De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Welke film is dit??

  1. #1

    Standaard Welke film is dit??

    Dit is géén quiz, maar tsja, je mag hem als zodanig bekijken...

    Jaren geleden heb ik een film op TV gezien (op publieke omroep NL), zelfs opgenomen gehad. Maar per ongeluk overspeeld (nog een voordeel van DVD :wink: ). Ik zou deze film graag nog eens zien of kopen, maar heb geen idee van titel etc. Wie kan mij helpen?

    Het is een (ultra)romantische tienerfilm. Mogelijk slechts een tv-film.

    Beschrijving van de film:
    [spoiler:b839bcfc2d]Tijdens de openingtitels zie je een trommel, waarbij op het vel een hartje geschilderd is.
    Een (A) jongensachtig meisje (met een passie voor drummen) is goede maatjes met (B) een jongen (buurjongen?).
    Deze jongen is verliefd op (C) het mooiste meisje van de klas. A helpt B om in contact te komen met C, als meisje heeft ze natuurlijk een andere 'ingang' dan jongens (één scène toont de meisjeskleedkamer op school bij een sportles. C met luxe lingerie en A met jongens-boxershort). Zo functioneert A als chauffeur bij een date tussen B en C.

    Natuurlijk (het is een beetje een voorspelbare film) is A eigenlijk verliefd op B...[/spoiler:b839bcfc2d]

    Wie weet de titel?
    En als, dan... is deze ook als DVD (regio 2) te koop?

    alvast bedankt voor jullie meedenken etc.

    A3aan

  2. #2

    Standaard

    Bedoel je soms Some Kind of Wonderful met Eric Stoltz, Lea Thompson en Mary Stuart Masterson? Deze film is in NL op dvd te koop.

  3. #3

    Standaard

    "Some kind of wonderful"? even gekeken op IMDB en inderdaad, dat moet 'm zijn.
    Dus even naar FRS gegaan en besteld.

    EDIT: er staat zelfs een recentie op DVD.NL

    Dus. RRK, hartstikke bedankt!

    A3aan

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •