij ze niet hebt geauthoriseert? Dit kan b.v. het geval zijn bij Spy Sweeper.

    Verder kan ik op dit moment even niks bedenken...

    O ja... toch wel... even het modem en de eventuele router een minuutje uitschakelen en weer inschakelen.

  14. #89

    Standaard

    Hmmm... Ik vergat even dat een systeemherstel wel werkte, dus dan is je hardware (kabel, router, modem) wel in orde...

    Wat je ook nog zou kunnen proberen is om je internetverbinding opnieuw te installeren.

    - Start > Verbinding maken > Alle verbindingen weergeven
    - Wizard Nieuwe verbinding
    - Aanwijzingen volgen

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Is je netwerkadapter wel goed aangemeld bij de Firewall? Bij ZoneAlarm gaat dit automatisch (bij mij), maar misschien is die entry bij jou toevallig verwijderd of geblokkeerd?

    Is je netwerkkabel niet beschadigd, of zit hij niet goed in je PC, modem of router (doordrukken totdat je een klik hoort/voelt) ? In dat geval wordt aan de netwerkadapter IP-adres 0.0.0.0 toegewezen.

    Heb je toevallig een spywarecontrole die gewijzigde instellingen terugzet omdat jij ze niet hebt geauthoriseert? Dit kan b.v. het geval zijn bij Spy Sweeper.

    Verder kan ik op dit moment even niks bedenken...

    O ja... toch wel... even het modem en de eventuele router een minuutje uitschakelen en weer inschakelen.
    Mijn netwerkkabel zat idd een beetje los, maar moet dat wat uitmaken? Als ik namelijk systeemherstel gebruik doet internet het wel gewoon, dan zou ie het na systeemherstel het toch ook niet moeten doen, omdat de netwerkkabel los zit?

    De modem uitschakelen en weer inschakelen ga ik morgen even proberen als ik dat probleem weer heb.

    Mijn netwerkadapter is in ieder geval wel goed aangemeld bij de firewall dus dat zit wel goed.
    Dat spyware achtige gebeuren kan natuurlijk.. iets dat zoiets probeert te wissen ofzo, daar ga ik ook maar eens naar kijken.

    In ieder geval bedankt voor je antwoord! Nu hopen dat ie het weer normaal doet!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hmmm... Ik vergat even dat een systeemherstel wel werkte, dus dan is je hardware (kabel, router, modem) wel in orde...

    Wat je ook nog zou kunnen proberen is om je internetverbinding opnieuw te installeren.

    - Start > Verbinding maken > Alle verbindingen weergeven
    - Wizard Nieuwe verbinding
    - Aanwijzingen volgen
    Ok thx! Ik ga in ieder geval morgen even weer checken of ie het nog steeds doet, dan zal ik eens wat opties proberen.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  17. #92

    Standaard

    Blijkbaar was er een gigantische storing bij @home, ik kan er nu in ieder geval weer op (hopelijk blijft het zo!).

    Bedankt voor de replies!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  18. #93

    Standaard

    Ik heb een nieuwe cartridge gekocht, maar mijn printer herkent hem niet (lexmark) Het is geen originele cartridge maar een veel goedkopere merkloze. Heb al gegoogled maar heb nog geen werkende oplossing kunnen vinden.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  19. #94

    Standaard

    Een nieuwe vraag:

    Stel dat ik een bestand van een aanzienlijke grootte (100mb+) wil versturen naar een familielid. Per email is dat lastig, met MSN duurt dat een jaar en om een complete FTP-server op te tuigen (voor zover dat van de provider mag) vind ik wat druk.

    Is er een progje waarmee je een 'pijp' tussen PC A en B kunt openzetten en naar hartelust bestanden kan gaan uitwisselen?

    Alle tips zijn van harte welkom!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Is er een progje waarmee je een 'pijp' tussen PC A en B kunt openzetten en naar hartelust bestanden kan gaan uitwisselen?
    Ja... ICQ file transfer... Maar dat maakt niet veel verschil met MSN file transfer.

    Je kunt het ook op een CD'tje branden en met TPG versturen

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Is er een progje waarmee je een 'pijp' tussen PC A en B kunt openzetten en naar hartelust bestanden kan gaan uitwisselen?
    Er bestaan een paar servers waar je tijdelijk een bestandje neer kunt zetten (maar as far as I know niet 100Mb). Je kunt je eigen webspace gebruiken (maar is ook maar zelden zo groot).
    Alternatief is een programma als KaZaA (and the like), die is speciaal voor Peer to Peer verbindingen.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik heb een nieuwe cartridge gekocht, maar mijn printer herkent hem niet (lexmark) Het is geen originele cartridge maar een veel goedkopere merkloze. Heb al gegoogled maar heb nog geen werkende oplossing kunnen vinden.
    Bij Epson moet je bij een nieuwe cartridge de printer resetten.

    Kan dit bij de Lexmark ook niet het geval zijn?
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Een nieuwe vraag:

    Stel dat ik een bestand van een aanzienlijke grootte (100mb+) wil versturen naar een familielid. Per email is dat lastig, met MSN duurt dat een jaar en om een complete FTP-server op te tuigen (voor zover dat van de provider mag) vind ik wat druk.

    Is er een progje waarmee je een 'pijp' tussen PC A en B kunt openzetten en naar hartelust bestanden kan gaan uitwisselen?

    Alle tips zijn van harte welkom!

    www.yousendit.org

    speciaal voor deze problemen ontworpen, je upload een file, krijgt een link terug (de link automatisch naar een emailadres laten sturen werkt om een of andere reden bij mij niet, maar je krijgt na de volledige upload ook een link in het opvolgende scherm die je vervolgens zelf kan mailen of op andere manier doorgeven aan die persoon) en vervolgens kan het bestand een week lang worden gedownload. Daarna is het weg.

    Geen gebruik van username of moeilijk gedoe als dat, pure eenvoud heb dr zelf al een album mee verstuurd van 250 MB (dubbel disc, hoge kwaliteit, videos etc. ), en ik ben er zeer tevreden over

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Een nieuwe vraag:

    Stel dat ik een bestand van een aanzienlijke grootte (100mb+) wil versturen naar een familielid. Per email is dat lastig, met MSN duurt dat een jaar en om een complete FTP-server op te tuigen (voor zover dat van de provider mag) vind ik wat druk.

    Is er een progje waarmee je een 'pijp' tussen PC A en B kunt openzetten en naar hartelust bestanden kan gaan uitwisselen?

    Alle tips zijn van harte welkom!

    www.yousendit.org

    speciaal voor deze problemen ontworpen, je upload een file, krijgt een link terug (de link automatisch naar een emailadres laten sturen werkt om een of andere reden bij mij niet, maar je krijgt na de volledige upload ook een link in het opvolgende scherm die je vervolgens zelf kan mailen of op andere manier doorgeven aan die persoon) en vervolgens kan het bestand een week lang worden gedownload. Daarna is het weg.

    Geen gebruik van username of moeilijk gedoe als dat, pure eenvoud heb dr zelf al een album mee verstuurd van 250 MB (dubbel disc, hoge kwaliteit, videos etc. ), en ik ben er zeer tevreden over
    Dit is helemaal geweldig, dank je wel!

    Een upload van 5.5 duurde ca. 6 minuten, downloadsnelheid tussen de 200-250Kb.

    Ik ben blij!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Een nieuwe vraag:

    Stel dat ik een bestand van een aanzienlijke grootte (100mb+) wil versturen naar een familielid. Per email is dat lastig, met MSN duurt dat een jaar en om een complete FTP-server op te tuigen (voor zover dat van de provider mag) vind ik wat druk.

    Is er een progje waarmee je een 'pijp' tussen PC A en B kunt openzetten en naar hartelust bestanden kan gaan uitwisselen?

    Alle tips zijn van harte welkom!

    www.yousendit.org

    speciaal voor deze problemen ontworpen, je upload een file, krijgt een link terug (de link automatisch naar een emailadres laten sturen werkt om een of andere reden bij mij niet, maar je krijgt na de volledige upload ook een link in het opvolgende scherm die je vervolgens zelf kan mailen of op andere manier doorgeven aan die persoon) en vervolgens kan het bestand een week lang worden gedownload. Daarna is het weg.

    Geen gebruik van username of moeilijk gedoe als dat, pure eenvoud heb dr zelf al een album mee verstuurd van 250 MB (dubbel disc, hoge kwaliteit, videos etc. ), en ik ben er zeer tevreden over
    Dit is helemaal geweldig, dank je wel!

    Een upload van 5.5 duurde ca. 6 minuten, downloadsnelheid tussen de 200-250Kb.

    Ik ben blij!
    You're welcome

Pagina 4 van 74 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •