Pagina 2 van 39 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 952 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik HOOP zo dat Spielberg en Cruise hier een echte topfilm van maken.
    Mijn verwachtingen zijn zo hoog dat het bijna alleen maar kan tegenvallen. But I trust those guys!

    De musical verise van Jeff Wayne is by the way echt magnifiek! Spannend en meeslepend (Richard Burton dringt echt tot je door) en de muziek en liedjes zijn van hoog niveau! Echt een aanrader!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  2. #27

    Standaard

    De eerste trailer van deze film is nu te bekijken op:

    http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds

    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    De eerste trailer van deze film is nu te bekijken op:

    http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds

    joh :wink:
    altijd handig een dubbele link :P

    damn .. dit wordt kicken!

  5. #30

    Standaard

    Hmmmm, kan iemand mij uitleggen waar deze film over gaat? Mijn Engels is nl. niet zo goed. Een oorlog tussen planeten ofzo?

  6. #31

    Standaard

    Zag er erg leuk uit die teaser... Niet dat er veel te zien is, maar de toon is in ieder geval gezet.

    SanderV: de film gaat over de aarde die wordt aan gevallen, tenminste, zo was het in het originele verhaal en in de originele film. In de trailer staat nu: They're already here, wat dus een andere insteek impliceert... ah well, we zullen zien.

  7. #32

    Standaard

    Trailer ziet er goed uit, ben benieuwd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    De eerste trailer van deze film is nu te bekijken op:

    http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds

    joh :wink:
    altijd handig een dubbele link :P

    damn .. dit wordt kicken!
    Helemaal overheen gekeken

    Verwacht zelf ook heel veel van deze film omdat het
    1: Steven Spielberg is
    2: Het concept me erg aanspreekt
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohnDoe
    En met Spielberg als regisseur? Die man is geniaal!!!!!
    Helemaal mee eens, Spielberg is het grootste filmgenie ooit naar mijn eigen bescheiden mening

  11. #36

    Standaard

    Trailer ziet er gaaf uit, maar kreeg wel enigzins het M Night gevoel, zal deze film desondanks toch in de gaten houden ..

  12. #37

    Standaard

    Dit gaat ongetwijfeld een van de beste films van 2005 worden. De grootmeester Spielberg is er weer!!!
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  13. #38

    Standaard

    War of the Worlds van Spielberg lijkt helemaal niet meer op het boek van HG Wells, helaas...

    Toevallig komt Pendragon met een versie die wel de setting en het verhaal van het boek volgt:
    http://www.pendragonpictures.com/WOTWKEY.html

    Hier ben ik wel heel benieuwd naar...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjouke
    War of the Worlds van Spielberg lijkt helemaal niet meer op het boek van HG Wells, helaas...
    hoe weet je dat? je weet toch nog niet hoe de film precies gaat?? ik bedoel: wel waarover ie gaat uiteraard, maar niet of ie t verhaal van het boek volgt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #40

    Standaard

    Deze film wordt naast de 3e SW toch wel de film waar ik het meest naar uitkijk. Hopelijk doen ze een wereldwijde release en niet het Finding Nemo of Eternal Sunshine fenomeen.

    De trailer zet inderdaad de toon. Hopelijk wachten ze niet te lang met een volwaardige trailer.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  16. #41
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard

    Hopelijk krijgt de remake niet zo'n onuitstaanbaar stichtelijk einde als het origineel.

  17. #42

    Standaard

    ben wel benieuwd naar deze film

    de trailer zegt eigenlijk niets

    hopelijk zijn de striders knap gemaakt
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    ben wel benieuwd naar deze film

    de trailer zegt eigenlijk niets

    hopelijk zijn de striders knap gemaakt
    Ach, dit is een teasertje om ons zoet te houden. Ik weet zeker, nou ja hoop, dat de film zeer imponerend gaat worden. Ik ben allang blij dat Spielberg weer een sf film maakt want daar vind ik hem helemaal op zijn plaats.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjouke
    War of the Worlds van Spielberg lijkt helemaal niet meer op het boek van HG Wells, helaas...
    hoe weet je dat? je weet toch nog niet hoe de film precies gaat?? ik bedoel: wel waarover ie gaat uiteraard, maar niet of ie t verhaal van het boek volgt
    Nee, ik weet pas hoe de film het boek volgt als ik 'm gezien heb (wat ik zeer zeker van plan ben!). Maar ik lees hier en daar dat het een contemporary adaptation is, gesitueerd in Amerika met uitstapjes naar Athene. Het zal best wel een goede film worden met Spielberg aan het roer, maar ik verwacht dat ik meer zin heb in de Pendragon versie, omdat deze het boek nauwgezet volgt...

    Maar ja, we zien wel hoe het gaat worden...

  20. #45

    Standaard

    Als er nou een film slecht 'getimed' is dan is het deze wel. Met alle negatieve vibes in deze wereld zit ik eerder te wachten op een nieuwe E.T. dan op de zoveelste Independence Day-kloon.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohnDoe
    En met Spielberg als regisseur? Die man is geniaal!!!!!
    Helemaal mee eens, Spielberg is het grootste filmgenie ooit naar mijn eigen bescheiden mening
    Ook voor mij de grootste... ik hoop dat hij met War of the Worlds laat zien, dat hij nog steeds boven de rest uitsteekt... want laten we eerlijk zijn... Spielberg heeft de laatste 10 jaar veel concurrentie gekregen... kan me de tijd nog wel herinneren (jaren80) dat Spielberg onaantastbaar was... en hoewel hij nog steeds top-producties aflevert... zo onaantastbaar als toen is hij niet meer....
    Jake La Motta

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Als er nou een film slecht 'getimed' is dan is het deze wel. Met alle negatieve vibes in deze wereld zit ik eerder te wachten op een nieuwe E.T. dan op de zoveelste Independence Day-kloon.
    Hoe kun je nu zeggen dat de timing slecht is.

    Dit is schier onmogelijk aangezien rampen zich nooit aankondigen. Er sterven elke seconde mensen de meest gruwelijke en onnodige dood, recent weer overstromingen, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en oorlogen dreigen elke dag. Die negatieve vibe is er al sinds dat de jaartelling begon en ver daarvoor. Ik kan je ook al zeggen dat die negatieve vibe nooit en dan ook nooit zal verdwijnen. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Als er nou een film slecht 'getimed' is dan is het deze wel. Met alle negatieve vibes in deze wereld zit ik eerder te wachten op een nieuwe E.T. dan op de zoveelste Independence Day-kloon.
    Hoe kun je nu zeggen dat de timing slecht is.

    Dit is schier onmogelijk aangezien rampen zich nooit aankondigen. Er sterven elke seconde mensen de meest gruwelijke en onnodige dood, recent weer overstromingen, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en oorlogen dreigen elke dag. Die negatieve vibe is er al sinds dat de jaartelling begon en ver daarvoor. Ik kan je ook al zeggen dat die negatieve vibe nooit en dan ook nooit zal verdwijnen. :wink:
    Helemaal mee eens
    Jake La Motta

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Als er nou een film slecht 'getimed' is dan is het deze wel. Met alle negatieve vibes in deze wereld zit ik eerder te wachten op een nieuwe E.T. dan op de zoveelste Independence Day-kloon.
    je bedoeld o.a. de ramp in Azie?
    tsja .. waarom zou je dáárom nou niet deze film uit mogen brengen??
    Ik had het ergens heel vaag nog wel begrepen als vrijdag The Day After Tomorrow uit zou komen ..
    Maar er komen ook achter elkaar oorlogsfilms uit, en er is altijd wel ergens een vreselijke oorlog aan de gang
    maar een alien film die volgend jaar pas uit komt .. kom op zeg ... het is maar een film

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Als er nou een film slecht 'getimed' is dan is het deze wel. Met alle negatieve vibes in deze wereld zit ik eerder te wachten op een nieuwe E.T. dan op de zoveelste Independence Day-kloon.
    Wat heeft deze film nu in godsnaam te maken met de negatieve vibes - mind the word - in de wereld? Moet Steven Spielberg beslissen om de hele productie van deze film onmiddellijk stop te zetten omdat het zoveelste miserie-feit in de wereld gebeurt?
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

Pagina 2 van 39 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •