Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 952 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127
    Graven
    Guest

    Standaard

    Net de superbowl trialer gezien. Jammer, nog geen tripod gezien..
    Ik heb wel een paar bedenkingen bij deze remake, maar ik hoop dat het een goede film wordt.

    In tegenstelling tot de meesten vond ik Spielberg/Cruise in Minority Report niet geslaagd. Dit is een nieuwe kans.

  3. #128

    Standaard

    Beelden zien er goed uit, ben toch wel nieuwschierig geworden.

  4. #129

    Standaard

    Holy shit man, het wordt steeds beter.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    In tegenstelling tot de meesten vond ik Spielberg/Cruise in Minority Report niet geslaagd. Dit is een nieuwe kans.
    Dat kan, ik vond het echter een van de betere films van de afgelopen 5 jaar... al is het alleen al vanwege de cast
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #131

    Standaard

    Geen idee of het hier al staat, maar hier een behind-the-scene's filmpje van ET: Klik!

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    In tegenstelling tot de meesten vond ik Spielberg/Cruise in Minority Report niet geslaagd. Dit is een nieuwe kans.
    Dat kan, ik vond het echter een van de betere films van de afgelopen 5 jaar... al is het alleen al vanwege de cast
    Ik vond het ook wel een superfilm eigenlijk... deftig verhaal, stabiele acteerprestaties, vloeiende montage, prachtige cinematografie, passende muziek,...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Geen idee of het hier al staat, maar hier een behind-the-scene's filmpje van ET: Klik!
    Bij mij werkt de link niet, kan dat?
    Zou wel spijtig zijn, ET is nog zo'n grote mooie klassieker
    (Bedankt voor de link trouwens, ook al lijkt hij nu even niet te werken bij mij)

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Bij mij werkt de link niet, kan dat?
    Zou wel spijtig zijn, ET is nog zo'n grote mooie klassieker
    (Bedankt voor de link trouwens, ook al lijkt hij nu even niet te werken bij mij)
    Bij mij werkt de link wel hoor. Gewoon even wachten. ET is overigens niet de beroemde film van Spielberg maar een programma waar ze een korte filmpje over War of The Worlds hebben uitgezonden. Leuk filmpje overigens.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Bij mij werkt de link niet, kan dat?
    Zou wel spijtig zijn, ET is nog zo'n grote mooie klassieker
    (Bedankt voor de link trouwens, ook al lijkt hij nu even niet te werken bij mij)
    Bij mij werkt de link wel hoor. Gewoon even wachten. ET is overigens niet de beroemde film van Spielberg maar een programma waar ze een korte filmpje over War of The Worlds hebben uitgezonden. Leuk filmpje overigens.
    ET = Entertainment Tonight, een amerikaans TV programma.

    Bij mij werkt de link prima

  10. #135

    Standaard

    De laatste films van Spielberg vond ik niet denderend. Het wordt denk ik nooit meer zo goed als Jaws en Schindler's List en toch meer aktie. Minority Report vond ik ook zo bagger. Veel scenariofouten. Er was veel meer gelet op de bloedmooie effecten.

    Maar...ik blijf altijd hoop hebben dat zijn talenten toch nog een keer tot uiting komen en er een prachtfilm te wachten staat. Eerlijk gezegd zit ik dus ook te wachten tot War of the Worlds uitkomt.

    MeanRat

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Bij mij werkt de link niet, kan dat?
    Zou wel spijtig zijn, ET is nog zo'n grote mooie klassieker
    (Bedankt voor de link trouwens, ook al lijkt hij nu even niet te werken bij mij)
    Bij mij werkt de link wel hoor. Gewoon even wachten. ET is overigens niet de beroemde film van Spielberg maar een programma waar ze een korte filmpje over War of The Worlds hebben uitgezonden. Leuk filmpje overigens.
    ET = Entertainment Tonight, een amerikaans TV programma.

    Bij mij werkt de link prima

  12. #137

    Standaard

    Hoi,

    Ik volg al een tijdje de ontwikkelingen rond de nieuwe versie van 'the War of the Worlds'. Op deze film zit ik al heel lang te wachten.

    Nu kwam ik ongeveer een jaar geleden tot de ontdekking dat er in 2004/2005 een nieuwe versie van zou komen en dat deze versie zich in eerste instantie in de huidige tijd zou gaan afspelen, maar men vanwege de aanslagen van 11 september besloten had de film op te schuiven en dan ook maar gelijk in de originele tijdszetting te laten plaatsvinden, nl 1898. YES, dacht ik. Naar mijn mening is dat de enige manier om het verhaal goed tot zijn recht te laten komen.

    En toen zag ik van de week een stukje op tv..... Het speelde zich af in de huidige tijd! Mijn teleurstelling was groot. Evengoed toch benieuwd naar de film ben ik weer op zoek gegaan op internet (en heb ik dit forum gevonden). Maar wat schept mijn verbazing:
    http://www.computercrowsnest.com/sfn...ws0904_9.shtml
    Ben ik nou gek (retorische vraag) of zijn er twee versies in de maak?!?
    Persoonlijk ben ik dus meer voorstander van deze versie.

    Wie weet hier meer van? Ik wil er graag meer van weten, dus kom maar op!
    (en ja hoor, ik heb zelf ook al meer gevonden:
    http://stuffo.howstuffworks.com/wotw-videos.htm
    30 maart 2005!!!!, maar offie dan ook in nederland te zien zal zijn...)

    Alvast dank!
    Hihaha!

  13. #138

    Standaard

    Er komen inderdaad 2 versies. Op zich goed nieuws, want dit is een geweldig verhaal. Mijn voorkeur heeft ook de Pendragon versie, maar Cruise en Spielberg staat ook wel garant voor vermaak al zal dit iets platter zijn misschien.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  14. #139

    Standaard

    Eerlijk gezegd boeit alleen de SPielberg versie me

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Eerlijk gezegd boeit alleen de SPielberg versie me
    same here 8)
    eerlijk gezegd wist ik niet eens dat er 2 versies zouden komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #141

    Standaard

    Ik ga toch ook voor de Spielberg-versie (logisch). Vond de effecten er maar raar uitzien trouwens.

    Voor fans van de Spielberg-versie, er is een nieuwe Japanese trailer. Ziet er goed uit, ik word al wat optimistischer...

    http://www.comingsoon.net/films.php?id=5952

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Eerlijk gezegd boeit alleen de SPielberg versie me
    En waarom dan wel als ik vragen mag?

  18. #143

    Standaard

    - Spielberg
    - Cruise
    - John Williams
    - big budget

    daarom

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Ik ga toch ook voor de Spielberg-versie (logisch). Vond de effecten er maar raar uitzien trouwens.

    Voor fans van de Spielberg-versie, er is een nieuwe Japanese trailer. Ziet er goed uit, ik word al wat optimistischer...

    http://www.comingsoon.net/films.php?id=5952
    Wat is dat trouwens met die japaners, zij hebben altijd hele andere trailers dan de rest van de wereld; waarom?!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    - Spielberg
    - Cruise
    - John Williams
    - big budget

    daarom
    Ja, t.ov. wat van de andere productie?

  21. #146

    Standaard

    Leuk stukje in de 'trivia-sectie' van IMDB:

    "While filming nearby, Tom Cruise along with a 20 member entourage including Steven Spielberg visited a Lexington, Virginia, Dairy Queen. Cruise saw a jar on the counter with a photo of Ashley Flint and her story. Flint was in a go-cart accident a few months earlier, leaving her family with a mountain of hospital bills. Cruise put $5000 cash into the jar."
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    - Spielberg
    - Cruise
    - John Williams
    - big budget

    daarom
    Ja, t.ov. wat van de andere productie?
    geen id, en dát is het hem juist. Deze namen en dat begrip heeft die andere juist niet .. vandaar

  23. #148

    Standaard

    hmmm, ik snap dat de spielberg fans voor zijn versie gaan. Gaan we ook niet over discusieren :wink: Maar de War of the Worlds liefhebbers zullen naar mijn mening toch meer voorkeur hebben voor die andere versie. Naar deze mening kan het oorspronkelijke verhaal zich namelijk niet meer (niet realistisch) in deze tijd afspelen. Spielberg kiest hier toch voor, bewust om zo een groter publiek aan te spreken, maar hij zal toch drastische wijzigingen in het verhaal moeten doorvoeren. Hij maakt dus een film die 'gebasseert' is op het oorspronkelijke verhaal. Ik zit nou juist te wachten op een zou compleet mogelijke verfilming.

    En hoewel ik een groot liefhebber ben van special effects, ben ik toch van mening dat bij the War of the Worlds de nadruk meer gelegd moet gaan worden op de karakters en de menselijke kanten van het verhaal. Een mega budget is leuk, maar ik ben bang dat het de film gaat overheersen. De versie van Spielberg gaat ongetwijfeld een spectakel van mooie plaatjes worden waar ook zeker ik een kaartje voor ga kopen 8)

    Het leuke aan deze discussie is dat er nu twee films zijn, dus voor ieder wat wils! Gaan we na het zien van beide films het nog eens dunnetjes over doen?

    Ik hoop alleen dat de versie van pendragon ook in Nederland te zien zal zijn..... en liefst ook al eind maart, zoals aangekondigd.
    Hihaha!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    - Spielberg
    - Cruise
    - John Williams
    - big budget

    daarom
    Ja, t.ov. wat van de andere productie?
    geen id, en dát is het hem juist. Deze namen en dat begrip heeft die andere juist niet .. vandaar
    Ik blijf je opmerking vreemd vinden. Alsof de combinatie van Spielberg, Cruise, Williams en een groot budget bij voorbaat al superieur is aan elke andere productie gebaseerd op gezelfde bron.

  25. #150

    Standaard

    Ondanks dat de 'andere' goedkopere versie van War of the worlds al op de imdb geregistreerd staat blijf ik het moeilijk te geloven vinden.
    Waarom?

    Je kon via een link van de messageboards van imdb 2 trailers downloaden, en de special effects waren ten eerste niet alleen zwak, maar ook lachwekkend.
    En ten twee leek het geheel me echt waar, op video te zijn geschoten, in plaats van op film, waardoor ik meer en meer begin te twijfelen of die andere versie wel niet degelijk een grote grap is van iemand.
    En als het geen grap is... damn de goedkope versie zag er slecht uit.
    (BTW: ja ik ben een Spielbergfan, maar toen ik las dat er een kleinere versie ging uitkomen vond ik het een leuk idee, tot ik de trailers zag... ook acteerprestaties en zo lijken allemaal niet goed te zitten)

Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •