Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 140 van 140 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik heb Lawrence of Arabia voor je in de CCC uitvoering

  2. #127

    Standaard

    Bij de nieuwe 4k box staat de volgende kanttekening: Alle films zijn Nederlands ondertiteld met uitzondering van Mr Smith goes to Washington.

    Vreemd, want de box is ook voor de Nederlandse markt bestemd. Waarom???


    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    ]Vreemd, want de box is ook voor de Nederlandse markt bestemd. Waarom???
    De Star Wars 4K-boxen zijn ook bestemd voor de Nederlandse markt en die zijn ook niet Nederlands ondertiteld.
    Alweer schuldig verzuim.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De Star Wars 4K-boxen zijn ook bestemd voor de Nederlandse markt en die zijn ook niet Nederlands ondertiteld.
    Alweer schuldig verzuim.
    Ja, maar hier is maar één film niet nl-ondertiteld, mr smith ......
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #130

    Standaard

    Deze box wordt wereldwijd in dezelfde uitvoering uitgebracht, dus er is niet een speciale uitgave voor alleen de Nederlandse markt. Het bijbehorende boekwerk is ook helemaal in het Engels, dus ook voor bijv. de Duitse markt. Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten. Zolang er Engelse ondertitels op staan is het voor mij voldoende, Nederlandse ondertitels zijn tegenwoordig een welkome bonus.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De Star Wars 4K-boxen zijn ook bestemd voor de Nederlandse markt en die zijn ook niet Nederlands ondertiteld.
    Alweer schuldig verzuim.
    Waar haal je dat vandaan? Ik heb de uk star wars 4k box en die heeft NL ondertiteling op alle schijfjes.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waar haal je dat vandaan? Ik heb de uk star wars 4k box en die heeft NL ondertiteling op alle schijfjes.
    Heb je dit ook getest? Want voorzover nu bekend heeft geen enkele 4k box nl-ot, uitgezonderd de toegevoegde blu-rays, Heb je ook een ean code van de box?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waar haal je dat vandaan? Ik heb de uk star wars 4k box en die heeft NL ondertiteling op alle schijfjes.
    He? De UHD schijfjes van de Star Wars box hebben toch geen NL ondertiteling, dacht ik?

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    He? De UHD schijfjes van de Star Wars box hebben toch geen NL ondertiteling, dacht ik?
    Je hebt gelijk, het zijn enkel de BD's die NL ot hebben.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, het zijn enkel de BD's die NL ot hebben.
    Ik schrok al, dacht even dat je een speciale uitgave oid had.

  11. #136

    Standaard

    Waarom worden Blu-Ray en UHD's hier besproken?
    Dit is de sectie "DVD regio 2" van t forum...

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Waarom worden Blu-Ray en UHD's hier besproken?
    Dit is de sectie "DVD regio 2" van t forum...
    Op zich heb je daar gelijk in. Mogelijk kan de beheerder het uhd deel van de discussie overzetten naar het blu-ray deel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #138

    Standaard

    Het is misschien handiger om er meteen een nieuw topic voor aan te maken. De dvd's uit de Columbia Classic Collection hebben namelijk geen relatie met de UHD Blu-ray boxset, die trouwens de naam Columbia Classics 4K Ultra HD Collection draagt.

  14. #139

    Standaard

    Ik lees dat de set over de gehele wereld identiek zou zijn. Maar nu lees ik ook, dat de set in de UK geen sleeves heeft voor iedere film separaat. In de unboxing video's op youtube (US) heeft elke film een mooie sleeve. Ben benieuwd wat ik van Amazon ga krijgen.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Waarom worden Blu-Ray en UHD's hier besproken?
    Dit is de sectie "DVD regio 2" van t forum...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Op zich heb je daar gelijk in. Mogelijk kan de beheerder het uhd deel van de discussie overzetten naar het blu-ray deel.
    Hierbij een topic die ik er voor heb aangemaakt voor jullie. De eerder geplaatste berichten die geen betrekking hebben op de dvd uitvoeringen, maar over de 4K Ultra HD gaan, kunnen eventueel overgeplaatst worden (door bv Ludo of Rogier) naar deze nieuwe topic: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...54#post2080454

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •