Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #51

    Standaard

    Nou, ik had er misschien bij moeten zeggen dat het om R2UK versies ging .

    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...294083-7407005
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #52

    Standaard

    Misschien handig om even een overzichtje te maken van de verschillende versies.

    Regio 2 UK versie.

    - 6 dvd´s (zowel los als in een box te koop)
    - Volgorde van afleveringen verschilt van de USA versie (de volgorde op de UK versie is in mijn ogen wel logischer)
    - alle dvd´s bevatten extra´s. Dit zijn
    - gemonteerde filmpjes aan de hand van een thema
    - interview met cast
    - interview met regisseur
    - interview met bedenkers
    - bloopers
    - vooruitblik seizoen 2 (achter de schermen)
    - on stage interview met cast
    - biografieen van cast, regisseur en bedenkers
    - overzicht van de andere dvd´s van W&G die er te koop zijn
    - scene overzicht

    Van deze UK versies zijn momenteel seizoen 1 t/m 5 te koop. Ze lopen dus voor op USA.

  3. #53

    Standaard

    Ken iemand bevestigen dat de Will & Grace boxen die nu bij de FRS liggen voor €19,99 compleet in orde zijn? Dus ook de NL subs...

  4. #54

    Standaard

    Als je met "in orde zijn" bedoelt dat ze synchroon lopen, op de eerste 2 discs bij mij iig wel (Box kwam uit het FRS magazijn). Maar er zitten nog wel wat kleine foutjes in (soms vreemd vertaald en _ ipv -).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #55

    Standaard

    Ik doelde vooral op de Ondertiteling Thanks!

    Laat aub even weten of de rest ook synchroon loopt als je zover bent

  6. #56
    Ericq
    Guest

    Standaard ondertiteling

    Begrijp ik nou goed dat als de ondertiteling op je DVD te vroeg in beeld springt dat je de schijfjes kunt opsturen voor de schijfjes van een latere persing?

    Erik

  7. #57

    Standaard Ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ja deze lossen delen kloppen van A tot Z. Alleen bij de eerste productie van de dvd boxen waren er problemen. deze zijn toen bij de volgende productie verholpen.

    De losse delen zijn pas maanden later geproduceeerd. we hebben daar bij dus goed opgelet of we niet weer de fout in zijn gegaan.

    Mochten mensen nog oude dvd's hebben. Ze zijn nog steeds om te ruilen bij ons voor juiste exemplaren.

    www.pride-dvd.nl
    (adres staat hier wel ergens op het forum)
    Kan ik mijn oude versie nog bij jullie inruilen??? Het is erg irritant met die foute ondertiteling.

  8. #58

    Standaard

    ja natuurlijk

    was productie fout.

    Graag zenden aan:

    PRIDE-DVD
    Dorpsstraat 80
    6871 AN Renkum

    gewoon de discs. niet aantekenen of zo ik gooi ze toch weg erna. natuurlijk pas als ik de nieuwe gestuurd heb

    met vriendelijke groet,


    www.pride-dvd.nl

  9. #59

    Standaard

    En is al er wat bekend over S2, na alweer een lange periode wachten. Laatste nieuws was dat er nog geen releases gepland waren. Is er al wat veranderd?
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  10. #60

    Standaard

    Ik hoop dat er een extra bij zit waarmee je de serie leuk kunt maken..., zoals opeens echte grappen en originele plotjes. Zou leuk zijn. :wink:

    Nee, ik heb het niet zo op deze serie.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Ik hoop dat er een extra bij zit waarmee je de serie leuk kunt maken..., zoals opeens echte grappen en originele plotjes. Zou leuk zijn. :wink:

    Nee, ik heb het niet zo op deze serie.
    Wow, zat er maar een feature op dit forum waarmee je posts kon voorzien van inhoud en zinnige opmerkingen :wink:

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Ik hoop dat er een extra bij zit waarmee je de serie leuk kunt maken..., zoals opeens echte grappen en originele plotjes. Zou leuk zijn. :wink:

    Nee, ik heb het niet zo op deze serie.
    Wow, zat er maar een feature op dit forum waarmee je posts kon voorzien van inhoud en zinnige opmerkingen :wink:
    LOL

  13. #63

    Standaard Re: Ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fabian_990231
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ja deze lossen delen kloppen van A tot Z. Alleen bij de eerste productie van de dvd boxen waren er problemen. deze zijn toen bij de volgende productie verholpen.

    De losse delen zijn pas maanden later geproduceeerd. we hebben daar bij dus goed opgelet of we niet weer de fout in zijn gegaan.

    Mochten mensen nog oude dvd's hebben. Ze zijn nog steeds om te ruilen bij ons voor juiste exemplaren.

    www.pride-dvd.nl
    (adres staat hier wel ergens op het forum)
    Kan ik mijn oude versie nog bij jullie inruilen??? Het is erg irritant met die foute ondertiteling.
    Ik heb ze afgelopen maandag (11 april) opgestuurd en hoop ze komende week te onvangen. Ben weer toe aan een shot Will & Grace!

  14. #64

    Standaard

    En is er nog iets bekend over de release van Will & Grace Seizoen 2 dvd-box?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ja natuurlijk

    was productie fout.

    Graag zenden aan:

    PRIDE-DVD
    Dorpsstraat 80
    6871 AN Renkum

    gewoon de discs. niet aantekenen of zo ik gooi ze toch weg erna. natuurlijk pas als ik de nieuwe gestuurd heb

    met vriendelijke groet,


    www.pride-dvd.nl
    Alleen de discs? Of ook de kartonnen verpakking?

  16. #66

    Standaard

    Alleen de discs.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  17. #67

    Standaard Re: Ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fabian_990231
    Citaat Oorspronkelijk gepost door fabian_990231
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ja deze lossen delen kloppen van A tot Z. Alleen bij de eerste productie van de dvd boxen waren er problemen. deze zijn toen bij de volgende productie verholpen.

    De losse delen zijn pas maanden later geproduceeerd. we hebben daar bij dus goed opgelet of we niet weer de fout in zijn gegaan.

    Mochten mensen nog oude dvd's hebben. Ze zijn nog steeds om te ruilen bij ons voor juiste exemplaren.

    www.pride-dvd.nl
    (adres staat hier wel ergens op het forum)
    Kan ik mijn oude versie nog bij jullie inruilen??? Het is erg irritant met die foute ondertiteling.
    Ik heb ze afgelopen maandag (11 april) opgestuurd en hoop ze komende week te onvangen. Ben weer toe aan een shot Will & Grace!
    Hebben jullie de dvd's wel ontvangen??? Het is nu alweer 2 weken geleden dat ik ze verzonden heb en heb nog steeds niets gehoord...

  18. #68

    Standaard Re: ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ericq
    Begrijp ik nou goed dat als de ondertiteling op je DVD te vroeg in beeld springt dat je de schijfjes kunt opsturen voor de schijfjes van een latere persing?

    Erik
    ga hem misschien bestellen op de site van frs,
    zijn ze altijd gesealt.
    krijg ik dan de nieuwe versie of nog de oude?
    (bedoel dat disc 4 blijft hangen)

  19. #69

    Standaard

    Ik heb 'em ook online bij de FRS besteld, alles werkt goed...behalve de 4e Disc, deze loopt wel is waar niet vast maar de ondertiteling komt iets te vroeg in beeld (zijn gelukkig maar 4 afleveringen).

    Maar je krijgt dus wel de nieuwe versie, met DD 2.0 geluid.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #70

    Standaard

    Ik zag vandaag bij de eci in de winkel de gele box staan van seizoen 1 (met de voorkant dat ze op een terasje zitten). Hij was als extra bestelling maar 9 euro . Er stond er maar 1 en hij was ongeseald.

    Maar als ik de verhalen over de box zo lees heb ik er weinig zin in om hem te kopen.

  21. #71

    Standaard

    btw: in de krant stond vandaag dat er zeker nog een 8e seizoen komt en misschien zelfs een 9e!! Yaj

    Nu alleen nog lots of new Charmed Seasons!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    btw: in de krant stond vandaag dat er zeker nog een 8e seizoen komt en misschien zelfs een 9e!! Yaj
    Dat is in ieder geval goed nieuws, maar nu het uit brengen van de serie op dvd. Dat mag van mij wel wat sneller, ik ben bang dat het maar 1x in het jaar en seizoen komt op dvd.
    tja da zou wel verschrikkelijk zijn want dan zou over 7 jaar het 8e seizoen komen, laten we maar hopen van niet

  23. #73
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard Re: dvd's met verkeerde ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    Blijkbaar zijn er nog exemplaren van Will & grace met verkeerde ondertiteling.

    We ruilen deze gratis om. Stuur ze naar:

    Pride-dvd
    Dorpsstraat 80
    6871 AN Renkum

    We sturen je dan per omgaande nieuwe dvd's.
    Yep! Bij één aflevering klopt de ondertiteling niet. Ook zitten er irritante UNDERSCORES _ in!

    Wanneer komt seizoen 2???

  24. #74
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Heb mn schijfjes net even gecontroleerd, er zitten wel wat vage olieachtige vlekken op (heel vaag), maar alles werkt wel goed. En het geluid is ook Dolby 2.0, dus ik heb een nieuwe set gekocht...*joepie* .
    Is er een andere versie dan, dan de 2.0 versie?!

  25. #75
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Als je met "in orde zijn" bedoelt dat ze synchroon lopen, op de eerste 2 discs bij mij iig wel (Box kwam uit het FRS magazijn). Maar er zitten nog wel wat kleine foutjes in (soms vreemd vertaald en _ ipv -).
    Precies... Maar bij één aflevering niet synchroon!

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •