Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 140 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    zijn die uitgaves in NL ook zo moeilijk te vinden? hier in België kom je ze zelden, om niet te zeggen nooit, tegen

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dfenzz
    zijn die uitgaves in NL ook zo moeilijk te vinden? hier in België kom je ze zelden, om niet te zeggen nooit, tegen
    Hier zijn ze goed verkrijgbaar.

  3. #28

    Standaard

    Hier zijn er inderdaad heel veel van (kijk vooral in de MM)

    Maar ik ga dus alleen Das Boot CE nog halen en Taxi Driver CE staat al in bestelling.Lawrence of arabia heb ik al de oude versie van en van the bridge on the river kwai.Die worden dus echt niet vervangen voor een paar extra plaatjes.

  4. #29

    Standaard

    Het zijn allemaal gewoon dezelfde DVD's hè...alleen een mooiere verpakking, wat trouwens niet wegneemt dat ik ze allemaal van plan ben te kopen. Easy Rider, Lawrence of Arabia en Bridge on the River Kwai heb ik al (geweldige uitgaves die laatste twee), en die ga ik denk ik wel vervangen. Mijn Das Boot SuperBit houd ik, omdat die CCC de miniseries zijn en de SB 'de film'.

    Ik vind echt dat er een sublieme uitgave (vooral qua beeldkwaliteit) van Taxi Driver moet komen...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Het zijn allemaal gewoon dezelfde DVD's hè...alleen een mooiere verpakking.
    Ja, hoewel later dit jaar Labyrinth in de CCC verschijnt en deze film is tot op heden nog niet in Nederland op DVD uitgebracht.

  6. #31

    Standaard

    Moet bekennen dat ik die Columbia Classic Collection uitgaves eigenlijk helemaal niet mooi en bijzonder vind. Heb er vanmiddag weer met eentje in mn handen gestaan en kwam weer tot de conclusie dat het niet mijn ding is...
    Four-Star Trader (236)

  7. #32

    Standaard

    Labyrinth is wel uit in nederland, ik heb hem een poos geleden bij van leest besteld.
    Dit is dan wel de superbit versie.
    Tron

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tron
    Labyrinth is wel uit in nederland, ik heb hem een poos geleden bij van leest besteld. Dit is dan wel de superbit versie.
    Dat is de importversie uit Engeland. In Nederland is de DVD nog niet uitgebracht.

  9. #34

    Standaard

    Deze heeft anders gewoon nederlandse ondertitels.
    Tron

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tron
    Deze heeft anders gewoon nederlandse ondertitels.
    Klopt, maar hij is niet in Nederland uitgebracht. Wel verkrijgbaar, maar alleen als import. De hoes is toch niet Nederlands van jouw Superbit of wel? Die van mij in ieder geval niet.

  11. #36

    Standaard

    ff kijken, ja daar heb je gelijk in , daar had ik niet eens op gelet.
    Maargoed hij is in ieder geval ned ondertiteld.
    Tron

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tron
    Maargoed hij is in ieder geval ned ondertiteld.
    Yep. Ben trouwens benieuwd welke versie Columbia zal uitbrengen. In Engeland zijn inmiddels twee versies uitgebracht, naast de Superbit. De nieuwere versie heeft meer extra's.

    Hetzelfde geldt voor The Dark Crystal. In Engeland is een Nederlands ondertitelde versie uitgebracht met iets meer extra's, maar deze is niet in Nederland uitgebracht (wel de versie met iets minder extra's).

  13. #38

    Standaard

    Wanneer komt Bridge on River Kwai uit in deze luxe uitgave?

    + gaan ze Dr. Strangelove niet ook in zo'n jasje steken?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Wanneer komt Bridge on River Kwai uit in deze luxe uitgave?
    7 april 2005.

  15. #40

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar die Labyrinth uitgave. Ondanks dat ik nu een uitstekende R2UK versie bezit, is een beter en mooiere versie nooit weggelegd natuurlijk

  16. #41

    Standaard

    7 april?

    Dus als ik morgen naar Media Markt moeten ze 'm daar hebben The Bridge on River Kwai - Columbia Classics Collection?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    7 april?

    Dus als ik morgen naar Media Markt moeten ze 'm daar hebben The Bridge on River Kwai - Columbia Classics Collection?
    Zouden ze idd moeten hebben, heb 'm zelf al in diverse winkels zien liggen

  18. #43

    Standaard

    De set van "Kwai" vind ik tegenvallen, ik heb de originele 2-disc, het enige wat je extra krijgt is die posters en de niewue verpakking. Ik hou men 2-disc mooi.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  19. #44

    Standaard

    Tjah, uiteindelijk gaat het toch om de films en niet om de posters of weet ik veel wat voor andere rotzooi je er nog meer bij krijgt
    HOUTHAKKUH!!!

  20. #45

    Standaard

    Iemand al pics kunnen vinden van die nieuwe uitgave van Bridge on the River Kwai?

    Zie hem trouwens nog nergens staan. Niet bij play, niet bij vergelijk.nl
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Iemand al pics kunnen vinden van die nieuwe uitgave van Bridge on the River Kwai?

    Zie hem trouwens nog nergens staan. Niet bij play, niet bij vergelijk.nl
    www.dvdencd.nl of zoiets (site van columbia)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dfenzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Iemand al pics kunnen vinden van die nieuwe uitgave van Bridge on the River Kwai?

    Zie hem trouwens nog nergens staan. Niet bij play, niet bij vergelijk.nl
    www.dvdencd.nl of zoiets (site van columbia)

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dfenzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Iemand al pics kunnen vinden van die nieuwe uitgave van Bridge on the River Kwai?

    Zie hem trouwens nog nergens staan. Niet bij play, niet bij vergelijk.nl
    www.dvdencd.nl of zoiets (site van columbia)
    Dank

    Ziet er wel aardig uit.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #49

    Standaard

    De specificaties van The Dark Crystal uit de Columbia Classics Collection van Sony Pictures (releasedatum: 7 juni):

    THE DARK CRYSTAL

    Sony Pictures Home Entertainment startte vanaf september met het "Sony Classics Collection"–label. Op regelmatige basis worden echte klassiekers onder dit label uitgebracht. De DVD's die onder dit label uitkomen, zijn zeer luxe verpakt en bevatten fotosets, dikkere booklets met productieaantekeningen en zeldzame filmcells. De zesde klassieker The Dark Crystal is vanaf 7 juni verkrijgbaar.

    Synopsis
    Jim Henson en coregisseur Frank Oz hebben met The Dark Crystal het "poppentheater" een nieuwe impuls gegeven. We kennen hen van de Muppetshow, maar deze langspeelfilm brengt ons in een totaal andere droomwereld. Marionetten en mechanische constructies werden gemixt in een prachtige fantasy-wereld, bezaaid met kastelen, grotten, reuze klokken en een adembenemend landschap. The Dark Crystal is een roman geschreven door A.C.H. Smith in de traditie van de bij ons beter gekende Tolkien. Een sprookjeswereld van elfen, genomen, draken, van goed tegen kwaad, van licht tegen donker. Groteske creaturen die wel lijken op vliegende hagedissen, heersen met ijzeren "klauw" over een denkbeeldige planeet. Deze Skeksis hebben hun vijanden de Gelflings, vreedzame elfjes, helemaal uitgemoord om te voorkomen dat een voorspelling zou kunnen uitkomen. Maar één wees kon ontkomen, en Jen wordt nu eenzaam opgevoed door de tovenaars, de Mystics. Hij zal het ontbrekende stuk van het krachtige Donkere Kristal moeten terugvinden, om zijn chaotische wereld terug in evenwicht te brengen, en zijn ras te redden. Hij zal echter eerst alle vormen van het "kwade" moeten overwinnen...

    Regisseur: Jim Henson, Frank Oz
    Acteurs: Lisa Maxwell (Remembrance, Once In A Lifetime (tv-serie), The Bill (tv-serie)), Stephen Garlick (The Hostages, Crossplot, Headline Hunters)
    Release DVD koop: 30 juni 2005

    Extra op DVD:
    • Verwijderde scènes: "Funeral scenes", "Aghra & Jen", "Aghra & The Skeksis", "Emperor's Deathbed", "Fountain of Youth", "Podling Village", "Presenting Kira" en "The New Emperor"
    • Making of: "The World of The Dark Crystal"
    • Fotogalerieën: "The Skeksis", "The Ur-ru", "Character illustrations" en "The Mithra Treatment"
    • Storyboards
    • Trailers van The Dark Crystal
    • Filmografieën van Jim Henson, Frank Oz en Brian Froud

    Bron: www.dvdinfo.be.
    Het betreft hier in iets andere versie dan de versie die reeds verkrijgbaar is. Deze nieuwe versie versie heeft iets meer extra's op de DVD.

    De versie met iets meer extra's is in Engeland al een tijd verkrijgbaar mét Nederlandse ondertiteling. Voor een recensie van deze DVD (waarin ook verschillen worden besproken tussen de oude en nieuwe versie) zie:
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1861

  25. #50

    Standaard

    bestaat er een officiele site van Columbia Classics Collection ?

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •