De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friends super/monsterbox:Waar compleet te koop (pre-order?)?

    Hoi,

    Ik was van plan om binnenkort de volledige box (dus seizoen 1 tot 10) aan te schaffen, en nu vroeg ik me af:

    1. Waar is de volledige box te koop? Ik zie hem wel met seizoen 1 tot negen met ruimte voor 10, maar is hij ergens compleet bestelbaar??
    Evt. pre-order? Het maakt niet uit dat hij dan pas in oktober leverbaar is, maar het scheelt waarschijnlijk wel om 10 in de box te kopen dan los erbij..

    2. Is het kopen van de box een goed idee, of is er reden tot wachten?? (Komt er bijv. een speciale box uit, met nog meer materiaal?)

    3. Is de box met alle 10 seizoenen compleet, of mist er nog iets?

    Bedankt,

    Allegro.

  2. #2

    Standaard Re: Friends super/monsterbox:Waar compleet te koop (pre-orde

    Citaat Oorspronkelijk gepost door allegro16
    Hoi,

    Ik was van plan om binnenkort de volledige box (dus seizoen 1 tot 10) aan te schaffen, en nu vroeg ik me af:

    1. Waar is de volledige box te koop? Ik zie hem wel met seizoen 1 tot negen met ruimte voor 10, maar is hij ergens compleet bestelbaar??
    Evt. pre-order? Het maakt niet uit dat hij dan pas in oktober leverbaar is, maar het scheelt waarschijnlijk wel om 10 in de box te kopen dan los erbij..

    2. Is het kopen van de box een goed idee, of is er reden tot wachten?? (Komt er bijv. een speciale box uit, met nog meer materiaal?)

    3. Is de box met alle 10 seizoenen compleet, of mist er nog iets?

    Bedankt,

    Allegro.
    1. volgens mij is deze niet verkrijgbaar of te pre-orderen, misschien buiten NL.

    2. er komt ongetwijfeld ooit nog wel een nieuwere, beter, mooiere box uit, maar niet binnenkort, over een paar jaar misschien.

    3. als je naar de inhoud van de box kijkt, passen er nog 2 extra dvd's in, maar of dat ook werkelijk voor 2 dvd's is met extra's weet volgens mij alleen WB.

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Inmiddels heb ik met Warner gebeld na contact te hebben gehad met DVD-Home, er komt dus waarschijnlijk nog dit jaar NA de release van de seizoensbox 10 een vernieuwde mega of superbox uit met meer extra's en nieuwe versies of persingen van de dvd's.

    De huidige box blijft voorlopig (tot de nieuwe release neem ik aan)bestaan en wordt aangevuld met het het 10e seizoen.

    Groeten,

    Allegro.

  4. #4

    Standaard

    Ik zal hoogstwaarschijnlijk deze box aanschaffen:


  5. #5

    Standaard

    Deze ziet er wel heel verleidlijk(om aan te schaffen) uit!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  6. #6

    Standaard

    En ik ga toch echt wachten tot er een R1 box komt met alle seizoenen.

    De specs voor seizoen 8 zijn net bekend geworden:

    Bonus features include:

    * Gag reel
    * Friends of Friends Part III, a featurette that includes guest celebrity interviews with David Arquette, Bonnie Somerville, June Gable, Lauren Tom, Debra Jo Rupp and Teri Garr
    * Joey’s Game Show Challenge
    * Gunther Spills the Beans teaser for Season 9
    * Commentaries on episodes “The One Where Rachel Tells...”, “The One With The Videotape” and “The One Where Rachel Has A Baby {parts 1 & 2}” from Producers Kevin Bright, Marta Kauffman and David Crane
    Toch heel wat beter dan die kale releases die ze hier uitbrengen. Echt zonde hoor!!!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Ik zal hoogstwaarschijnlijk deze box aanschaffen:

    Oe hebbe-hebbe! :P
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  8. #8

    Standaard

    Zo, die is zeker mooi. Engelse release zo te zien, is er al wat mee over bekend (prijs, releasedatum, etc)?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hankey
    Zo, die is zeker mooi. Engelse release zo te zien, is er al wat mee over bekend (prijs, releasedatum, etc)?
    ik heb hem al blij play gevonden

    270 euro ongeveer en release is 15 november

  10. #10

    Standaard

    Hey,

    Waar kan ik de huidige box (1 t/m 9) kopen? Ongeveer 9 maanden geleden heb ik een aanbieding gezien bij de FRS voor 150- 200 euro ofzo, maar die aanbieding heb ik nooit meer gezien.

    [SiMoN]
    Your man in Zutphen!

  11. #11

    Standaard

    de friends superbox staat zowel bij play als bij amazon.


    maar zijn der nederlandse ondertitels

    greetz

  12. #12

    Standaard Re: Friends super/monsterbox:Waar compleet te koop (pre-orde

    Citaat Oorspronkelijk gepost door allegro16
    Hoi,

    Ik was van plan om binnenkort de volledige box (dus seizoen 1 tot 10) aan te schaffen, en nu vroeg ik me af:

    1. Waar is de volledige box te koop? Ik zie hem wel met seizoen 1 tot negen met ruimte voor 10, maar is hij ergens compleet bestelbaar??
    Evt. pre-order? Het maakt niet uit dat hij dan pas in oktober leverbaar is, maar het scheelt waarschijnlijk wel om 10 in de box te kopen dan los erbij..

    2. Is het kopen van de box een goed idee, of is er reden tot wachten?? (Komt er bijv. een speciale box uit, met nog meer materiaal?)

    3. Is de box met alle 10 seizoenen compleet, of mist er nog iets?

    Bedankt,

    Allegro.
    1. Bij de FRS en Bol.com kun je de box met alle 10 series pre-orderen (hij is wel PRIJZIG!!)
    2. Of er een speciale box uitkomt weet ik niet
    3. Vlgs de beschrijving moet dit de complete serie met 1 t/m 10 zijn.

    Succes!
    pluk de dag

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •