Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #26

    Standaard

    Will & Grace seizoen 2:

    Ik ben al een tijdje met NBC (de eigenaar van de rechten van Will & Grace) bezig om seizoen 2 uit te gaan brengen.

    Echter het lijkt er op dat ze liever kiezen voor een grote maatschappij.
    We hebben nu al 3 biedingen gedaan, een marketing plan neergelegd, ect. Echter iedere keer krijgen we te horen dat er weer iets ontbreekt.

    We hebben zelf de release van seizoen 2 gepland in mei. Echter dan moet NBC wel opschieten

    en ja ja... we zullen deze keer zorgen dat de ondertiteling in 1 keer goed zijn

  2. #27

    Standaard

    Hoeveel seizoenen van W&G zijn er tot nu toe? Ik begin namelijk deze geweldige serie te volgen

  3. #28

    Standaard

    In Amerika draait nu het 7e seizoen ...
    In Nl zijn we met S6 bijna klaar! dacht ik...
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  4. #29

    Standaard

    Ik heb een flink aantal afleveringen van seizoen 7 uit amerika al via bittorrent gezien en ik kan zeggen: hilarisch! Vooral de afleveringen met J-Lo en Janet Jackson behoren tot mijn favorieten!! Hou Net 5 in de gaten!!
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  5. #30

    Standaard

    Ik vind het zo jammer dat [spoiler:685e367178] Grace (Debra) er nu tijdelijk uit is, vanwege haar zwangerschap. Dat mis je wel .... [/spoiler:685e367178]
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  6. #31

    Standaard

    Godsamme...ik heb weer een versie met foute ondertiteling Alles komt net iets te vroeg in beeld, irriiiiiiiitant!

    Maar opnieuw kopen dan

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    Godsamme...ik heb weer een versie met foute ondertiteling Alles komt net iets te vroeg in beeld, irriiiiiiiitant!

    Maar opnieuw kopen dan
    Dat hoef je niet te doen, want volgens mij is dat bij alle versies zo.
    Ligt aan de Belgen heb ik begrepen :wink:

  8. #33

    Standaard dvd's met verkeerde ondertiteling

    Blijkbaar zijn er nog exemplaren van Will & grace met verkeerde ondertiteling.

    We ruilen deze gratis om. Stuur ze naar:

    Pride-dvd
    Dorpsstraat 80
    6871 AN Renkum

    We sturen je dan per omgaande nieuwe dvd's.

  9. #34

    Standaard Re: dvd's met verkeerde ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    Blijkbaar zijn er nog exemplaren van Will & grace met verkeerde ondertiteling.

    We ruilen deze gratis om. Stuur ze naar:

    Pride-dvd
    Dorpsstraat 80
    6871 AN Renkum

    We sturen je dan per omgaande nieuwe dvd's.
    Hmmmz in hoeverre weet ik dat dit te vertrouwen is? Iemand ervaring mee!?

  10. #35

    Standaard

    Ze zijn te vertrouwen, maar nu moet je nog beslissen of je mij gelooft...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  11. #36

    Standaard

    Ik heb eind vorig jaar de box gekocht en had bij disc 4 aflevering 2 een vastloper. Vrienden hadden dit op precies hetzelfde tijdtip ook.
    Terug naar de winkel. De overige vier boxen in voorraad vertoonden hetzelfde euvel.

    Heb toen mijn geld terug gekregen.

    Lees hier verder niets over dit probleem.

    Zag deze week bij de Bijenkorf wel serie 1 in een nieuwe uitgave: 3 losse dvd's voor 10 euro per stuk. Met NL-ondertitels. Iemand die deze al heeft beoordeeld??

    Etienne

  12. #37

    Standaard

    ja deze lossen delen kloppen van A tot Z. Alleen bij de eerste productie van de dvd boxen waren er problemen. deze zijn toen bij de volgende productie verholpen.

    De losse delen zijn pas maanden later geproduceeerd. we hebben daar bij dus goed opgelet of we niet weer de fout in zijn gegaan.

    Mochten mensen nog oude dvd's hebben. Ze zijn nog steeds om te ruilen bij ons voor juiste exemplaren.

    www.pride-dvd.nl
    (adres staat hier wel ergens op het forum)

  13. #38

    Standaard

    Is er ook al bekend wat de "standaatd"gaat worden voor de volgende seizoenen??

    Een box met 4 dvd's of 3 losse dvd's voor elke seizoen??

    Etienne

  14. #39

    Standaard

    Klopt het dat alle 4 de discs, dvd 5-format hebben, oftewel dat seizoen 1 handig op 2 dvd-9 discs had gepast?
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  15. #40

    Standaard

    Ik vind will & grace helemaal geweldig, maar s1 heb ik in de tussentijd wel meer dan 20 keer gezien, is er al bekend of s2 binnenkort uitkomt
    want dat zou fantastisch zijn

  16. #41

    Standaard

    Ik vind W&G ook geweldig, en heb nog niks van S1 gezien...ga morgen (als het goed is) de box ophalen.

    Zijn de meeste "foute" versies nu al uit de schappen bij de FRS? Ik heb geen zin om te gaan ruilen...dan maar gewoon naar het Engels luisteren...kan je best verstaan als je een beetje moeite doet .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #42

    Standaard

    Ik heb deze box net binnen gekregen, en ik zou graag willen weten op welke discs en in welke episode deze vastlopers zitten...dan kan ik dat gelijk controleren.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #43

    Standaard

    Disc vier, aflevering één.
    'Will Works Out'
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  19. #44

    Standaard

    Heb mn schijfjes net even gecontroleerd, er zitten wel wat vage olieachtige vlekken op (heel vaag), maar alles werkt wel goed. En het geluid is ook Dolby 2.0, dus ik heb een nieuwe set gekocht...*joepie* .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #45

    Standaard

    das echt mazzel hebben. maar idd het is best in het engels te verstaan.

  21. #46

    Standaard

    Iemand misschien een tip over welke versie nou het best is?

    Geld maakt me niet zo heel veel uit, en die NL subs ook niet echt. Extra's en een mooie beeld kwaliteit echter wel.

    Er wordt hier steeds gesproken over een belgische editie, die beter en met meer extra's zou zijn. Kan hem alleen nergens terug vinden op het net.

    Volgens mij is de NL gelijk aan die in de UK (maar ik kan me vergissen) en is misschien zelfs de R1 versie identiek aan de NL en UK (maar ook dit weet ik niet zeker)

    Dus vraag:
    Welke versie kan ik het best kopen (Nogmaals geld + nl subs onbelangrijk, Kwaliteit en extra's wel)

  22. #47

    Standaard

    Ik heb bij ro-disc de r1 zien staan, had volgens mij 6 schijven, dus die zal wel het beste zijn. Heb er niet echt op gelet, want ik heb al de r2nl
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddie Wong
    Ik heb bij ro-disc de r1 zien staan, had volgens mij 6 schijven, dus die zal wel het beste zijn. Heb er niet echt op gelet, want ik heb al de r2nl
    Nope, de R1 heeft volgens amazon en dvdsoon ook gewoon 4 schijven. De cover art is ook identiek aan de R2NL versie. Volgens mij zijn de extra's dus ook gelijk aan die van ons

    Niemand iets meer weet over de kwaliteit en extra's van de R2 UK en de R2 BE (België)? Als alle versies hetzelfde zijn, haal ik van de week even de NL versie bij de FRS. kost nu nog maar €19.95 volgens de website.

  24. #49

    Standaard

    Op Amazon kan je iig een 4 disc versie kopen (waarvan alleen seizoen 1 uit is) en een 6 disc versie (waarvan t/m seizoen 5 uit is).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Op Amazon kan je iig een 4 disc versie kopen (waarvan alleen seizoen 1 uit is) en een 6 disc versie (waarvan t/m seizoen 5 uit is).
    Het kan zijn dat ik niet goed kijk, maar ik zie alleen deze staan:
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...915449-8563326

    dit zijn allemaal 4-disc sets

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •