Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #101
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Ik zou als ik jou was even wachten. In NL kosten ze 19,99 per box!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Poodle
    Bij Bol.com kun je sinds -volgens mij gisteren- de IMPORT dvd's van seizoen 2 en 3 kopen.

    Ze kosten maar liefst 50 euro....maar goed, dat was je waarschijnlijk ook wel kwijt als je ze uit het buitenland besteld had.

    Ik wil ze natuurlijk alle twee, maar dan ben ik in 1 klap 100 euro kwijt. Duur hoor die obsessies >.>
    Dat klopt, maar zijn de importjes wel Nederlands ondertiteld? En kun je je van die obsessies laten genezen, heb er zelf ook veel last van...

  3. #103

    Standaard Will & grace seizoen 2

    seizoen 2 komt in augustus uit.

    Deze keer is de beeld & ondertiteling wel gelijk goed

    seizoen 3 staat ook nog voor 2005 gepland.

  4. #104

    Standaard

    Geweldig nieuws! En zal de prijs weer rond de 20 euro zijn?

  5. #105

    Standaard

    Hurray!
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  6. #106

    Standaard

    Mooi dat seizoen 2 er aan komt

    Maar waar is seizoen 1 met NLO nog in nederland te krijgen? bij van leest en frs is hij niet te vinden

  7. #107

    Standaard

    19,99? Nou ik heb seizoen 1 voor 30 euro gehaald. Dat 19,99 is zeker nadat het afgeprijst was, want zo duur was de dvd box in elke winkel hier.

    En ik heb ze al besteld. Als het import is is het niet ondertitelt natuurlijk, wat mij niet veel uitmaakt, mijn engels is prima. De dvd box van seizoen 1 bekijk ik vaak zonder ondertiteling...

    Ik wacht al zo vreselijk lang op die boxen dat ik gewoon op het bestel knopje gedrukt hebt...helaas was de verzendtijd dan nog 4-6 weken...maar goed

  8. #108

    Standaard

    Ik heb de box ook voor twintig euro gekocht, op de releasdatum.
    Wordt seizoen twee ook een digipack?
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  9. #109

    Standaard

    Ik heb ook problemen met de ondertiteling van serie 1. Waar kan ik de dvd´s heensturen? Ik heb de gele box, waar wel veel extra´s op staan.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijnBAK
    Ik heb ook problemen met de ondertiteling van serie 1. Waar kan ik de dvd´s heensturen? Ik heb de gele box, waar wel veel extra´s op staan.
    nergens, iedereen heeft problemen met ondertiteling en er wordt met geen woord over gerept door degene verantwoordelijk behalve dat ze de verantwoordelijkheid doorschuiven op het station waar hun het inkopen...

    tschijnt niet uit te maken dat zij de dvd's produceren en aan ons leveren terwijl ze niet kloppen...

  11. #111

    Standaard

    Eerst je huiswerk doen, idioot.

    Mocht je echt problemen hebben met je eigen deel 1, 2 & 3 stuur ze dan op aan:

    Pride-DVD
    Dorpsstraat 80
    6871 AN Renkum

    ze zullen dan per omgaande vervangen worden.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Eerst je huiswerk doen, idioot.

    [wuote]Mocht je echt problemen hebben met je eigen deel 1, 2 & 3 stuur ze dan op aan:

    Pride-DVD
    Dorpsstraat 80
    6871 AN Renkum

    ze zullen dan per omgaande vervangen worden.
    [/quote]

    rustig aan! ik heb het niet over de olievlekken en de problemen met afspelen, die worden idd netjes in de winkel omgeruild en zo niet dan kunnen ze naar pride-dvd worden gestuurd en krijg je nieuwe exemplaren thuis! Dat huiswerk had ik al maanden geleden gedaan...

    neemt niet weg dat een "middenstreepje" altijd een "underscore" is ( _ ipv - ) maar dat is nog te vergeven! Dat de ondertiteling bij de meeste episodes niet synchroon lopen is onvergeeflijk. Je bent verantwoordelijk voor je eigen product en als er op de doos staat Nederlands ondertiteld dan verwacht ik dat ie naar behoren Nederlands ondertiteld is.

    Dat de fout niet bij jullie licht geloof ik graag, maakt me ook niets uit, het gaat me erom waar de verantwoordelijkheid ligt. Het is jullie huiswerk (toevallig dat je de term al noemt) om te zorgen dat de afleveringen van het tv-station volwaardig op de dvd belanden voor de verkoop en vervolgens mijn collectie in te gaan.

    ps Zowel de oude als de nieuwe dvd's van seizoen 1 hebben hetzelfde probleem. Er zijn geen dvd's waar de nederlandse ondertiteling van alle afleveringen probleemloos van lopen.

    ps2 Op tv heb ik er nooit last van gehad

    ps3 Ik weet ; het zijn maar subs, het gaat om wat ze zeggen, ondertiteling is de vijand van humor etc. Daar gaat de discussie nu even niet om!

  13. #113

    Standaard

    Ik keek net naar Will & Grace op Net 5 en op het einde zei een stem dat er vanaf dinsdag nieuwe afleveringen komen. Er staat niets over in de gids, dus dit zal dan wel pas besloten zijn. Wel vreemd zo vlak voor de zomer.

  14. #114

    Standaard

    Eigenlijk is die voice-over oud. Hij zat over dezelfde aflevering, toen die voor het eerst werd uitgezonden. Er komen dus nog geen nieuwe afleveringen op Net 5.
    Erg slordig.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  15. #115

    Standaard

    Hmmm, inderdaad. Erg slordig.

  16. #116

    Standaard

    Vandaag mn nieuwe dvd's van will and grace seizoen 1 ontvangen, ik had een mailtje gestuurd naar het in dit topic voorbijkomende emailadres, moest mn adres sturen en heb nu dus 4 perfecte dvd's ontvangen!
    Helemaal geen problemen meer met de ondertiteling of het blijven hangen, ze doen het allemaal zoals het hoort, erg netjes geregeld, heb er verder niets voor hoeven doen (betalen, de mijne opsturen of iets dergelijks)

  17. #117

    Standaard

    Nou Bol heeft mijn bestelling geannuleerd, en ik heb net gekeken: en de import dvd's van seizoen 1,2 en 3 staan ook niet meer in hun assortiment...vreemd niet

    Dat van die stem vond ik ook wel erg slordig! Ik had toch nog ergens hoop dat ze dinsdag met seizoen 7 zouden beginnen ofzo...maar nee hoor...

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lm_obuch
    heb er verder niets voor hoeven doen (betalen, de mijne opsturen of iets dergelijks)
    Is dat niet wat vreemd? Ik bedoel: nu kan iedereen er wel heen mailen en zeggen dat hun dvd's niet goed werken, maar voor hetzelfde heb je seizoen 1 helemaal niet. En dan sturen ze je het gewoon toe en heb je gratis seizoen 1 op dvd or is it just me...

  19. #119

    Standaard

    Volgens mij moest je je eigen schijfjes wel opsturen, lijkt me ook wel logisch .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #120

    Standaard

    nou als ik het goed begrijp komt seizoen 2 dus in augustus uit in NL.
    Heel irri is dat idd bij net5 die 5 seizoenen in een prijsvraag worden
    weggegeven en we ze zelf nog nie kunnen kopen, dus vooral heel frustrerend
    vandaag heb ik seizoen 1 wel teruggevonden bij bol.com

    ik hoop dat ze wel veel eerder als augustus s2 uitbrengen
    nou heb ik ze echt suf gedraaid (s1) :x

    gr jessica

  21. #121

    Standaard

    bol is heel vaag...laatst is mijn bestelling van season 2 and 3 geannuleerd, en toen ik op hun site keek waren ze ook niet meer verkrijgbaar.

    Nu kijk ik net weer, en zijn season 1 en 3 verkrijgbaar

    Misschien omdat seizoen 2 binnenkort uitkomt ofzo? Dat ze nu alleen season 3 verkopen? Ik snap er helemaal niks meer van

    Edit: ik heb net een mail naar bol gestuurd met de vraag of ze even duidelijkheid willen geven...
    Ik wacht op het antwoord...

  22. #122

    Standaard

    Ik was op FRS aan het kijken of seizoen 2 al te bestellen was toen ik dit zag:
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=795354#

    Nieuwe verpakking + nieuwe extra's (Achter de schermen en bloopers)?

    En weer wat goedkoper (maar niet leverbaar).

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    Ik was op FRS aan het kijken of seizoen 2 al te bestellen was toen ik dit zag:
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=795354#

    Nieuwe verpakking + nieuwe extra's (Achter de schermen en bloopers)?

    En weer wat goedkoper (maar niet leverbaar).
    En de foto's op de achterkant zijn van een later seizoen, dus ik ben bang dat hier niets van klopt. En dat dit gewoon dezelfde doos is als iedereen hier vast heeft.

  24. #124

    Standaard

    Die foto's staan ook op de oude verpakking.

  25. #125

    Standaard

    Seizoen 1 is nu wel te pre-orderen. En dit lijken de nieuwe ontwerpen voor de seizoenen te worden, want ik kwam de volgende cover op dvd-home.nl tegen:



    Jammer, vond het oude ontwerp een stuk mooier.

Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •