Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #276

    Standaard

    De afleveringen met Val als gastrol vind ik ook geweldig. Dat wijf is echt gestoord.

    Volgende week "The Finale" van Will & Grace.
    Deze aflevering is dus echt de allerlaatste aflevering en word in 2 delen uitgezonden.
    Ging best snel, voor mijn gevoel, het achtste seizoen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #277

    Standaard

    Even een vraagje over de dvd boxen. Klopt het dan alleen van seizoen 1 geen mooie special edition versie verkrijgbaar is, maar dat het alleen een paar keepcases met een kartonnen sleeve zijn zoals bij ER?

  3. #278

    Standaard

    Nee, je hebt ook nog andere versie. Ik heb een beige digipack gehad en ik heb nu een gele, die perfect past bij seizoen 2, 3 en 4
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Nee, je hebt ook nog andere versie. Ik heb een beige digipack gehad en ik heb nu een gele, die perfect past bij seizoen 2, 3 en 4
    Dan moet ik toch eens beter zoeken, want bij de MM, frs. van leest enzo zie ik em nergens meer staan. Maar bedankt in ieder geval

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Graaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Nee, je hebt ook nog andere versie. Ik heb een beige digipack gehad en ik heb nu een gele, die perfect past bij seizoen 2, 3 en 4
    Dan moet ik toch eens beter zoeken, want bij de MM, frs. van leest enzo zie ik em nergens meer staan. Maar bedankt in ieder geval
    Die beige is gewoon nog bij bol.com te bestellen en die gele, die ik heel graag wou, daarvoor ben ik bij van leest naar binnen gelopen en daar hebben ze hem helemaal voor me opgezocht .

    Als je meer gegevens over die gele box wilt, stuur dan even een PM
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #281

    Standaard

    Volgens bol.com komt seizoen 5 uit op 10 november. Das echt nog best lang wachten
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  7. #282

    Standaard

    Haha.. 10 novemer pas?! Dat zuigt.
    Da's over 4 maanden ... gaap
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #283

    Standaard

    Dat duurt echt lang... ik dacht dat het plan was om 'm in augustus uit te brengen. Nu zit er tussen seizoen vier en vijf 8 maanden.

  9. #284

    Standaard

    Waardeloos zeg. Augustus was gezegd idd.

  10. #285

    Standaard

    Wow... Vond het een mooi einde van 8 jaar Will & Grace.
    Was er speciaal voor thuis gebleven en heb er absoluut geen spijt van. Een waardig en emotionele afsluiting heb ik het ervaren.
    Het einde was natuurlijk allemaal zéér toevallig, vooral met de kids, maar dat gaf er toch weer een extra magisch tintje aan... :wink:

    Adieu "Gang"...
    Het was een hilarische rit.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #286

    Standaard

    Ik moet wel zeggen dat ik de eerste keer zoiets had van de finale valt me iets tegen, maar na hem wel iets vaker gezien te hebben, wordt hij toch wel steeds beter
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  12. #287

    Standaard

    Zag op Bol.com dat er een afbeelding bij seizoen 5 stond:


    Ik vraag me af of ze nu weer overstappen naar deze soort verpakking of dat Bol.com een verkeerde afbeelding heeft. Ik vind het nog steeds jammer dat ze het design toen verandert hadden. Dit is veel mooier...

  13. #288

    Standaard

    die uitgaves zijn inderdaad mooier, maar toch wil ik die andere hoor! ze moeten wel consequent of consistent whatever blijven

  14. #289

    Standaard

    http://www.play.com/DVD/DVD/PROD/3-/...html#jump-tech



    ik moet zeggen dat ik wel heel geïnteresseerd ben in deze box set. (ik heb graag complete series box sets)
    + het feit dat ge ze dan vaneerste keer allemaal hebt, want tegen dat wij aan seizoen 8 gaan geraken....
    + 220 euro valt wel zeer goed mee he. hier kosten ze ongeveer 24 euro per seizoen denk ik, dus dat komt ongeveer overeen.
    Natuurlijk heb ik al de eerste 4 seizoenen...

    ik ga volgende week nog eens kijken of het mss geüpdate is, want nu staat er nog niets over ondertitelingen. Ik zou toch wel graag engelse ondertitelingen hebben. (nederlands is leuk meegenomen, maar niet noodzakelijk vind ik)


    1 iets is wel raar: op play.com staat er dat het 48 discs zijn, en op amazone.co.uk 25

  15. #290

    Standaard

    Is er al bekend wanneer seizoen 5 uitkomt?

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is er al bekend wanneer seizoen 5 uitkomt?
    6 november.

    Maar ik heb ook ergens 10 oktober gehoord.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is er al bekend wanneer seizoen 5 uitkomt?
    6 november.

    Maar ik heb ook ergens 10 oktober gehoord.
    Bedankt, duurt nog even dan. Had verwacht dat hij in September wel uit zou komen.
    Moet dit topic trouwens niet verplaatst worden naar het TV-series gedeelte?

  18. #293

    Standaard

    Ik zag op DVD-Home dat seizoen 5 nu op 9 november staat.

    Seizoen 5 is ook een goed seizoen;
    Kevin Bacon, Gene Wilder, de Fagmalion afleveringen en de "Gaymaffia" zijn enkele hoogtepunten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #294

    Standaard

    hihi, die fagmalion afl zijn leuk

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    ordered and shipped !

    thank you amazon.co.uk !

  21. #296

    Standaard

    Mooie box!
    Ik koop de seizoen wel steeds per stuk. Laatst seizoen 1 voor €10. Dus dan valt het wel mee

  22. #297

    Standaard

    Ik vind de box er een beetje saai uitzien, ben benieuwd of ze ook zoiets hier nog gaan uitbrengen.

    Op Dvdoutlet.nl trouwens de artwork voor seizoen 5 gevonden;
    de cast met een paars achtergrondje.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #298

    Standaard

    Er staat bij dat het om een tijdelijk artwork gaat. Ik weet niet of dat bij DVD Outlet gebruikelijk is bij pre-orders. Persoonlijk houd ik wel van een simpel artwork (het ziet er in ieder geval leuker uit dan de artworks van seizoen 1 t/m 4 (met de Geel/Paars/Groen/Roze achtergrond.

  24. #299

    Standaard

    Al iets meer bekend over het art work? Hoop dat ze niet weer met wat nieuws komen.

  25. #300

    Standaard

    Ik heb nu Seizoen 1 voor 10 euro in zo'n handige dvd hoes waarin 3 dvd's kunnen, ipv die uitgaves met 3 hoesjes. Lekker ruimtebesparend. Weet iemand of de rest van de seizoenen ook zo heruitgegeven gaan worden? Als ik bij MM kijk, zie ik W&G met wel 3 soorten verpakking liggen, niet echt handig voor de verzameling. Ik heb alles liever gelijk aan elkaar .

Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •