Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 109 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    klikken op deze link werkt beter: http://www.ulrp.com/disney/graphics/lionani.gif

    nou zie ik het idd wel, maar meer ook omdat ik nu weet dat het er zou staan...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    klikken op deze link werkt beter: http://www.ulrp.com/disney/graphics/lionani.gif

    nou zie ik het idd wel, maar meer ook omdat ik nu weet dat het er zou staan...
    Nee, dat werkt ook niet. De link die ik hierboven heb geplaatst werkt wel.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ..nou zie ik het idd wel, maar meer ook omdat ik nu weet dat het er zou staan...
    Dat is juist het aparte aan dat hele voorval, een kind van 4 jaar zou het in een oogopslag gezien en geroepen hebben in de bioscoop.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ..nou zie ik het idd wel, maar meer ook omdat ik nu weet dat het er zou staan...
    Dat is juist het aparte aan dat hele voorval, een kind van 4 jaar zou het in een oogopslag gezien en geroepen hebben in de bioscoop.
    Doet ie goed dan, ik zit me teringblind te staren en zie het met moeite en vet onduidelijk :] maja dat ken natuurlijk ook aan mij liggen

    *edit* in de stille frames op die pagina (ook nie linkbaar?) zie ik het wel beter, maja knap voor de 4-jarige die het ken zien tijdens de film ..

  5. #30

    Standaard

    Leuk draadje !

    Even verzinnen of ik nog wat weet zo:

    [spoiler:4151a46a25]QT wilde Alabama eigenlijk dood laten gaan in True Romance, en dat ze in Reservoir Dogs met Mister White had (een soort prequel op True Romance). Dit is niet gebeurd, de regisseur heeft een andere draai gegeven aan dat verhaal. In Reservoir Dogs word wel even gesproken door Mister White over Alabama. NB verkocht QT het True Romance verhaal voor 50.000 $ om Reservoir Dogs er mee te kunnen subsideren.[/spoiler:4151a46a25]

  6. #31

    Standaard

    Italian Job 2003.
    [spoiler:de2408b23a]Op een bepaald moment zie je Spider-Man wegrennen [/spoiler:de2408b23a]

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scrat
    Italian Job 2003.
    [spoiler:4c7f3ae188]Op een bepaald moment zie je Spider-Man wegrennen [/spoiler:4c7f3ae188]
    Dat was een toevals treffer, heeft geen diepere betekenis voor de film.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Donnie Darko: [spoiler:8e67f61ed6]Frank (het konijn) zegt sorry tegen Donnie in de bioscoop...[/spoiler:8e67f61ed6]
    Euh wat is daar zo bijzonder aan.. (heb de film afgelopen weekend 2 keer gezien..)

    ja ik weet het, na deze week ben ik blond, dus misschien dat ik het daarom niet snap :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Je bedoeld dingen zoals [spoiler:e8806d7d53]het woord SEX in de stofwolk in The Lion King (1)?[/spoiler:e8806d7d53]
    Echt waar?
    Nee: niet waar!!! Het betreft de letters SFX.... Hierover zijn al hele discussietopics en nieuwsgroepen volgeschreven!
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Je bedoeld dingen zoals [spoiler:be7fd5945a]het woord SEX in de stofwolk in The Lion King (1)?[/spoiler:be7fd5945a]
    Echt waar?
    Nee: niet waar!!! Het betreft de letters SFX.... Hierover zijn al hele discussietopics en nieuwsgroepen volgeschreven!
    tjonge jonge wat een discussie over de lion king!

    betrek "who framed roger rabbit" er dan ook maar bij, wan daar was het eerst zeker wel goed te zien. middelvinger omhoog e.d. :wink:

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Je bedoeld dingen zoals [spoiler:21faa773fc]het woord SEX in de stofwolk in The Lion King (1)?[/spoiler:21faa773fc]
    Echt waar?
    Nee: niet waar!!! Het betreft de letters SFX.... Hierover zijn al hele discussietopics en nieuwsgroepen volgeschreven!
    Echt wel bambi.....Disney is niet zo onschuldig als jij denkt...

  12. #37

    Standaard

    In American Graffiti van George Lucas heeft een nummerplaat het kenteken THX1138, verwijzend naar zijn eerdere film.
    In Star Wars films komt het ook voor, celnummer van Leia in A New Hope was bijv. 1138.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scrat
    Italian Job 2003.
    [spoiler:f5ced23e49]Op een bepaald moment zie je Spider-Man wegrennen [/spoiler:f5ced23e49]
    Dat was een toevals treffer, heeft geen diepere betekenis voor de film.
    Wist niet dat daar om gevraagd werd, tis toch gewoon min of meer een verstopt element? Net als zijn eigen Tyler Durden-voorbeeld!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Je bedoeld dingen zoals [spoiler:4f9277b710]het woord SEX in de stofwolk in The Lion King (1)?[/spoiler:4f9277b710]
    Echt waar?
    Nee: niet waar!!! Het betreft de letters SFX.... Hierover zijn al hele discussietopics en nieuwsgroepen volgeschreven!
    Echt wel bambi.....Disney is niet zo onschuldig als jij denkt...
    In who framed roger rabbit zaten veel groffere geintjes. deze zijn voor de dvd release netjes aangepast, omdat je ze op dvd d.m.v. frame by frame goed kunt zien. :wink:

    Ik snap eigenlijk niet dat er zo'n ophef over de lion king wordt gemaakt zeg.
    op de dvd-uitgave is het zeker NIET te zien.

  15. #40

    Standaard

    Disney heeft wel vaker van die vieze dingen in hun films e.d. :P

    Het geslachtsdeel op de poster van De Kleine Zeemeermin en de naakte vrouwen in De Reddertjes :P
    Alhoewel dat laatste niet door Disney zelf was gedaan... maar toch
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Disney heeft wel vaker van die vieze dingen in hun films e.d. :P

    Het geslachtsdeel op de poster van De Kleine Zeemeermin en de naakte vrouwen in De Reddertjes :P
    Alhoewel dat laatste niet door Disney zelf was gedaan... maar toch
    Mark,

    dat klopt; er schijnt iets te zijn met een "bolle broek" in de kleine zeemeermin aan het eind van de trouwerij.

  17. #42

    Standaard

    Ja, dat ook. Maar op een poster schijnt een pilaar (of weet ik veel) er ook verdacht veel op te lijken
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #43

    Standaard

    Silence of the Lambs -> Hannibal Lecter.
    De naam vertelt al iets over de figuur vertolkt door Anthony Hopkins.
    Hannibal,een legendarische Carthaagse generaal, iemand die overwint.
    Lecter=lezer.

    Hannibal Lecter is iemand die anderen overmeestert door hun gedrag,psyche te lezen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Je bedoeld dingen zoals [spoiler:d25436cd5e]het woord SEX in de stofwolk in The Lion King (1)?[/spoiler:d25436cd5e]
    Echt waar?
    Nee: niet waar!!! Het betreft de letters SFX.... Hierover zijn al hele discussietopics en nieuwsgroepen volgeschreven!
    Echt wel bambi.....Disney is niet zo onschuldig als jij denkt...
    Ach ja.... Al die dingen die andere mensen menen te zien of horen in Disney-films.... Hele discussies zijn er over gaande (geweest) in de Disney-nieuwsgroepen. Om ze maar even op te sommen:
    * De SEX/SFX-affaire in The Lion King
    * De "fallus" op de cover van de eerste video-uitgave van The Little Mermaid
    * De vermeende "stijve" van de priester bij de trouwerij van Ariel in The Little Mermaid
    * Een zinnetje dat Abu uit Aladdin zegt (ben het precieze even kwijt) om kinderen tot iets aan te zetten
    * De naakte dame uit De Reddertjes (de oorspronkelijke uit 1977). Om misverstanden te voorkomen: dit is overigens echt waar. De betreffende 2 frames zijn voor de video-release en latere DVD-release verwijderd!

    Ga naar de IMDB en je vindt deze zaken vast wel terug. Voor de meeste is iets te zeggen, maar met de "voorkennis" van dat het iets verkeerds zou moeten zijn, zijn deze zaken altijd te herkennen. Desalniettemin is bij elk geval de uitleg van Disney zelf (om het te ontkrachten) ook te herkennen. Het is maar wat een of andere "dirty mind" wil zien of horen en dan zal die in deze gevallen datgene ook kunnen zien of horen.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  20. #45
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    De meeste kennen deze wel (staat ook tussen de extra's geloof ik) In Finding Nemo [spoiler:c3dac95778]ligt er naast de speelgoedkist bij de tandarts een pop van Buzz Lightyear[/spoiler:c3dac95778]

  21. #46

    Standaard

    Ik weet niet of dit er een is, maar de meeste mensen zullen hem zowiezo al wel kennen :wink: . Monsters inc. > [spoiler:748ee86b4c]Als Sulley dat meisje (Boo) op het einde naar haar kamer toe brengt, dan ligt daar een Nemo knuffel (het volgende project van Disney&Pixar)[/spoiler:748ee86b4c]

  22. #47

    Standaard

    Sound of Music [spoiler:c9d1752a4e]ergens gedurende de film loopt het echt "kinder meisje", waar de film om draait door het beeld[/spoiler:c9d1752a4e]

  23. #48

    Standaard

    The People versus Larry Flynt: de film-Larry Flint (Woody Harrelson) krijgt ergens in een rechtszaal te maken met ene rechter->Judge Morrissey. Deze laatste is de echte Larry Flint.

  24. #49

    Standaard

    Back To The Future [spoiler:797e5e4ab3]Huey Lewis van de Band Huey Lewis and the News, titel song van de film, doen de band try-outs en wijzen Marty / Fox af, die een / het lied van hun speelt[/spoiler:797e5e4ab3]
    Nog maar een van de vele uit deze trilogy.

  25. #50

    Standaard

    Mulholland Drive is ook zo'n film met uitzonderlijk veel verwijzingen.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •