Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 109 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    In en scene van Conspiracy theory vlucht Mel Gibson een bioscoop in, hier wordt net een van zijn eigen films verrtoont.
    (ik geloof iets van Hamlet ofzo...) :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeeVeeDee
    Mulholland Drive is ook zo'n film met uitzonderlijk veel verwijzingen.
    Kan me anders zo niets herinneren. Vertel eens wat.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #53

    Standaard

    Weet iemand waar ik meer van zulke threads kan vinden, mij lukt het maar niet in de zoekfunctie.

    Ik weet bijvoorbeeld dat er ook een soortgelijke thread was waarin o.a stond over 1 van de lotr delen [spoiler:37481ab64d]je op een gegeven moment een auto langs kon zien rijden[/spoiler:37481ab64d]

    alvast bedankt...

  4. #54

    Standaard

    In Titanic is de stem van de man die zegt "full ahead full" van James Cameron.

  5. #55

    Standaard

    Kijk je gewoon op IMDB.com en klik je op goofs links in het beeld. Of moviemistakes.com

  6. #56

    Standaard

    Halloween H20 en Scream hebben ook zoiets samen.

    In Scream 1 zegt de vader van Drew Barrymore's personage "Casey Becker", in her begin, tegen zijn vrouw zoiets van: Go to the Myers-House.

    En in H20, zegt Jamie Lee tegen haar zoon: Go to the Becker's house.

    Nog 1:

    In "Jay and Silent Bob strike back", is Wes Craven te zien die een "scream"-film aan het regisseren is.
    En dan zie je in "Scream 3" Jay & Silent Bob door de studio lopen.
    Superman Returns

  7. #57

    Standaard

    Jurassic Park - The Lost world

    [spoiler:b42c34c366]scene in de videotheek: filmposter van Arnold Schwarzenegger in King Lear[/spoiler:b42c34c366]


    Back to the Future II

    [spoiler:b42c34c366]op het plein draait in de bios Jaws Part 12 (geloof ik) en de regisseur is de (klein)zoon van Steven Spielberg[/spoiler:b42c34c366]
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #58

    Standaard

    Goed dat dit topic weer is gekickt

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout

    Back to the Future II

    [spoiler:e811b6aebd]op het plein draait in de bios Jaws Part 12 (geloof ik) en de regisseur is de (klein)zoon van Steven Spielberg[/spoiler:e811b6aebd]
    ff een kleine correctie:

    [spoiler:e811b6aebd]Jaws 19.[/spoiler:e811b6aebd]
    en
    [spoiler:e811b6aebd]de regisseur is Max Spielberg : De zoon van Steven Spielberg.[/spoiler:e811b6aebd]
    maar dit zijn meer injokes.

  10. #60

    Standaard

    In een van de laatste scènes is een frame van een *mannelijk geslachtsdeel* te zien. In het audiocommentaar blijkt Brad Pitt dit niet eens te weten.

  11. #61

    Standaard

    dit gaar dus over Fight Club

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    In het begin van Roger Avary's Rules of Attraction hebben de personages het over een QT-film die er eigenlijk geen was. Het gaat hier -natuurlijk - over Killing Zoe, Avary's debuutfilm, geproduced door, jawel, QT.
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  14. #64

    Standaard

    Oh nog een leuke!

    In Sky Captain & the World of Tomorrow (zit trouwens vol met zo'n dingen) kan je tijdens de eerste robotaanval op New York in de achtergrond King Kong op het Empire State building zien kruipen!
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  15. #65

    Standaard

    George Lucas doet dit regelmatig bij zijn films zoals bv:
    [spoiler:f0a25cf996]E.T.'s, Terminators en iemand die op Indiana Jones gelijkt in Star Wars EPI
    De Club in Indiana Jones And The Temple Of Doom heet Club Obi-One.[/spoiler:f0a25cf996]


    In Close Encounters of the Third Kind [spoiler:f0a25cf996]zie je R2D2 omgekeerd hangen aan het schip die op het einde van de film ziet.[/spoiler:f0a25cf996]

    Tango & Cash: [spoiler:f0a25cf996]in begin van de film zegt er iemand tegen Sylverster Stallone: "He thinks he's Rambo" of zoiets.[/spoiler:f0a25cf996]

    Predator 2: [spoiler:f0a25cf996]Door de Alien Skull op het einde in de film te zien is AVP ontstaan[/spoiler:f0a25cf996]

    3000 Miles to Graceland: [spoiler:f0a25cf996]Kurt Russell krijgt een shop van een kind in deze film, dit verwijst naar een film met Elvis Presley waarin Kurt Russell als kleine jongen Elvis schopt.[/spoiler:f0a25cf996]

    Coming To America: [spoiler:f0a25cf996]Eddie Murphy geeft geld aan twee daklozen, deze 2 daklozen zijn die 2 rijke broers die al hun geld kwijtgeraken in Trading Places.[/spoiler:f0a25cf996]

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Back To The Future
    En in deel 3 is [spoiler:72a59823bf]de band die op het wilde west-bal voor de muziek zorgt ZZ-Top. Nu hebben die kerels wel iets weg van cowboys...[/spoiler:72a59823bf]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Silence of the Lambs -> Hannibal Lecter.
    De naam vertelt al iets over de figuur vertolkt door Anthony Hopkins.
    Hannibal,een legendarische Carthaagse generaal, iemand die overwint.
    Lecter=lezer.

    Hannibal Lecter is iemand die anderen overmeestert door hun gedrag,psyche te lezen.
    Leuk weetje.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  18. #68

    Standaard

    The Exorcist

    [spoiler:39f9e460e8]Paar keer zie je in 1 framepje een of andere Demonenhoofd of doodshoofd[/spoiler:39f9e460e8]

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darth
    George Lucas doet dit regelmatig bij zijn films zoals bv:
    [spoiler:9c1c69b607]E.T.'s, Terminators en iemand die op Indiana Jones gelijkt in Star Wars EPI
    De Club in Indiana Jones And The Temple Of Doom heet Club Obi-One.[/spoiler:9c1c69b607]

    3000 Miles to Graceland: [spoiler:9c1c69b607]Kurt Russell krijgt een shop van een kind in deze film, dit verwijst naar een film met Elvis Presley waarin Kurt Russell als kleine jongen Elvis schopt.[/spoiler:9c1c69b607]

    Coming To America: [spoiler:9c1c69b607]Eddie Murphy geeft geld aan twee daklozen, deze 2 daklozen zijn die 2 rijke broers die al hun geld kwijtgeraken in Trading Places.[/spoiler:9c1c69b607]
    dit zijn Injokes. keine verstopte dingen.

  20. #70

    Standaard

    The fanstastic four. Marco..... Polo : als dr. Doom the invisible woman zoekt, verwijzend naar Hollow Man..... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    dit zijn Injokes. keine verstopte dingen.
    dude, daar gaat dit topique toch ook over...

    Hunchback of Notre-Dame; je ziet op straat de hoofdpersoon uit Wise's en Trousdale's vorige animatiefilm lopen; Belle

    E.T. zit ergens in de zaal van de senatoren in SW episode...ehm ..I?

    In The Butterfly Effect zitten ze in de bios bij Se7en; niets bijzonders, maar Evan gebruikt ook dezelfde dagboeken als John Doe

    de Disney/Pixar films zitten ook altijd vol met verwijzingen naar de andere films. Er zijn er al een aantal genoemd, maar zo zit ook in elk van deze films het Pizza-planet busje

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    In The Butterfly Effect zitten ze in de bios bij Se7en; niets bijzonders, maar Evan gebruikt ook dezelfde dagboeken als John Doe
    Nu je het zegt

  23. #73

    Standaard

    In King Kong van PJ meende ik een exacte dezelfde shot en camerahoek te zien als de kleine jochies die door dat straatje in New York wandelen met de bekende George Washington brug op de achtergrond, in het begin van Once upon a time in America.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    In King Kong van PJ meende ik een exacte dezelfde shot en camerahoek te zien als de kleine jochies die door dat straatje in New York wandelen met de bekende George Washington brug op de achtergrond, in het begin van Once upon a time in America.
    is me niet opgewvallen .. maar het zou wel een heel erg cool zijn als het idd zo was

  25. #75
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Weet iemand waar ik meer van zulke threads kan vinden, mij lukt het maar niet in de zoekfunctie.

    Ik weet bijvoorbeeld dat er ook een soortgelijke thread was waarin o.a stond over 1 van de lotr delen [spoiler:47ad9c0d71]je op een gegeven moment een auto langs kon zien rijden[/spoiler:47ad9c0d71]

    alvast bedankt...
    heb hem niet helemaal doorgelezen, maar volgens mij is dit die andere thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...joke&start=210

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •