De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Pay Pal

  1. #1
    Anonymous
    Guest

    Standaard Pay Pal

    Hey, ik heb net een Pay Pal account aangemaakt op Ebay.nl en ik was een beetje aan het rondneuzen op de site.

    Maar als ik het goed begrijp moet je dus geld overmaken van je eigen rekening, naar je Pay pal account. Hoe doe je dat dan?

    dit staat erbij op de site:

    Als je voor een eBay-object wilt betalen en de verkoper PayPal als betalingsmethode accepteert, kun je naar de aanbiedingspagina gaan en op de button Betalen klikken.

    Als de verkoper verzendkosten heeft opgegeven, hoef je alleen je verzendadres te bevestigen en PayPal als betalingsmethode te kiezen. Vervolgens word je naar de website van PayPal geleid om je betaling te verzenden. Heb je nog geen PayPal-account, dan wordt die voor je aangemaakt. Op de site van PayPal kun je opgeven of je de PayPal-betaling wilt verrichten met je PayPal-saldo of je creditcard, waarna je de betaling verzendt. Dat is alles!


    Kan iemand me hiermee helpen?

    THnx,

    Grtz, Marc

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij staat er een paypal thread in het handelaren gedeelte. Volgens mij is dit al eerder langs gekomen....succes. Paypal vind ik iig ideaal!


  3. #3

    Standaard

    Als je een veiling wint zie je deze terug onder je e-bay account onder gewonnen veilingen. Daarbij staat ook een knopje pay/betaal. Druk je daarop kun je op gegeven moment (als je via paypal wilt betalen en verkoper accepteert dat) in loggen in je paypal account.

    Het wijst zich verder vanzelf.

    Je krijgt vaak ook een invoice van de verkoper (e-mail) toegestuurd je kunt ook via deze weg betalen.

    Of inderdaad je kunt rechtstreeks naar paypal en betalen door de auction op te zoeken of direct op het e-mail adres van de verkoper maar ik zou beginnen met de eerste optie.

  4. #4

    Standaard

    Je moet geld overmaken naar je paypal account, de gegevens zijn wel ergens aangegeven en dan kan je met dat saldo betalen.

  5. #5

    Standaard

    Sorry voor de MEGA kick maar ik wil het toch even zeker weten. Als ik Paypal wil gebruiken moet ik dus geld overmaken van m'n bankrekening naar Paypal. Moet ik dan naar ''Add funds'' en dan verder en dan de gewoon de gegevens gebruiken die ik krijg op de site? Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Sorry voor de MEGA kick maar ik wil het toch even zeker weten. Als ik Paypal wil gebruiken moet ik dus geld overmaken van m'n bankrekening naar Paypal. Moet ik dan naar ''Add funds'' en dan verder en dan de gewoon de gegevens gebruiken die ik krijg op de site? Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
    Klopt idd. Via Add Funds kun je geld overmaken van je bank naar je paypal account.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Sorry voor de MEGA kick maar ik wil het toch even zeker weten. Als ik Paypal wil gebruiken moet ik dus geld overmaken van m'n bankrekening naar Paypal. Moet ik dan naar ''Add funds'' en dan verder en dan de gewoon de gegevens gebruiken die ik krijg op de site? Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
    Klopt idd. Via Add Funds kun je geld overmaken van je bank naar je paypal account.
    Ok, bedankt. Kan handig zijn want ik heb geen CC...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •