Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 140 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Iemand inmiddels al nieuws over nieuwe releases in deze serie?

  2. #102

    Standaard

    Inderdaad vreemd, niks meer gehoord van nieuwe titels. Na Labyrinth heb ik alleen Taxi Driver nog aangeschaft, die vond ik erg geslaagd. Close Encounters... uit deze serie heb ik exact 1 dag gehad, wat een schijtfilm, gauw teruggebracht. :P

    Het gaat tenslotte toch om de film inhoudelijk, hoe toonbaar het omhulsel ook is.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Close Encounters... uit deze serie heb ik exact 1 dag gehad, wat een schijtfilm, gauw teruggebracht. :P
    Schijtfilm Barbaar
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Close Encounters... uit deze serie heb ik exact 1 dag gehad, wat een schijtfilm, gauw teruggebracht. :P
    Schijtfilm Barbaar
    Ik zie in de Grondwet nergens staan dat Close Encounters of the Third Kind een goede film is, dus wat mij betreft weegt mijn mening nog altijd even zwaar als die van jou. :wink: Bij de recensie van dit ding heb ik mijn motivatie neergezet. Ik hoop dat dat de wat bedaard. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Close Encounters... uit deze serie heb ik exact 1 dag gehad, wat een schijtfilm, gauw teruggebracht. :P
    Schijtfilm Barbaar
    Bij de recensie van dit ding heb ik mijn motivatie neergezet. Ik hoop dat dat de wat bedaard. :wink:
    Een beetje teleurgesteld vind ik inderdaad wat anders dan een schijtfilm :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Close Encounters... uit deze serie heb ik exact 1 dag gehad, wat een schijtfilm, gauw teruggebracht. :P
    Schijtfilm Barbaar
    Bij de recensie van dit ding heb ik mijn motivatie neergezet. Ik hoop dat dat de wat bedaard. :wink:
    Een beetje teleurgesteld vind ik inderdaad wat anders dan een schijtfilm :wink:
    Mwoa, ik probeer van mijn bescheidenheid af te komen, en als ik nu aan die film terugdenk, zie ik maar 3 woorden voor me: een saaie, gedateerde schijtfilm. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  7. #107

    Standaard

    Heeft iemand de CCC van Labyrinth en kan die me zeggen wat voor een waarde die uitgave heeft mbt extra's, beeld en geluid?

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Heeft iemand de CCC van Labyrinth en kan die me zeggen wat voor een waarde die uitgave heeft mbt extra's, beeld en geluid?
    Ik heb Labyrinth uit de CCC recentelijk bij m'n schoonouders gezien en kan vertellen dat het beeld echt goed 'gerestaureerd' is. Tijdens het kijken van making-of (waarbij stukken van film in oorspronkelijke kwaliteit terugkwamen) was dit overigens helemaal duidelijk te merken. Over geluid kan ik helaas niks zeggen (geluid ging via TV dus niet erg representatief). Als extra zijn een making-of en storyboards te vinden en in de hoes zijn 6 kaarten met schetsen van de Goblins en een 12 pagina's tellend boekje bijgevoegd.

    Hoop dat je hier wat aan hebt !

  9. #109

    Standaard

    - Das Boot
    - Taxi Driver
    - Easy Rider
    - Lawrence of Arabia
    - The Bridge on the River Kwai
    - Life of Brain

    deze CCC's in mijn bezit

    baal er vand at er niet meer van komen
    er werd aangekondigd dat Gandhi ook als CCC zou komen
    erg teleurstellend, zou deze graag gehad hebben
    iig mooiere uitgave dan die ik nu heb

  10. #110

    Standaard

    Ghandi komt op 1 februari uit als Deluxe Selection met twee discs.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ghandi komt op 1 februari uit als Deluxe Selection met twee discs.
    das iig een betere versie,
    blijft het zonde dat ie niet als CCC uitgegeven wordt

  12. #112

    Standaard

    Nu die Deluxe Selection uit is, moet ik dan snel zijn om nog van die Classics uitvoeringen te bemachtigen? Ik heb het idee dat ze zo'n beetje aan 't verdwijnen zijn, en ik vond de CCC uitvoeringen die ik onlangs van CE3K en Lawrence of Arabia gekocht heb toch wel erg mooi.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #113

    Standaard

    Ik denk dat je inderdaad snel moet zijn om de Columbia Classics-uitgaves aan te schaffen, met name de uitgaves met 2 discs aangezien deze nu ook als Deluxe Selection verschijnen.

  14. #114

    Standaard

    Hm. Vandeweek maar kijken of ik Das Boot nog ergens kan vinden dan. Altijd al benieuwd geweest naar de volledige miniserie (dat is de versie die op de CCC uitgave staat, toch?).
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Hm. Vandeweek maar kijken of ik Das Boot nog ergens kan vinden dan. Altijd al benieuwd geweest naar de volledige miniserie (dat is de versie die op de CCC uitgave staat, toch?).
    ja klopt

  16. #116

    Standaard

    Ik ben nog opzoek naar de CCC versie van Lawrence of Arabia ... weet iemand waar ik nog een exemplaar kan vinden voor een nette prijs?
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail Bekijk bericht
    Ik ben nog opzoek naar de CCC versie van Lawrence of Arabia ... weet iemand waar ik nog een exemplaar kan vinden voor een nette prijs?
    Zelfde vraag voor Labyrinth
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Hm. Vandeweek maar kijken of ik Das Boot nog ergens kan vinden dan. Altijd al benieuwd geweest naar de volledige miniserie (dat is de versie die op de CCC uitgave staat, toch?).
    Bij Rodisc voor 22,99.

  19. #119

    Standaard

    Ik heb nu uit deze serie Easy Rider en Close Encounters. Verder weet ik dat men bij Rodisc nog Das Boot en Taxi Driver voor 22,99 kan krijgen.

    Nu vraag ik mij ook af of en zo ja waar je evt. nog de overige dvd's uit deze serie kunt krijgen. Voor mij met name Lawrence of Arabia en Bridge over the River Kwai.

    Ik zie trouwens dat ik niet de enige ben die deze dvd collectie de moeite van het aanschaffen waard vind.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Ik heb nu uit deze serie Easy Rider en Close Encounters. Verder weet ik dat men bij Rodisc nog Das Boot en Taxi Driver voor 22,99 kan krijgen.

    Nu vraag ik mij ook af of en zo ja waar je evt. nog de overige dvd's uit deze serie kunt krijgen. Voor mij met name Lawrence of Arabia en Bridge over the River Kwai.

    Ik zie trouwens dat ik niet de enige ben die deze dvd collectie de moeite van het aanschaffen waard vind.
    Ik zie nog regelmatig dvd's uit deze serie liggen bij de V&D, maar weet niet zeker of ze de films die je zoekt ook nog hebben. Daarnaast is vaak de inhoud vaak al kapot of leeggeroofd, dus hoop dat ze achter gesealde exemplaren hebben.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail Bekijk bericht
    Ik ben nog opzoek naar de CCC versie van Lawrence of Arabia ... weet iemand waar ik nog een exemplaar kan vinden voor een nette prijs?
    Ik heb hem na lang zoeken vanavond gevonden, en wel op de site van Proxis voor 22,99. Heb hem gelijk besteld.

  22. #122

    Standaard

    Ik heb bij de shop van de Filmvalley "Bridge over river Kwai" en "Lawrence of Arabia" besteld. met een 3e DVD had ik ze voor €11,33 per stuk.
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  23. #123

    Standaard

    Ik denk dat je ze allemaal wel eens makkelijker kan tegenkomen, behalve The dark crystal en Labyrinth. Ik heb ze nog allemaal nieuw kunnen vinden bij Media Markt, behalve die 2. Die heb ik gelukkig via een forumlid op de kop kunnen tikken.

  24. #124

    Standaard

    Wie kan mij helpen met volgende titels?

    Lawrence of Arabia
    The Bridge on the River Kwai

    Dit zijn de enige 2 titels die nog ontbreken in mijn Columbia Classics Collectie. Dit is zo een pracht collectie, en het doet altijd een beetje pijn als ik zie dat hij niet volledig is
    Kan iemand me vooruit helpen??
    --> Collectie is compleet! Merci DVD.nl
    Laatst aangepast door Brlggs : 28-01-2015 om 18:05

  25. #125

    Standaard

    Ik heb Lawrence nog wel voor je op Bluray
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •