Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 140 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Columbia Classic Collection

    Dit las ik in de DVD Valley.

    Er komen nieuwe edities van Taxi Driver,Das Boot en Easy Rider

    In stijlvolle verpakking,met extra's voor de ware filmfan,zoals foto sets,productie booklets en exclusieve filmcells!

    Das boot:6 uur durende versie,met exclusieve fotoset,kaart van de regisseur en meer. :P

    verkrijgbaar vanaf 23 september

    over taxi driver en easy rider is qua extra's niks bekend,behalve dit dan:
    In stijlvolle verpakking,met extra's voor de ware filmfan,zoals foto sets,productie booklets en exclusieve filmcells! :wink:

    taxi driver is vanaf november verkrijgbaar en easy rider vanaf januari.

  2. #2

    Standaard

    Ben benieuwd, die films verdienen wel een mooiere uitgave dus dat is een goede zaak!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Ga morgen kijken voor Das Boot..uitgave ziet er mooi uit!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Ga morgen kijken voor Das Boot..uitgave ziet er mooi uit!
    Heb hem al en hij is cool! In boekvorm a la Elvis - Aloha from Hawaii DVD. Nu nog zes uur tijd reserveren en dan ik kan lekker koppie onder :wink:
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  5. #5

    Standaard

    Lawrence of Arabia mag je ook al aan het lijstje toevoegen:

    http://www.vanleest.nl/pages/artist....445&LinkType=1

  6. #6

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen welke maat de hoes is van deze classics serie? Zijn ze dezelfde maat als normale keepcases of zijn ze iets groter of dikker. En is de hoes van karton of met slipcase? Anyone some info?
    Four-Star Trader (236)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Kan iemand mij vertellen welke maat de hoes is van deze classics serie? Zijn ze dezelfde maat als normale keepcases of zijn ze iets groter of dikker. En is de hoes van karton of met slipcase? Anyone some info?
    Als ik me goed kan herinneren zien de hoezen er hetzelfde uit als de hoezen die Warner Bros. heeft gebruikt voor releases als A.I., The Matrix/The Matrix Revisited en Superman.

    Ze zitten dus niet in een standaard keepcase en ze hebben ook geen slipcase.

  8. #8

    Standaard

    Als ik me goed kan herinneren zien de hoezen er hetzelfde uit als de hoezen die Warner Bros. heeft gebruikt voor releases als A.I., The Matrix/The Matrix Revisited en Superman
    Ik had wel het idee dat deze hoesjes ietsjes breeder zijn, maar verder wel hetzelfde type.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Als ik me goed kan herinneren zien de hoezen er hetzelfde uit als de hoezen die Warner Bros. heeft gebruikt voor releases als A.I., The Matrix/The Matrix Revisited en Superman
    Ik had wel het idee dat deze hoesjes ietsjes breeder zijn, maar verder wel hetzelfde type.
    Ik heb vandaag Das Boot SE zien liggen in MM.
    En de box ziet eruit als men Amadeus dvd.

    En die box is ongeveer even dik en breed als een keepcase, maar wel 1 cm langer.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Kan iemand mij vertellen welke maat de hoes is van deze classics serie? Zijn ze dezelfde maat als normale keepcases of zijn ze iets groter of dikker. En is de hoes van karton of met slipcase? Anyone some info?
    Als ik me goed kan herinneren zien de hoezen er hetzelfde uit als de hoezen die Warner Bros. heeft gebruikt voor releases als A.I., The Matrix/The Matrix Revisited en Superman.

    Ze zitten dus niet in een standaard keepcase en ze hebben ook geen slipcase.
    Thanks for the info! Heb zelf A.I. wel eens gehad dus kan me nu een beetje voorstellen hoe ze eruit zien.
    Four-Star Trader (236)

  11. #11

    Standaard

    Klopt, is iets hoger dan reguliere dvd's. Ik kan niet met AI of Amadeus vergelijken, want daarvan heb ik resp. de Australische en de UK-versie, en die zijn wél even hoog als de standaard voorschrijft...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Ga morgen kijken voor Das Boot..uitgave ziet er mooi uit!
    Heb hem al en hij is cool! In boekvorm a la Elvis - Aloha from Hawaii DVD. Nu nog zes uur tijd reserveren en dan ik kan lekker koppie onder :wink:
    Ja heb hem nu ook en die 6uur moet toch ergens vandaan komen :wink:

    Ik vind het echt een puike uitgave, nu nog Easy Rider en Taxi Driver nog, mits die laatste ook zo'n mooie op poets beurt heeft gehad :P
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Aangezien ik Oorlogfilms verzamel,zal ik die Das Boot ook eens moeten zien.

    ik hoor alleen wel dat hij nogal saai is,ik zal nog ff kijken.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Aangezien ik Oorlogfilms verzamel,zal ik die Das Boot ook eens moeten zien.

    ik hoor alleen wel dat hij nogal saai is,ik zal nog ff kijken.
    je zegt het eigenlijk zelf al aangezien ik oorlogfilms verzamel :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Ik heb 'm ook aangeschaft. Erg fraaie uitgave.

    Volgend jaar worden er ook drie andere titels uitgebracht in zo'n Columbia Classic Collection box:

    Monty Python's Life of Brian
    Midnight Express
    en
    Close Encounters of the Third Kind
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Ik heb 'm ook aangeschaft. Erg fraaie uitgave.

    Volgend jaar worden er ook drie andere titels uitgebracht in zo'n Columbia Classic Collection box:

    Monty Python's Life of Brian
    Midnight Express
    en
    Close Encounters of the Third Kind
    Vandaag ook Das Boot aangeschaft, maar ik moet zeggen dat de CDA boxen vele malen mooier zijn :wink:

    Bijvoorbeeld: Once Upon A Time In America

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Volgend jaar worden er ook drie andere titels uitgebracht in zo'n Columbia Classic Collection box:
    Monty Python's Life of Brian
    Waar staat dat?
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Ik heb 'm ook aangeschaft. Erg fraaie uitgave.

    Volgend jaar worden er ook drie andere titels uitgebracht in zo'n Columbia Classic Collection box:

    Monty Python's Life of Brian
    Midnight Express
    en
    Close Encounters of the Third Kind
    Vandaag ook Das Boot aangeschaft, maar ik moet zeggen dat de CDA boxen vele malen mooier zijn :wink:

    Bijvoorbeeld: Once Upon A Time In America
    Daar ben ik 't wel mee eens, ja.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Volgend jaar worden er ook drie andere titels uitgebracht in zo'n Columbia Classic Collection box:
    Monty Python's Life of Brian

    Waar staat dat?
    Dat staat op een papiertje dat in de Das Boot box zit.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Dat staat op een papiertje dat in de Das Boot box zit.
    Klopt :wink: je moet wel goed zoeken
    Doet de website het bij jullie www.classics.in.nl

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Doet de website het bij jullie www.classics.in.nl
    Nee hier doet die het ook niet...
    Four-Star Trader (236)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Doet de website het bij jullie www.classics.in.nl
    Nee hier doet die het ook niet...
    Bij mij idem dito.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Dat staat op een papiertje dat in de Das Boot box zit.
    Klopt :wink: je moet wel goed zoeken
    Doet de website het bij jullie www.classics.in.nl
    Net geprobeerd maar ook geen succes
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    weer een andere maat verpakking weten ze niet hoe vervelend dat is??

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    weer een andere maat verpakking weten ze niet hoe vervelend dat is??
    Vind dat niet echt erg moet ik je eerlijk zeggen :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  25. #25

    Standaard

    Er zijn meer nieuwe CCC-namen bekend gemaakt!

    Na Das Boot, Taxi Driver, Easy Rider en Lawrence Of Arabia is Bridge On The River Kwai de vijfde film in de Columbia Classic Collection. Deze collectie geeft legendarische films een speciale verpakking en vele extra’s op dvd, wardoor ook de dvd-release een legendarische status meekrijgt. In het uit 1957 stammende Bridge On The River Kwai zien we hoe Britse krijgsgevangenen in de jungle werken aan een spoorweg voor de Japanners, zonder dat zij weten dat de geallieerden een plan beramen die spoorweg te vernietigen. Aan de Columbia Classic Collection-reeks komt voorlopig nog geen eind. In juni verschijnt de poppenanimatie The Dark Crystal van Muppets-bedenker Jim Henson, gevolgd door Steven Spielbergs klassieker Close Encounters Of The Third Kind. In augustus kunnen we Labyrinth, met David Bowie in een hoofdrol, verwachten.
    bron

    Ikzelf ben vooral benieuwd naar de uitgave van Labyrinth :P

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •