Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger
    Ik heb nu Seizoen 1 voor 10 euro in zo'n handige dvd hoes waarin 3 dvd's kunnen, ipv die uitgaves met 3 hoesjes. Lekker ruimtebesparend. Weet iemand of de rest van de seizoenen ook zo heruitgegeven gaan worden? Als ik bij MM kijk, zie ik W&G met wel 3 soorten verpakking liggen, niet echt handig voor de verzameling. Ik heb alles liever gelijk aan elkaar .
    Dit is vrij onoverzichtelijk en verwarrend gebracht vind ik. Als ik zie welke uitgaves er allemaal zijn uitgebracht, heb ik het liefst de artwork in Amerikaanse stijl. Ik heb nu zelf de kartonnen uitgave en die kan er wel mee door vind ik.

    Was onderhand vergeten dat seizoen 5 over paar dagen al uit is.
    Werd tijd zeg.

    Ik zal 'em waarschijnlijk via DVDoutlet bestellen voor €24.99, maar wil nog gaan buurten bij FRS en MM.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #302

    Standaard

    Verpakking is best leuk ja, maar ik heb gewoon liever die series in dunne uitgaves. Zie je gelukkig steeds meer .

    Smallville bijv koop ik ook altijd de R4 van, omdat die de helft dunner zijn dan de R2 uitgaven. Gewoon 1 dikke keepcase waar 6 discs in kunnen. Praktischer, en ruimtebesparend.

  3. #303

    Standaard

    Iemand deze al zien liggen? Komt toch vaak wel 1 of 2 dagen eerder al uit?

  4. #304

    Standaard

    En met S5 komt er ook een box uit van deel 1 tm 5...maar wat is dat voor onzin als er nog 3 seizoenen na komen


    "Exclusief bij bol.com"

    Exclusief
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    En met S5 komt er ook een box uit van deel 1 tm 5...maar wat is dat voor onzin als er nog 3 seizoenen na komen


    "Exclusief bij bol.com"

    Exclusief
    Dvdoutlet heeft hem ook

  6. #306

    Standaard

    Heb seizoen 5 vandaag bij FRS zien liggen. Ziet er het zelfde uit qua verpakking als de vorige seizoenen, maar dan paars.

  7. #307

    Standaard

    En ik heb hem vandaag aangeschaft bij de Van leest.

    Vanavond kijken. Eindelijk, het heeft lang geduurt voordat hij uit kwam.

    Dit is dus de nieuwe cover.


  8. #308

    Standaard

    Ik heb de box ook sinds vandaag. Ik vind 't wel een mooie cover. In ieder geval beter dan 4 kleuren in de achtergrond.

  9. #309

    Standaard

    Ik ga denk eerst nog maar eens de laatste aflevering van seizoen 4 kijken voor ik deze koop. Heb echt geen flauw idee meer hoe het einde van dat seizoen ging

  10. #310

    Standaard

    Iemand enig idee hoe lang we weer op een volgend seizoen mogen wachten?

    Naja...hopelijk is het lange wachten niet voor niets geweest en zijn er dit keer geen 'fouten' op de dvd's.

    Enfin, vandaag gekocht bij Van Leest voor 25 euro.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #311

    Standaard

    Dikke pret weer met seizoen 5, alleen blijft het jammer dat de extra's wat karig zijn. Weer niet meer dan wat bloopers. Worden de echte 'extra's' bewaard voor de monsterverzamelbox oid?

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ukman
    Dikke pret weer met seizoen 5, alleen blijft het jammer dat de extra's wat karig zijn. Weer niet meer dan wat bloopers. Worden de echte 'extra's' bewaard voor de monsterverzamelbox oid?

    ik kan je zeggen dat de verzamelbox die ik heb een hele extra schijf heeft met enkel extra's op.
    en dat terwijl er op de gewone dvd's, waar de afleveringen op staan ook extra's op staan.

    heb net seizoen 8 bekeken.
    een moeilijk series finale, maar eigenlijk versta ik het wel
    [spoiler:f9a0102e85]want will & grace konden nooit een relatie laten werken zolang ze zo goed met elkaar overeenkwamen. ze waren hun eigen opstakels. dus zo versta ik het eigenlijk wel dat ze elkaar 22 jaar niet gezien hebben.

    maar toch wel moeilijk eigenlijk om te vatten. moeilijk, maar ik versta het wel.[/spoiler:f9a0102e85]

  13. #313

    Standaard

    verstaan = woorden kunnen onderscheiden uit geluid

    begrijpen = snappen wat die woorden betekenen


    Wij zijn hier geen belgen ja :P.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    verstaan = woorden kunnen onderscheiden uit geluid

    begrijpen = snappen wat die woorden betekenen


    Wij zijn hier geen belgen ja :P.
    Hehe...

    "It's funny 'cause it's true"
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  15. #315

    Standaard

    Ik heb laatst seizoen één gekocht, maar de tweede dvd, laatste aflevering, bleef hangen. Heb hem omgeruild en later bij de FRS een nieuwe gehaald, maar die loopt op precies dezelfde plek vast op precies dezelfde manier . Wie moet ik mailen om een werkende dvd te krijgen? Ik krijg het idee dat dit bij alle dvd's het geval is namelijk.

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Wij zijn hier geen belgen ja :P.
    Tja, kan jij ook niet helpen dat je Hollander bent

    Vraagje aan chrestomancy: Heeft die verzamelbox van play.com ondertitels ? Kan dat niet echt opmaken uit de website. Nederlands is geen must, maar op z'n minst Engels had ik wel graag gehad. Ben je voor de rest te spreken over kwaliteit vd box ?

    Die extra's in jouw box, verschillen die erg van die op de boxen per seizoen?

    groeten

    Legorides

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door legorides
    Vraagje aan chrestomancy: Heeft die verzamelbox van play.com ondertitels ? Kan dat niet echt opmaken uit de website. Nederlands is geen must, maar op z'n minst Engels had ik wel graag gehad. Ben je voor de rest te spreken over kwaliteit vd box ?

    Die extra's in jouw box, verschillen die erg van die op de boxen per seizoen?

    groeten
    Legorides
    de extra's zijn per seizoen hetzelfde als die zijn uitgebracht in het VK, met dan nog 1 extra schijf met nieuwe extra's. De kwaliteit is best wel goed hoor ik ben er zeer tevreden van.

    maar hij heeft geen ondertitelingen, ook geen engelse (toch de laatste 4 seizoenen, de eerste 4 heb ik nog niet bekeken omdat ik die nog maar net had gezien)

    genoeg informatie?[/i]

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door legorides
    Vraagje aan chrestomancy: Heeft die verzamelbox van play.com ondertitels ? Kan dat niet echt opmaken uit de website. Nederlands is geen must, maar op z'n minst Engels had ik wel graag gehad. Ben je voor de rest te spreken over kwaliteit vd box ?

    Die extra's in jouw box, verschillen die erg van die op de boxen per seizoen?

    groeten
    Legorides
    de extra's zijn per seizoen hetzelfde als die zijn uitgebracht in het VK, met dan nog 1 extra schijf met nieuwe extra's. De kwaliteit is best wel goed hoor ik ben er zeer tevreden van.

    maar hij heeft geen ondertitelingen, ook geen engelse (toch de laatste 4 seizoenen, de eerste 4 heb ik nog niet bekeken omdat ik die nog maar net had gezien)

    genoeg informatie?[/i]

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik heb laatst seizoen één gekocht, maar de tweede dvd, laatste aflevering, bleef hangen. Heb hem omgeruild en later bij de FRS een nieuwe gehaald, maar die loopt op precies dezelfde plek vast op precies dezelfde manier . Wie moet ik mailen om een werkende dvd te krijgen? Ik krijg het idee dat dit bij alle dvd's het geval is namelijk.
    Beetje vreemd dat dat nu nog steeds voorkomt. Je zou toch verwachten dat het inmiddels opgelost is (of misschien dat dit een incident is)...

    Dit was het adres waarna ik een setje goed spelende DVD's per post kreeg;

    gerald@lime-lights.be

    Seizoen 1 was eigelijk het enige seizoen waar ik afspeelproblemen had. Maar de service was dan op deze manier uitstekend.

    Hoop dat je er nog wat aan hebt!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #320

    Standaard

    Misschien voorbarig,

    maar iemand al een idee wanneer seizoen 6 uitgebracht zal worden?

    Ik hoop zelf ergens rond april.
    In september dan seizoen 7 en begin 2008 seizoen 8

    Christ-Us. 8)
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Beetje vreemd dat dat nu nog steeds voorkomt. Je zou toch verwachten dat het inmiddels opgelost is (of misschien dat dit een incident is)...

    Dit was het adres waarna ik een setje goed spelende DVD's per post kreeg;

    gerald@lime-lights.be

    Seizoen 1 was eigelijk het enige seizoen waar ik afspeelproblemen had. Maar de service was dan op deze manier uitstekend.

    Hoop dat je er nog wat aan hebt!
    Ik heb dat adres ook gebruikt. Eerst kreeg ik een mailtje dat ik er ook recht op had (vervanging van de dvd's) en moest mijn adres doorgeven. Dat heb ik gedaan, maar nooit iets ontvangen. Heb dan meermaals teruggemaild, maar tot op vandaag geen antwoord meer gehad.

    Ik vind het vreemd dat de ene wél service krijgt, de andere niet. En ook triest dat je zo'n reeks legaal koopt ipv downloaden en dan nog blijf je met een gebrekkig product achter, dat zou toch niet mogen. Jammer. Dus als die Gerald dit leest, ik hoor het wel ... ?

    @ chrestomancy: bedankt voor de waardevolle info!

    groeten

  22. #322

    Standaard

    Is er al iets bekend over de release van seizoen 6?

    Zit zelf aan begin mei te denken, maarja...
    met de release-schema van deze serie weet je het maar nooit...
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #323

    Standaard

    Is er inmiddels al iets bekend over seizoen 6?

  24. #324

    Standaard Will & Grace seizoen 6

    Will & Grace seizoen 6 komt niet meer uit bij Lime-light maar Universal benelux brengt de laatste seizoenen uit. Lime-lights had de rechten tot en met seizoen 5.

  25. #325

    Standaard

    Hopen dat ze dan niet weer met een andere verpakking komen.

Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •