Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    bij Bol.com inmiddels weer 24,99

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albie
    bij Bol.com inmiddels weer 24,99
    dat meen je niet.... heb ik em toch mooi gekocht voor 7.44

  3. #53

    Standaard

    Nu is dvdoutlet dus de goedkoopste met € 12.00

  4. #54

    Standaard

    haha, mooie actie.
    zou het dan toch een foutje geweest zijn?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    haha, mooie actie.
    zou het dan toch een foutje geweest zijn?
    maakt niet uit, ik heb em nog optijd kunnen bestellen
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  6. #56

    Standaard

    Hmmz, ik heb hem nog besteld voor 9,99 + verzendkosten - kortingscode, maar bij status staat nog altijd 'wordt verwerkt'. Heb wel bevestiging etc gekregen van de goedkope prijs. Zou ik hem dan nog krijgen voor die prijs of staat er op de acceptgiro ineens een ander bedrag vermeld? Hmmz dat kunnen ze toch eigenlijk niet maken nadat ook zij een bevestiging hebben afgegeven... Ben benieuwd.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limmel
    Hmmz, ik heb hem nog besteld voor 9,99 + verzendkosten - kortingscode, maar bij status staat nog altijd 'wordt verwerkt'. Heb wel bevestiging etc gekregen van de goedkope prijs. Zou ik hem dan nog krijgen voor die prijs of staat er op de acceptgiro ineens een ander bedrag vermeld? Hmmz dat kunnen ze toch eigenlijk niet maken nadat ook zij een bevestiging hebben afgegeven... Ben benieuwd.
    ik heb betaald met rabodirect dus normaal kan bol de bestelling niet meer cancellen :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limmel
    Hmmz, ik heb hem nog besteld voor 9,99 + verzendkosten - kortingscode, maar bij status staat nog altijd 'wordt verwerkt'. Heb wel bevestiging etc gekregen van de goedkope prijs. Zou ik hem dan nog krijgen voor die prijs of staat er op de acceptgiro ineens een ander bedrag vermeld? Hmmz dat kunnen ze toch eigenlijk niet maken nadat ook zij een bevestiging hebben afgegeven... Ben benieuwd.
    Nee, die prijs blijft gewoon staan als het goed is.

    Alleen na alle bestellingen van de mensen hierboven is ie misschien niet meer leverbaar uit hun eigen voorraad en moeten ze hem opnieuw bestellen bij de leverancier. Dat kan even duren maar je hoort hem wel te krijgen voor de prijs die je bevestigd hebt gekregen :wink:

  9. #59

    Standaard

    zojuist is bij mij de 2-disc van bol.com op de deurmat gevallen, met die mooie sleeve er bij.
    en dat allemaal voor maar 7.44
    Bedankt bol.com


    NB. 'Word verwerkt' betekend alleen maar dat ze de dvd in een envelop aan het doen zijn

  10. #60

    Standaard

    hier ook binnen hoor, met mooie "holo-sleeve".

  11. #61

    Standaard

    Hmmz, had hem dus ook binnengekreken, geseald en al, zat de tweede disc er niet in :S Natuurlijk contact opgenomen met klantenservice, werd mij aangeraden een nieuwe te bestellen... Die inmiddels wel in prijs gestegen was weer tot 24,99... Naja uiteindelijk heb ik hem toch weer voor 7,44 gekregen Hij is verzonden staat er, zal het binnenkort wel zien...

    Overigens is hij nu 14,99 bij de MediaMarkt Maastricht.

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    EUR 5 bij Ro-Disc.
    De floepers hebben snel de prijs naar 7,50 verhoogd
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #64

    Standaard

    Kruidvat: 9,99 (2-DVD, vanaf 13 februari 2007).

  15. #65

    Standaard

    V&D: 13 euro
    Count Dooku: Join me, Obi-Wan, and together we can rule the galaxy! Obi- Wan: I'll never join you, Dooku! Dooku: Well uh, then i'm your father.

  16. #66

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    2-disc SE met sleeve € 3,99 bij de Wibra (in Roden, in elk geval)


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •