Pagina 1 van 39 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 952 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard War of the Worlds 2005

    Persoonlijk zit ik er al een tijdje op te wachten. (zo'n 5 jaar ofzo)
    En nu eindelijk concrete plannen!! Ik las op Imdb dat de release datum Juni 2005! heeft.

    Verder is er erg weinig info over. Ik hoop dat het een film dat 100% gebaseerd is op het boek van Wells en dat er geen ID draai aan wordt gegeven.

    http://www.guardian.co.uk/usa/story/...171975,00.html

    Zitten jullie op deze film te wachten?


  2. #2

    Standaard

    Woooow....eindelijk weer wat om 'misschien' naar uit te kijken

    Spielberg en Cruise, dat is toch een vette combo gebleken!

    Ik wou dat ik die radio-uitzending had meegemaakt
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #3

    Standaard

    De laatste weken was deze film vaak in het nieuws geweest.
    Het wordt immers de duurste film aller tijden.

    Ik had ergens gelezen dat ze in november beginnen te filmen en het tegen zomer 2005 in de bioscoop wordt verwacht.

    De tijdschema vind ik wel heel strak voor een megabudget film.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    De laatste weken was deze film vaak in het nieuws geweest.
    Het wordt immers de duurste film aller tijden.

    Ik had ergens gelezen dat ze in november beginnen te filmen en het tegen zomer 2005 in de bioscoop wordt verwacht.

    De tijdschema vind ik wel heel strak voor een megabudget film.
    het megabudget zal wel opgaan aan de mega coole special effects, die erg duur zijn. :wink:

  5. #5

    Standaard

    En aan het salaris van Cruise lijkt mij

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    En aan het salaris van Cruise lijkt mij
    volgens mij krijgt ie geen salaris, maar een deel van de winst, ook met spielberg is dat zo geregeld.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    En aan het salaris van Cruise lijkt mij
    vaak investeren ze zelf ook grote bedragen in zo'n project.
    (althans er zijn redelijk wat hollywood acteurs e.d. die zelf een project financieren). voorbeeld: mel gibson; braveheart.
    dus, op zo'n manier lopen ze ook een(groot) risico.

  8. #8

    Standaard

    ben echt zeeeer benieuwd, zoals ik het zie kan het óf een klassieker worden, of een over the top film die het nét niet is...
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beschuitfluiter
    ben echt zeeeer benieuwd, zoals ik het zie kan het óf een klassieker worden, of een over the top film die het nét niet is...
    Ik kan me eigenlijk niet zo snel indenken dat het slechts tot die 2 keuzes is beperkt. Een klassieker zal het niet worden, denk ik. We zitten nog in de LOTR fase en volgens mij wil men nu weleens wat meer dan alleen maar CGI-pret..en met Cruise kan men wel rekenen op subliem acteergebied. Een mega-blockbuster zal het vast wel worden, want dit gaat de massa natuurlijk trouw bekijken.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  10. #10

    Standaard

    Kan bijna niet fout gaan. Minority Report vind ik ook 1 van de beste sci-fi thrillers ooit gemaakt en ook AI vond ik, op de 3e acte na, zeer geslaagd. Dus dit zal waarschijnlijk weer heerlijk ouderwets Spielberg spektakel worden. Wicked!

  11. #11

    Standaard

    Is er al wat meer info over deze film bekend?

    De cast bestaat in ieder geval o.a. uit de volgende acteurs:

    Justin Chatwin
    Tom Cruise
    Dakota Fanning
    Miranda Otto
    Tim Robbins
    Four-Star Trader (236)

  12. #12

    Standaard

    8) Miranda Otto, Tom Cruise, Tim Robbins

  13. #13

    Standaard

    potentieel genoeg in ieder geval inderdaad! :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    potentieel genoeg in ieder geval inderdaad! :wink:
    Tim Robbins ??? Potentieel ???
    Tim Robbins duidt in mijn ogen op middelmaat.

    Cruise is daarentegen meestal top.

    Ik ga het wel zien.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  15. #15

    Standaard

    Het verhaal heeft zowiezo potentieel genoeg. En met Spielberg als regisseur? Die man is geniaal!!!!! Laat maar komen, die War!

  16. #16

    Standaard

    Aan mijn nickname te zien hoef ik niet uit te leggen wat ik hiervan verwacht. En als er dan nog wordt beweerd dat meneer Spielberg met deze film alles van het afgelopen decennium wil overtreffen (kan dat wel na LOTR???), kan ik dus niet meer wachten. Cast en crew zien er al super uit. Laat maar komen....

  17. #17

    Standaard

    De Teaser-Trailer...........
    8)
    Sorry foutje hier is de link.
    http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    De Teaser-Trailer...........
    8)
    euh......link?!
    I am fire
    I am..........Death

  19. #19

    Standaard

    Zeker een SUMMERBLOCKBUSTER.. Naam van Cruise komt trouwens nog eerder dan Spielberg

    Wordt dit een mix van ID4 en Close encounters? Of echt gebasseerd op het originele verhaal

  20. #20

    Standaard

    Heb net teaser gezien, ziet er inderdaad een bangelijke film uit. Waarschijnlijk, zoals zo vele hier zeggen, de blockbuster van de zomer.
    WAUW 2005 lijkt mij een cool filmjaar met War of the World, Star Wars episode 3: The revenge of the Sith en hoop dat er nog vele volgen want vond 2004 maar een zwak jaar.

    Maar War of the World ziet er echt goed uit. Cruise en Spielberg kan bijna niet fout lopen. Kijk maar naar Minority Report.
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  21. #21

    Standaard

    De teaser ziet er super uit. Ben benieuwd naar de trailer maar het ziet er geweldig uit. Met Cruise en Spielberg kan het ook bijna niet fout gaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    Gaaf ook die voice-over..... Kennen jullie Jeff Waine's War of the Worlds??

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel A. de Vrije
    Gaaf ook die voice-over..... Kennen jullie Jeff Waine's War of the Worlds??
    Ik kende die van Jeff Wayne niet, dat is een soort van musical? Lijkt me wel eens tof zeg
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #24

    Standaard

    Inderdaad een soort musical, met de stem van Richard Burton. Gemaakt eind jaren 70. Echt de moeite waard eens te beluisteren.

  25. #25

    Standaard

    zag er cool uit
    Spielberg is mijn favo regisseur, John Williams mijn favo componist en Tom Cruise is niet mijn favo acteur :P maar vind ik de laatste tijd wel steeds beter spelen .. meer diverse rollen ipv de snelle advocaat / zakenman
    maar of te wel .. dit wordt voor mij dé film van 2005, aangezien ik het originele verhaal altijd wel gaaf heb gevonden. En als iemand het goed kan verfilmen is het Spielberg wel, en met de huidige computer mogelijkheden kan dit wel eens de gaafste aliens film ooit worden

Pagina 1 van 39 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •