Pagina 45 van 74 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Daar zijn toch gewoon import export mogelijkheden voor?

    http://support.microsoft.com/kb/287070
    Klopt, dit werkte goed met het overzetten van mijn accounts en contactpersonen.
    Maar voor mijn inbox kreeg ik dit niet voor elkaar.
    De inbox heb ik overigens 1 op 1 gekopieerd naar mijn mobiele HD en deze vervolgens gekopieerd naar mijn nieuwe inbox.

    Ik maakte voorheen gebruik van "Outlook express".

  2. #1102

    Standaard

    Heb ik zelf ook nooit goed gekregen.
    Adresboek en accountinfo ging bij mij ook maar de rest niet, en dat was van Outlook Express naar Outlook, erg irritant dat dat soms niet werkt.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1103

    Standaard

    Vraagje. Ik ben op zoek naar een heel simpel backup-programma waarmee ik met een druk op de knop een aantal vooraf bepaalde folders kan kopieren naar een USB-stick. Het mag echt een heel simpel programma zijn. Heeft iemand tips?

  4. #1104

    Standaard

    windows backup? (staat op iedere windows-cd)

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    windows backup? (staat op iedere windows-cd)
    Ik had me nooit gerealiseerd dat Windows nog een backup-programma had. Bedankt voor de herinnering!

    edit: het is alleen jammer dat die backup enkel bestanden die niet groter zijn als 4 Gb ondersteund op een FAT32-geformateerd medium. Zijn er nog tips voor programma's die aan compressie doen of die "spanning" (het wegschrijven van bestanden over meerdere backup-bestanden) ondersteunen?
    Laatst aangepast door Richard B. : 04-03-2009 om 21:16

  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik had me nooit gerealiseerd dat Windows nog een backup-programma had. Bedankt voor de herinnering!

    edit: het is alleen jammer dat die backup enkel bestanden die niet groter zijn als 4 Gb ondersteund op een FAT32-geformateerd medium. Zijn er nog tips voor programma's die aan compressie doen of die "spanning" (het wegschrijven van bestanden over meerdere backup-bestanden) ondersteunen?
    De bestandsgrootte op een FAT32 geformatteerde schijf heeft een limiet van 4 GB. Je kan het bestand splitsen met winrar, maar groter ondersteunen, moet je NTSF formatteren
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #1107

    Standaard

    Sinds gisteren kan ik niet meer rechtsklikken. Heb al bij de eigenschappen gaan kijken en meermaals de muis uit de hardwarelijst gegooid en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt helemaal niets. Nou kan het op zich wel dat die rechterknop stuk is maar dat lijkt me sterk, heb er nooit problemen mee gehad, en nu ook, als ik erop klik maakt ie nog steeds het geluid, alles gaat erg soepel, dus het voelt niet of het knopje stuk is, verder heb ik ook dat ding helemaal niet laten vallen of iets dergelijks dus ik vraag me af hoe dat ding stuk zou moeten zijn. Was echt van de ene dag op de andere dat ie niet meer rechtsklikt

    Kan er nog een andere reden zijn? Ik heb hier nog wel een andere muis liggen maar ik gebruik liever mijn huidige, is zo'n gamermouse met allerlei gewichtjes in, aanpasbare dpi en ze ligt echt erg lekker voor je hand en dergelijke dus dat vind ik wel gaaf ding.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Sinds gisteren kan ik niet meer rechtsklikken. Heb al bij de eigenschappen gaan kijken en meermaals de muis uit de hardwarelijst gegooid en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt helemaal niets. Nou kan het op zich wel dat die rechterknop stuk is maar dat lijkt me sterk, heb er nooit problemen mee gehad, en nu ook, als ik erop klik maakt ie nog steeds het geluid, alles gaat erg soepel, dus het voelt niet of het knopje stuk is, verder heb ik ook dat ding helemaal niet laten vallen of iets dergelijks dus ik vraag me af hoe dat ding stuk zou moeten zijn. Was echt van de ene dag op de andere dat ie niet meer rechtsklikt

    Kan er nog een andere reden zijn? Ik heb hier nog wel een andere muis liggen maar ik gebruik liever mijn huidige, is zo'n gamermouse met allerlei gewichtjes in, aanpasbare dpi en ze ligt echt erg lekker voor je hand en dergelijke dus dat vind ik wel gaaf ding.
    Zou heel goed kunnen dat de muis gewoon stuk is. Het is niet een bekend probleem. Maar een tijdje terug kon ik niet meer normaal linksklikken. Een enkele klik werd een dubbel klik. Dus het zou kunnen dat de muis gewoon kapot is.

    Heb je de muis eventueel al op een andere pc of laptop geprobeerd?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    maar ik gebruik liever mijn huidige, is zo'n gamermouse met allerlei gewichtjes in, aanpasbare dpi en ze ligt echt erg lekker voor je hand en dergelijke dus dat vind ik wel gaaf ding.
    Klinkt als mijn G5 muis

    Maarja lijkt idd dat of je muis kapot is of dat je even drivers moet herinstalleren, of op een andere compter testen.

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Sinds gisteren kan ik niet meer rechtsklikken. Heb al bij de eigenschappen gaan kijken en meermaals de muis uit de hardwarelijst gegooid en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt helemaal niets. Nou kan het op zich wel dat die rechterknop stuk is maar dat lijkt me sterk, heb er nooit problemen mee gehad, en nu ook, als ik erop klik maakt ie nog steeds het geluid, alles gaat erg soepel, dus het voelt niet of het knopje stuk is, verder heb ik ook dat ding helemaal niet laten vallen of iets dergelijks dus ik vraag me af hoe dat ding stuk zou moeten zijn. Was echt van de ene dag op de andere dat ie niet meer rechtsklikt

    Kan er nog een andere reden zijn? Ik heb hier nog wel een andere muis liggen maar ik gebruik liever mijn huidige, is zo'n gamermouse met allerlei gewichtjes in, aanpasbare dpi en ze ligt echt erg lekker voor je hand en dergelijke dus dat vind ik wel gaaf ding.
    Probeer via de instellingen de muis eens op linkshandig gebruik te zetten zodat je kunt kijken of de rechterknop dan werkt alsof het een linker is, als je begrijpt wat ik bedoel. Dan weet je iig of het hardwarematig of softwarematig fout zit. Ik zet overigens mijn geld op een hardware defect...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Sinds gisteren kan ik niet meer rechtsklikken.
    Als je hem net zo hebt gebruikt als je PS3 controller(s)... tja...

    Hij lijkt gewoon kapot te zijn, hoe lang heb je hem al? Garantie?
    Heb je hem al op een andere comp geprobeerd?

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Probeer via de instellingen de muis eens op linkshandig gebruik te zetten zodat je kunt kijken of de rechterknop dan werkt alsof het een linker is, als je begrijpt wat ik bedoel. Dan weet je iig of het hardwarematig of softwarematig fout zit. Ik zet overigens mijn geld op een hardware defect...
    Had ik al geprobeerd ja, en toen deed de rechterknop (als linksklik) nog steeds niets dus ik vrees idd dat de muis gewoon stuk is... Erg jammer

    maar goed, thx voor alle replies
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #1113

    Standaard

    Geen probleem, wel een vraag...

    Heeft iemand hier een Asus EEE Mini notebook ?
    Vertel!
    Wat doe/kun je er mee, bevalt hij ?

    Ik wil een nieuwe desktop kopen en meteen een draagbaar scherm voor foto's te bekijken, verwerken en opslaan. (verwerken, niet bewerken, het gaat om batch verwerking)
    Een laptop is dan overkill en niet nodig naast een dikke desktop met scherm(en), vandaar een goedkopere mini notebook.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #1114
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Geen probleem, wel een vraag...

    Heeft iemand hier een Asus EEE Mini notebook ?
    Vertel!
    Wat doe/kun je er mee, bevalt hij ?

    Ik wil een nieuwe desktop kopen en meteen een draagbaar scherm voor foto's te bekijken, verwerken en opslaan. (verwerken, niet bewerken, het gaat om batch verwerking)
    Een laptop is dan overkill en niet nodig naast een dikke desktop met scherm(en), vandaar een goedkopere mini notebook.
    Ik heb er zelf niet één, maar moest laast wel voor iemand die wel een Eee had, Windows XP er opnieuw opzetten. Dit ging overigens best wel vlot (via externe cd-rom speler). Alle opslag wordt op een SSD kaartje opgeslagen. Een 3GB kaartje. Maar Windows XP met SP3 vreet bijna alle capiciteit. Wat extra USB-sticks of SSD kaartjes, is geen overbodige luxe.

    Een Asus Eee is gewoon een leuk hebben dingetje, om wat basis dingentjes op te kunnen doen. Zoals internetten, muziek luisteren etc. Maar meer ook niet. Ik zou er overigens geen willen hebben.

    Neem deze review ook eens door:

    http://tweakers.net/reviews/758/1/as...-pagina-1.html

  15. #1115

    Standaard

    Dank je voor de reactie

    De nieuwere EEE hebben 1GB werkgeheugen en een harde schijf van 160GB, dus dat SSD probleem is verleden tijd
    Het gaat mij inderdaad om internet en opslag, ik wil hem gebruiken in combinatie met twee draagbare hardeschijven van 320GB.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #1116

    Standaard

    Ik heb de Asus EEE en een Lenovo EEE gebruikt, werken goed, zeker die Lenovo is een mooi apparaat, accu gaat zeker lekker lang mee. Voor een beetje surfen en pielen is het prima!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #1117

    Standaard Vreselijk irritant netware probleem

    Mannen,
    ik heb getracht een netwerkje tussen Vista (laptop) en XP(desktop) te bouwen maar dta liep totaal niet lekker. Na de zoveelste herstart van de XP desktop kan ik niet meer via gebruikersicoontjes inloggen maar moet ik op de ouderwetse manier (scherm met naam en wachtwoord) inloggen. Dit probleem ligt aan Client Services voor Netware en dat weet ik.
    Nu komt het probleem, naar aanleiding van de tig google zoeks heb ik de volgende oplossingen al geprobeerd:
    Gezocht naar ginadll in het register en dat is onvindbaar (hernoemen zou het probleem oplossen).
    Via services.msc de client services voor netware geprobeerd te stoppen, dat lukt niet.
    Via services.msc de client services voor netware uitgeschakeld en herstart, helpt niet.
    Via netwerkeigenschappen installeren van Netware, herstarten en daarna de-installeren lukt niet omdat tijdens de de-installatie de boel niet meer reageerd.
    Via netwerkeigenschappen Netware uitgevinkt, herstart en toen geprobeerd te verwijderen, lukt ook niet, loopt vast.
    Een vbs scriptje speciaal voor verwijdering van Novell netware geprobeerd maar dat werkt (uiteraard) ook niet.
    Ik draai op XP media Editie (SP3) en wordt inmiddels een beetje gestoord van het zoeken en testen want niets lijkt te werken. Iedereen heeft een eigen account op deze PC maar alleen al op de beheerdersaccount kan ik dus netware niet verwijderen omdat hij vastloopt (bureaublad zonder taakbalk en zonder pictogrammen) en alleen nog via toetsen te bedienen is.

    Wie o wie kan mij helpen want hier wordt ik gek van.

  18. #1118

    Standaard

    Ik heb een wat ouder (desktop) Pentium 4 die ik al een hele tijd niet heb gebruikt.
    Nu wilde ik deze even formateren en alles mooi opnieuw installeren om hem vervolgens voor een zacht prijsje (geheel compleet) door te verkopen.

    Probleem:
    Alles gaat prima totdat ik het serienummer heb ingevuld en hij Windows XP daadwerkelijk gaat installeren.
    Binnen 5 minuten (niet op dezelfde plek) loopt hij elke keer weer vast.

    Ik heb de beide harde schijven omgedraait (incl de master/slave schakelaar), los gehad.
    De geheugen modules er allebei een keer uitgehad.
    De cd-rom en de dvd-speler los gehad, omgerdaait...
    En ga zo maar door.

    Nu ben ik bang dat mijn moederboard kapot is o.i.d.

    Iemand enig idee waardoor dit komen kan?

  19. #1119

    Standaard

    Misschien een raar idee maar is je WinXP schijfje nog wel goed?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  20. #1120

    Standaard

    Kan iemand mij helpen, het gaat om subnetten: als het netwerkadres 160.30.0.0 is(class b dus) en ik heb 3 subnetten. Wat worden dan de ip adressen en subnetmasks(255.255.0.0)?

    Opstelling: 2 computers naar 2 routers(cisco model 1800, via console kabels, hyper terminal) 1 verbonden naar Fastethernet 0/0 op de router en de ander via een switch naar de andere router vanaf de 2de pc, eveneens -> (cisco model 1800, via console kabels, hyper terminal). De 2 routers zijn aan elkaar verbonden via een seriele kabel Zijn dan toch 3 subnets(seriele verbinding, hosts en fastethernets) en 2 hosts(de computers)?

    Niet echt een "computerprobleem", maar ik kom er niet uit, raak in de war door de verschillende manieren om te subnetten., al zoveel fora's doorgelezen.

  21. #1121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Misschien een raar idee maar is je WinXP schijfje nog wel goed?


    Jeroen.
    Ik heb er meerdere geprobeerd.
    XP home en pro doen beiden hetzelfde.

  22. #1122

    Standaard

    Zijn beide schijven nog wel goed?
    Haal er eens eentje los en installeer het dan en zet na het installeren pas de tweede schijf erbij.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen, het gaat om subnetten: als het netwerkadres 160.30.0.0 is(class b dus) en ik heb 3 subnetten. Wat worden dan de ip adressen en subnetmasks(255.255.0.0)?

    Opstelling: 2 computers naar 2 routers(cisco model 1800, via console kabels, hyper terminal) 1 verbonden naar Fastethernet 0/0 op de router en de ander via een switch naar de andere router vanaf de 2de pc, eveneens -> (cisco model 1800, via console kabels, hyper terminal). De 2 routers zijn aan elkaar verbonden via een seriele kabel Zijn dan toch 3 subnets(seriele verbinding, hosts en fastethernets) en 2 hosts(de computers)?

    Niet echt een "computerprobleem", maar ik kom er niet uit, raak in de war door de verschillende manieren om te subnetten., al zoveel fora's doorgelezen.
    Dit net gemaakt, zou iemand kunnen zeggen of het klopt, zo niet, wat doe ik fout:

    netwerkadres: 160.30.0.0

    subnetmask: 255.255.224.0

    subnet1: 160.30.32.0

    host r1: 160.30.32.2
    default gate: 160.30.33.1
    host r2: 160.30.32.4
    default gate: 160.30.33.3

    subnet2: 160.30.64.0

    fastethernet: 160.30.65.1
    fastethernet2: 160.30.65.2

    subnet3: 160.30.96.0

    serial: 160.30.97.1
    serial1: 160.30.97.2
    Laatst aangepast door Symphony X : 15-04-2009 om 00:00

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zijn beide schijven nog wel goed?
    Haal er eens eentje los en installeer het dan en zet na het installeren pas de tweede schijf erbij.
    Ik heb beide schijven geprobeerd.
    Eerst de 1 geprobeerd en als master ingesteld (met de andere geheel losgekoppeld), en andersom ook geprobeerd.

  25. #1125

    Standaard

    @Roy,

    Moet je niet in het blauwe installatiescherm op F6 drukken om specifieke drivers voor je mobo/hardeschijf te installeren?
    Heb dit in het verleden ook wel eens gehad waardoor hij herhaaldelijk vast liep.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

Pagina 45 van 74 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •