Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 109 van 109 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    wel apart, na de film vaker te hebben gezien spot ik elk 'optreden' van de snelle Tyler Durden, terwijl het me bij de eerste keer kijken slechts een keer opviel dat het scherm wat raar leek te doen. 8)
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Tyler zit ook regelmatig voor een fractie van een seconde in het kader. Niet alleen het fameuze einde.
    Vandaar ook mijn reactie op Cat's eerste reactie in dit topic :wink:
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist...

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    In The Butterfly Effect zitten ze in de bios bij Se7en; niets bijzonders, maar Evan gebruikt ook dezelfde dagboeken als John Doe
    Nu je het zegt
    Ik denk niet dat dat wat met elkaar te maken heeft ,want deze boeken worden in de US erg veel gebruikt met dezelfde kaft en je ziet ze regelmatig in films opduiken. Ze zitten ook in SAW geloof ik.

  4. #104

    Standaard Re: "Verstopte" elementen in een film?

    @ theumske
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cat
    Misschien nog een voorbeeld: Fight Club--> [spoiler:c48ed401d9]Tyler schiet in bepaalde scenes in een flits voorbij.[/spoiler:c48ed401d9]
    Ik bedoel dus niet de montage van de film, en ook niet op het eind van de film.
    Wanneer je gewoon kijkt valt het niet op dat ook in het begin [spoiler:c48ed401d9]Tyler een paar maal door het beeld flitst. Uit m'n hoofd gebeurd dit bijvoorbeeld een keer tijdens de scene met de praatgroep. [/spoiler:c48ed401d9] Het komt wel vaker in de film voor....

    En verder....wat leuk dat dit topic weer "tot leven" is gekomen!!
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  5. #105

    Standaard

    ook een injoke van George Lucas bij Indiana Jones Raiders of the Lost Ark als Indiana in die slangenkuil zit met Marion, op 1 van die pilaren staan de "egyptische" tekens van R2-D2 en C3PO.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    In The Butterfly Effect zitten ze in de bios bij Se7en; niets bijzonders, maar Evan gebruikt ook dezelfde dagboeken als John Doe
    Nu je het zegt
    Ik denk niet dat dat wat met elkaar te maken heeft ,want deze boeken worden in de US erg veel gebruikt met dezelfde kaft en je ziet ze regelmatig in films opduiken. Ze zitten ook in SAW geloof ik.
    Toch is er een link. The Butterfly Effect is net als Se7en geproduceerd door New Line Cinema. Het is dus eigenlijk een in-joke/reclame.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    In The Butterfly Effect zitten ze in de bios bij Se7en; niets bijzonders, maar Evan gebruikt ook dezelfde dagboeken als John Doe
    Nu je het zegt
    Ik denk niet dat dat wat met elkaar te maken heeft ,want deze boeken worden in de US erg veel gebruikt met dezelfde kaft en je ziet ze regelmatig in films opduiken. Ze zitten ook in SAW geloof ik.
    Toch is er een link. The Butterfly Effect is net als Se7en geproduceerd door New Line Cinema. Het is dus eigenlijk een in-joke/reclame.
    In de bioscoop waar ze naar toe gaan draait ook nog een andere film: Dumb & Dumber, ook van New Line.

  8. #108

    Standaard

    Ik denk niet dat ze veel keus hebben in zo'n geval, of ze moeten voor de lol rechten afkopen om een film van een andere studio te vertonen [hetzij gedeeltelijk]

    Eigenlijk meer een noodzaak dus.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Ik denk niet dat ze veel keus hebben in zo'n geval, of ze moeten voor de lol rechten afkopen om een film van een andere studio te vertonen [hetzij gedeeltelijk]

    Eigenlijk meer een noodzaak dus.
    Ik denk ook dat het noodzaak is. Een film van New Line laten zien in een New Line-film was natuurlijk goedkoper.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •