Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #1

    Standaard Will And Grace

    Als ik www.dvd-home.nl mag geloven komt eindelijk deze top serie uit in de benelux. HIer wacht ik dus al lang op. Vraagje nu: hoe betrouwbaar is dvd-home? Is de kans groot dat het uiteindelijk toch niet doorgaat?

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 1 komt op 21 oktober 2004 (maandje wachten nog dus) uit. Hij is al te bestellen, o.a. bij de Free Record Shop: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=457908. Lijkt me dus best een grote kans dat het doorgaat... eindelijk!

  3. #3

    Standaard

    Indeed!
    Ik wachtte hier ook al een tijd op, en was best behoorlijk blij toen ik zag dat hij eindelijk zou komen.
    Nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje goed is (weet iemand welke maatschappij ze uitbrengt?).
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Indeed!
    Ik wachtte hier ook al een tijd op, en was best behoorlijk blij toen ik zag dat hij eindelijk zou komen.
    Nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje goed is (weet iemand welke maatschappij ze uitbrengt?).
    Schijnt kopie van Engelse release te zijn dus goed! De Sales Company brengt het uit. Fingers crossed dat het spulleke is
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  5. #5

    Standaard

    Heeft iemand hem al gehaald?
    Heb hem namelijk nog nergens zien liggen.

  6. #6

    Standaard

    heb gehoord dat hij pas volgende week uitkomt

  7. #7

    Standaard

    overal staat gewoon nog 21-10
    waar heb jij gelezen dat het is uitgesteld dan?

  8. #8

    Standaard

    Vandaag gehaald! €24.99 bij Media Markt Utrecht. Ben later nog bij verschillende Free Record Shops binnen geweest, maar nergens gezien. Kan dus best zijn dat de FRS (en andere zaken) ze later binnenkrijgen.
    Anyway: genieten!
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de box vandaag ook gekocht. Wil ik net gaan kijken, krijg ik geen geluid .
    Even de discs gecheckt op de Playstation en daar krijg ik wel geluid. Very weird. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

    De speler is een JVC XV-E111 by the way

  10. #10

    Standaard

    MM Den Haag 22.99
    geen problemen met geluid.

  11. #11

    Standaard

    Ook geen problemen met geluid. Wel met de ondertitels, wat zijn die armzalig slecht gedaan! Te vroeg in beeld, te kort in beeld, spelfouten die je zusje van zes al niet meer maakt...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Ook geen problemen met geluid. Wel met de ondertitels, wat zijn die armzalig slecht gedaan! Te vroeg in beeld, te kort in beeld, spelfouten die je zusje van zes al niet meer maakt...
    Ik had ook een beetje gehoopt dat de discs een engels ondertiteling zouden hebben maar helaas. Zijn de grappen verder wel ok vertaald?

    Ik breng de box maar terug en vraag om een ander exemplaar. Als die ook raar blijkt te doen dan wil ik mijn geld terug. Balen zeg want ik heb naar deze release uitgekeken

  13. #13

    Standaard

    De grappen zijn 'verNederlandst'. Dus ipv Engelse acteurs enzo staan er Nederlandse bekendheden. Erg irritant.
    Tenminste, bij de eerste afleveringen. De latere weet ik niet, aangezien de ondertitels gewoon op uit gaan. Het lijkt wel alsof een stusentje dit ondertiteld heeft. Iemand die zulke fouten maakt, krijgt nooit zijn/haar diploma.
    Anyway, ik heb nog maar één disc plus de aflevering van gisteren gezien en begin nú al aan een W&G overdosis te lijden! Na zeven afleveringen! Hoe moet ik die andere zestien afleveringen doorkomen?
    *zet dvd-speler aan*

    Oh ja. Als je iets engs wil zien, kijk dan de Pilot. [spoiler:0da3c820a4]Karen met een normale stem [/spoiler:0da3c820a4]
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Vandaag gehaald! €24.99 bij Media Markt Utrecht. Ben later nog bij verschillende Free Record Shops binnen geweest, maar nergens gezien. Kan dus best zijn dat de FRS (en andere zaken) ze later binnenkrijgen.
    Anyway: genieten!
    Bij van Leest heb ik ze ook zien liggen! En gehaald natuurlijk! 8)
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  15. #15

    Standaard

    Oké, nog twee afleveringen te gaan...
    Ben ik nu een persoon zonder leven?
    Kan me dat wat schelen?

    Vraag 1: ja.
    Vraag 2: nee.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  16. #16

    Standaard

    Het probleem is opgelost: ik moet met de afstandbediening de INPUT op 'Analoog' zetten ipv 'Digital auto'. Blijft vreemd. Dit is de enigste DVD waarbij ik dat moet doen om geluid te krijgen.

  17. #17

    Standaard

    Heel verslavend will en grace
    Will en Grace Fan!!!!
    DVD FREAK

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaffaboy
    Het probleem is opgelost: ik moet met de afstandbediening de INPUT op 'Analoog' zetten ipv 'Digital auto'. Blijft vreemd. Dit is de enigste DVD waarbij ik dat moet doen om geluid te krijgen.
    Dit geluid is MPEG-2 gecodeerd, dus anders dan Dolby Digital. Niet dat ik er verstand van heb, maar ik ga er maar van uit dat MPEG-2 analoog is
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  19. #19

    Standaard

    is er eigenlijk al iets bekend over een datum voor seizoen 2
    of zullen we daar weer een jaar ofzo op moeten wachten?

  20. #20

    Standaard

    Tja, heb seizoen 1 al twee keer gezien, dus seizoen twee mag van mij volgende vrijdag uitkomen...
    Ik schat dat we een half jaar moeten wachten.

    Edit: Cool, ben senior member. Hoe lang al? Niet dat me dat wat kan schelen... Goh, nutteloze edit...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  21. #21

    Standaard

    Wanneer komt S2 eigenlijk
    en S3, S4, S5, S6 etc.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  22. #22

    Standaard

    Ik heb Pride-dvd eergisteren gemaild met diezelfde vraag, zal het antwoord hier wel posten.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  23. #23

    Standaard

    Wie geeft deze dvd serie eigenlijk uit? Ik neem aan dat het niet Pride-dvd is.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  24. #24

    Standaard

    Waarom niet? Ze doen het best wel...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  25. #25

    Standaard

    Ik bedoel met uitgever: Distributeur. Op de box staat iets van Lime-light. Maar ik kan hun site niet vinden ...
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •