Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #251

    Standaard

    oke duidelijk.

    dank u

    hoi he

    lars
    Mijn schijfjes

    Brother, I swear that i will not lose hope.... I shall be reborn to something better!!! - F.M. Dostoyewsky (Crime&Punishment in Suburbia)

  2. #252

  3. #253

  4. #254

  5. #255

    Standaard release datum Will & Grace seizoen 5

    Will & Grace seizoen 4 ligt nu een aantal weken in de winkel. Ik werk voor een Belgisch bedrijf en die vind dat op zijn vroegst pas eind september seizoen 5 mag aankomen.

    Als het aan mij ligt komt seizoen 5 in de laatste week van augustus uit. (eerder kan niet, vanwegen contract afspraken)

    Ik zal proberen zosnel mogelijk duidelijkheid te geven over de release datum.

  6. #256

    Standaard

    Nog ff een vraagje over de fout ondertiteling van seizoen 1. Ik heb ook een nieuwe disc 4 gekregen maar de ondertiteling loopt nog steeds niet synchroon. Klopt dit??

    Bestaat er een disc waarbij de ondertiteling van de 4de disc wel synchroon loopt.?

  7. #257

    Standaard

    Gisteren weer eens de tijd genomen om W&G te zien en zag dus een onmenselijke cliffhanger bij Will & Grace; Grace blijkt dus zwanger te zijn!
    Mijn vraag is natuurlijk van wie? :P

    Damn, lastig voor me. Ga volgende week zaterdag The Da Vinci Code checken en mis dus zeker het vervolg! Opnemen op video doe ik al jaren niet meer dus dan maar wachten tot seizoen 8 word uitgebracht op DVD...

    Voel trouwens ook echt dat ze naar hun laatste afleveringen toewerken.
    Kan niet meer lang duren voor het eind...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Gisteren weer eens de tijd genomen om W&G te zien en zag dus een onmenselijke cliffhanger bij Will & Grace; Grace blijkt dus zwanger te zijn!
    Mijn vraag is natuurlijk van wie? :P

    Damn, lastig voor me. Ga volgende week zaterdag The Da Vinci Code checken en mis dus zeker het vervolg! Opnemen op video doe ik al jaren niet meer dus dan maar wachten tot seizoen 8 word uitgebracht op DVD...

    Voel trouwens ook echt dat ze naar hun laatste afleveringen toewerken.
    Kan niet meer lang duren voor het eind...

    Het is van [spoiler:04047ea27a]Leo. Will & grace gingen voor iets naar Londen en hij bleek ook in het vliegtuig te zitten. Grace is toen met hem gaan praten en heeft uiteindelijk seks met hem gehad[/spoiler:04047ea27a]

  9. #259

    Standaard

    Moet deze thread niet naar het TV-serie forum?
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Gisteren weer eens de tijd genomen om W&G te zien en zag dus een onmenselijke cliffhanger bij Will & Grace; Grace blijkt dus zwanger te zijn!
    Mijn vraag is natuurlijk van wie? :P

    Damn, lastig voor me. Ga volgende week zaterdag The Da Vinci Code checken en mis dus zeker het vervolg! Opnemen op video doe ik al jaren niet meer dus dan maar wachten tot seizoen 8 word uitgebracht op DVD...

    Voel trouwens ook echt dat ze naar hun laatste afleveringen toewerken.
    Kan niet meer lang duren voor het eind...

    Het is van [spoiler:873aed150d]Leo. Will & grace gingen voor iets naar Londen en hij bleek ook in het vliegtuig te zitten. Grace is toen met hem gaan praten en heeft uiteindelijk seks met hem gehad[/spoiler:873aed150d]
    Hmm.. verleidelijke spoiler. Do I dare to read?
    Tja, heb het toch al "per ongeluk" gelezen in de tv gids vandaag. :P
    Op zich wel logisch inderdaad dat het kind van hem is...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #261

    Standaard

    Ik heb gister aflevering 8x21 gezien en daar weet de vader nog van niets. Ik denk dat er in de een na laatste aflevering of de laatste aflevering achter komt. (er zijn namelijk geen andere afleveringen meer over )

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Ik heb gister aflevering 8x21 gezien en daar weet de vader nog van niets. Ik denk dat er in de een na laatste aflevering of de laatste aflevering achter komt. (er zijn namelijk geen andere afleveringen meer over )
    Beloofd dus nog wat te worden!
    Denk dan wel dat ze aan een happy ending toe werken.
    Zal zoiets dan worden denk ik;
    [spoiler:91c5041a0e]Grace krijgt dan haar gezinnetje, Will zijn droomman, Karen terug met haar man en Jack volgt zijn zoon.[/spoiler:91c5041a0e]

    Ach ja, we hebben met ze gelachen, meegeleefd, soms wel geergerd de afgelopen 8 jaar dus gun het ze dit wel mocht het zo lopen. :P
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #263

    Standaard

    Kon gisteren eindelijk weer een aflevering meepakken en bleek dus dat Britney Spears in deze aflevering meedeed als een pot.

    Damn, zij kan dus echt NIET acteren. Kwam bij mij echt niet over en was ook totaal niet grappig.

    Moest dit er effe uitschrijven!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #264

    Standaard

    zoujustin timberlake ook geen rol gekregen hebben in seizoen 8? als het über gaye vriendje van jack?

  15. #265

    Standaard

    Wat grappig. Deze afleveringen heb ik nog nooit gezien, maar ik vind het nu al koning dat ze bij W&G deze twee verschrikkelijke pop-'sterren' zo voor gek zetten .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Wat grappig. Deze afleveringen heb ik nog nooit gezien, maar ik vind het nu al koning dat ze bij W&G deze twee verschrikkelijke pop-'sterren' zo voor gek zetten .
    Dus alle sterren die een gastrol spelen in W&G worden voor gek gezet?
    Of alleen Brit en Justin, omdat jij vindt dat deze mensen verschrikkelijk zijn?

    Gelukkig hebben alle mensen die 'zichzelf' voor gek zetten in deze serie enig vorm van zelfspot, zoals Cher...Madonna, Brit en Shoreh Aghdashloo (uit 24 en X-Men 3), die geloof ik volgende week mee speelt of de week erop.

    Maar goed, zojuist binnengekregen via Bol.com het vierde seizoen. Al enig idee iemand wanneer het vijfde seizoen hier gaat uitkomen? In Amerika pas in september...
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Maar goed, zojuist binnengekregen via Bol.com het vierde seizoen. Al enig idee iemand wanneer het vijfde seizoen hier gaat uitkomen? In Amerika pas in september...
    bij ons ook zo iets, augustus - september

  18. #268

    Standaard

    Ik heb laatst de laatste aflevering al gezien en ik vond hem ergens toch wel zielig

  19. #269

    Standaard

    Ik kan niet tegen een zielig eind!! Het moet leuk eindigen niet zielig

  20. #270

    Standaard

    Het eindigt ook wel leuk, maar het middenstuk, zeg maar, vond ik soms een beetje zielig
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  21. #271

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Wat grappig. Deze afleveringen heb ik nog nooit gezien, maar ik vind het nu al koning dat ze bij W&G deze twee verschrikkelijke pop-'sterren' zo voor gek zetten .
    Dus alle sterren die een gastrol spelen in W&G worden voor gek gezet?
    Of alleen Brit en Justin, omdat jij vindt dat deze mensen verschrikkelijk zijn?

    Gelukkig hebben alle mensen die 'zichzelf' voor gek zetten in deze serie enig vorm van zelfspot, zoals Cher...Madonna, Brit en Shoreh Aghdashloo (uit 24 en X-Men 3), die geloof ik volgende week mee speelt of de week erop.
    Is wel aardig discussiepunt. Wie vonden jullie dan goede en slechte gastrollen in W&G?

    Leuke gastrollen vond ik:
    1. Woody Harrelson (Nathan)
    2. Matt Damon (Owen)
    3. Michael Douglas (Detective Gavin Hatch)

    Verschikkelijke gastrollen vond ik:
    1. Britney Spears (Amber-Louise); Hoezo ik kan ook acteren?
    2. Minnie Driver (Lorraine); Niet echt komisch...
    3. James Earl Jones (Zichzelf); Had meer van verwacht.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #273

    Standaard

    ik vond Nathan echt de zaligsten ooit!

    leo vond ik eigenlijk niet zo leuk.


    natuurlijk rosario! die eigenlijk ook maar gastrol is.
    "A friend of mine, Rosa... euhm *Mo*sario ..."

    hihi

    maar cher is ook altijd leuk natuurlijk.

  24. #274

    Standaard

    Rosario kan ik niet echt een gastrol noemen. Oke, ze zit niet in elke aflevering, maar als ze er wel in zit (en ze zit er vaak in) verschijnt haar echte naam (Shelley Morrison) in het begin op het scherm bij de vaste castleden. Rosario is denk ik wel mijn favoriete karakter uit de serie. Jammer dat ze pas aan het einde van seizoen 1 erin kwam.

    Leuke gastrollen vind ik:
    Nathan
    Beverlie Leslie
    Elliot (was in seizoen 4 wel vast castlid)

    Irritante gastrollen:
    Inderdaad Britney Spears
    Madonna vond ik ook niet geweldig.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Wat grappig. Deze afleveringen heb ik nog nooit gezien, maar ik vind het nu al koning dat ze bij W&G deze twee verschrikkelijke pop-'sterren' zo voor gek zetten .
    Dus alle sterren die een gastrol spelen in W&G worden voor gek gezet?
    Of alleen Brit en Justin, omdat jij vindt dat deze mensen verschrikkelijk zijn?

    Gelukkig hebben alle mensen die 'zichzelf' voor gek zetten in deze serie enig vorm van zelfspot, zoals Cher...Madonna, Brit en Shoreh Aghdashloo (uit 24 en X-Men 3), die geloof ik volgende week mee speelt of de week erop.

    Maar goed, zojuist binnengekregen via Bol.com het vierde seizoen. Al enig idee iemand wanneer het vijfde seizoen hier gaat uitkomen? In Amerika pas in september...
    Dat was inderdaad niet helemaal juist geformuleerd, het is inderdaad mijn mening.
    Maar popsterren die het opeens in de acteerwereld gaan proberen vind ik maar niks, sommige slagen wel...maar een veel groter deel niet (dat vind ik dan hè ).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •