Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839
De resultaten 951 tot 952 van 952 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Waar ik in de pauze, in de rij voor bier nog een mooi betoog hield over het feit dat er eindelijk een totaal ongeloofwaardig verhaal redelijk geloofwaardig verfilmd werd en we eindelijk eens characters voorgeschoteld kregen die het niet normaal vonden dat de meest belachelijke gebeurtenissen plaatsvonden, dat de sfeer uitstekend grimmig was en daarmee zo juist gekozen. "Alleen", zei ik nog, als ze het maar niet verpesten door [spoiler:12e0164a42] Tom Cruise oog in oog te zetten met een alien, ze ongeschonden in Boston aankomen, de zoon in orde blijkt te zijn (oke dat bedacht ik pas later), Tom Cruise de wereld redt en aan het einde van de film blijkt dat de aliens nog steeds leven (open houden voor sequal)[/spoiler:12e0164a42]

    Hoe hard ging ik om mn bek de tweede helft van de film waarin bleek dat alles wat ik als ergste keuze had bestempeld waar gemaakt werd. De complete film sloeg zo ontzettend om in een standaard hollywood crap-productie dat ik echt zwaar gefrustreerd de zaal uitgelopen ben na afloop.
    Zelden zo gebaald van een ontknoping van een film.
    Dit had ik dus totaal andersom, de eerste helft was alleen CGI en daarna begon het verhaal pas. Ik denk dat heel veel mensen hier de film eens 2 keer moeten bekijken of nog vaker om tot een goed oordeel te komen, dan kijk je door de CGI heen, wordt je niet meer overweldigd en dan pas zul je de echte kracht zien, het gouden duo Cruise - Spielberg, maar das dan weer mijn bescheiden mening :wink:
    Dan toch maar een tweede keer gekeken.....dit keer had ik echt moeite hem niet uit te zetten. Aan mijn mening is dus niets veranderd, dit is een heel teleurstellende film.


  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    De film blinkt echter uit in zijn details
    Hier kom ik niet meer van bij van het lachen! Zelfs voor de interne logica van de film klopt het scenario voor geen meter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •