Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 140 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Vandaag The Dark Crystal uit de Columbia Classics Collection ontvangen. Een mooie uitgave.
    Het is zeker een mooie uitgave, maar is de beeldkwaliteit ook beter? Kun je toevallig screenshots maken?
    Ja, ik kan screenshots maken (met PowerDVD 5). Hoe groot moeten de screenshots zijn om een goede indruk te krijgen?
    Original Source Size graag (in de Advanced Settings onder "Snapshot" kun je dat instellen) want da's de enige juiste manier waarop ik het rechtstreeks kan vergelijken met de oude uitgave.

    Als je ze vervolgens kunt opslaan als JPG met zo hoog mogelijke kwaliteit, kun je ze sturen naar het bekende mailadres (nathan@dvd.nl). BMP's mogen ook wel, maar die zijn wat groter, dus dat moet je misschien verdelen over meerdere e-mails... wat voor jou het handigst is.

    Mochten de verschillen erg schokkend zijn dan zal ik even een vergelijking maken en hier een link daar naartoe posten zodat iedereen het kan zien.

    Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

  2. #77

    Standaard

    Heb je verschillen ontdekt, Nathan?

  3. #78

    Standaard

    komen er nog maar naast deze twee die nog moeten uitkomen?

    Close encounters of the third kind
    Labyrinth
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    komen er nog maar naast deze twee die nog moeten uitkomen?

    Close encounters of the third kind
    Labyrinth
    Zie mijn post van 6-7-2005 om 12:12 uur (helemaal onderaan) op deze pagina.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    komen er nog maar naast deze twee die nog moeten uitkomen?

    Close encounters of the third kind
    Labyrinth
    Zie mijn post van 6-7-2005 om 12:12 uur (helemaal onderaan) op deze pagina.
    Ok bedankt. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #81

    Standaard

    Morgen verschijnt, als het goed is (de R2 Database op DVD-Home vermeldt een datum van 29-9-2005), de volgende Columbia Classics Collection-uitgave.


  7. #82

    Standaard

    Heb zaterdag Taxi Driver uit deze serie aangeschaft. Mooie uitgave,ben benieuwd naar de film zelf 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Morgen verschijnt, als het goed is (de R2 Database op DVD-Home vermeldt een datum van 29-9-2005), de volgende Columbia Classics Collection-uitgave.

    Bij taxi driver zat een release lijstje en bij labyrinth stond als release datum augustus

    edit: inderdaad godfather zeer mooie uitgave! 8)

  9. #84

    Standaard

    bij the bridge on the river kwai zat de release lijst ook

  10. #85

    Standaard

    close encounters al uit ?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    close encounters al uit ?
    De release is 06-10-2005 volgens mij,dus als we naar de klok kijken is hij uit :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #87

    Standaard

    is die qua extra's hetzelfde als de oude release of niet ?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    is die qua extra's hetzelfde als de oude release of niet ?
    Ja, de discs zijn het hetzelfde.

  14. #89

    Standaard

    Het gaat bij deze mooie uitgaves dus vooral om het plaatje eromheen. Daar is niks mis mee, als de oorspronkelijke uitgaves al goed waren. Vooralsnog heb ik uit deze collectie alleen Labyrinth, en tot nu toe is dat ook de enige die ik hoef.

    De verpakkingen zijn mooi, maar niet echt functioneel. Niet afsluitbaar (!) en qua formaat afwijkend van de meer algemene keepcase/digipack/enz. formaten.
    Dat kan plaatsing lastig maken, of het moet juist de intentie geweest zijn van de makers om de bezitter deze DVD's op een opvallende manier te laten plaatsen. :P
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #90

    Standaard

    voor mij geldt precies hetzelfde, ik heb ook alleen labyrinth, en het was een hel om die normaal op te bergen
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Het gaat bij deze mooie uitgaves dus vooral om het plaatje eromheen. Daar is niks mis mee, als de oorspronkelijke uitgaves al goed waren. Vooralsnog heb ik uit deze collectie alleen Labyrinth, en tot nu toe is dat ook de enige die ik hoef.

    De verpakkingen zijn mooi, maar niet echt functioneel. Niet afsluitbaar (!) en qua formaat afwijkend van de meer algemene keepcase/digipack/enz. formaten.
    Dat kan plaatsing lastig maken, of het moet juist de intentie geweest zijn van de makers om de bezitter deze DVD's op een opvallende manier te laten plaatsen. :P
    Ik vind het juist mooi die afwijkende verpakking! En deze edities moet je ook niet opbergen maar uitstallen !

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Ik vind het juist mooi die afwijkende verpakking! En deze edities moet je ook niet opbergen maar uitstallen !
    My point exactly. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  18. #93

    Standaard

    Gaat men nog wel verder met dit label aangezien Colombia niet meer bestaat?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Gaat men nog wel verder met dit label aangezien Colombia niet meer bestaat?
    Er zijn geen nieuwe titels aangekondigd, dus ik denk het wel. Monty Python's Life of Brian was de laatste. Deze is vorige week verschenen.

  20. #95

    Standaard

    Misschien dat de Ultimate Editions (bijv. Terminator UE, Raging Bull, etc.) vervangers zijn voor de CCC's.
    Achter deze uitgaves zit namelijk hetzelfde bedrijf (Sony).

    Jammer. Ik vond de CCC's wel erg mooie uitgaves. Maarrr, de UE's zijn natuurlijk ook mooi...
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    Misschien dat de Ultimate Editions (bijv. Terminator UE, Raging Bull, etc.) vervangers zijn voor de CCC's.
    Achter deze uitgaves zit namelijk hetzelfde bedrijf (Sony).
    Ze worden inderdaad uitgebracht door hetzelfde bedrijf, maar de Ultimate Editions zijn allemaal films van MGM, terwijl de Columbia Classics Collection alleen bestaat uit films van Columbia en TriStar.

  22. #97

    Standaard

    Gaan er nog nieuwe releases komen van deze serie?
    Welke zijn er nu allemaal in deze serie?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Welke zijn er nu allemaal in deze serie?
    - Das Boot
    - Taxi Driver
    - Easy Rider
    - Lawrence of Arabia
    - The Bridge on the River Kwai
    - The Dark Crystal
    - Labyrinth
    - Close Encounters of the Third Kind
    - Life of Brain

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er nog een paar titels bij kwamen, maar er is maar bar weinig over te vinden eigenlijk
    (Gandhi volgens mij en nog een of twee titels die ik niet meer herinner)

    Ik hoop dat er nog meer mooie titels uitkomen. Ik vind het erg mooie uitgaves.
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  24. #99

    Standaard

    Heeft iemand enig idee of er nog meer van deze CCC-uitgaves verschijnen? Ik vond ze altijd wel erg mooi om te hebben eigenlijk
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    Heeft iemand enig idee of er nog meer van deze CCC-uitgaves verschijnen? Ik vond ze altijd wel erg mooi om te hebben eigenlijk
    Ik kan nergens informatie vinden over nieuwe uitgaves. Ik hou er dan ook rekening mee dat er geen nieuwe uitgaves verschijnen.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •