De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Poll over DVD.nl Leden Meeting op de frontpage

    Allemaal,

    Aangezien in het general chat forum enkele ideeen zijn ontstaan voor een DVD.nl-Forum Leden Meeting zijn wij als Crew erg geinteresseerd in hoeveel animo er voor een mogelijke bijeenkomst is. Vandaar dat ik speciaal voor dit onderwerp een poll op de DVD.nl-frontpage begonnen ben. Ik zou iedereen even willen verzoeken daarop te stemmen.

    Zodra er meer zicht is op hoeveel animo er is, kunnen we met z'n allen gaan brainstormen over hoe we invulling geven aan het idee.

  2. #2

    Standaard

    Lijkt mij op zich een goed iedee, mits doel, bevoegdheden / rechten (& plichten?) van zo'n forum duidelijk zijn
    Zou dat vorm krijgen in een soort reglement?

    ben benieuwd!

    Martin71

  3. #3

    Standaard

    Martin, volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoelde gewoon dit forum waar we nu berichten op aan het plaatsen zijn.

    Het plan is dus een bijeenkomst waarbij de gebruikers van DVD.nl en dit DVD.nl Forum elkaar eens 'in-real-life' kunnen begroeten.

  4. #4

    Standaard

    Een soort dvd.nl gebruikersgroep.

  5. #5

    Standaard

    goed idee!!! Ga meteen ff stemmen!

    Er zijn al meer voorstellen voor bijeenkomsten geweest.. maar is steeds niets geworden, misschien wel als de crew het organiseert!!

  6. #6

    Standaard

    kijk daar komen de acties...!! Top..

    Looking forward to vote...

    Bjorn

  7. #7

    Standaard

    Heb zeker al gestemd en uiteraard VOOR een bijeenkomst. Ik vind wel dat de echte dvd.nl freaks moeten komen, anders is zo'n bijeenkomst natuurlijk niks.

  8. #8

    Standaard

    Ik kom alleen als Martin van Tuil als clown komt...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Martin, volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoelde gewoon dit forum waar we nu berichten op aan het plaatsen zijn.

    Het plan is dus een bijeenkomst waarbij de gebruikers van DVD.nl en dit DVD.nl Forum elkaar eens 'in-real-life' kunnen begroeten.
    aaaahhhh...dacht inderdaad aan een soort bijeenkomst o.i.d.:0, maar ok, ook goed

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •