Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    Ik was op FRS aan het kijken of seizoen 2 al te bestellen was toen ik dit zag:
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=795354#

    Nieuwe verpakking + nieuwe extra's (Achter de schermen en bloopers)?

    En weer wat goedkoper (maar niet leverbaar).
    En de foto's op de achterkant zijn van een later seizoen, dus ik ben bang dat hier niets van klopt. En dat dit gewoon dezelfde doos is als iedereen hier vast heeft.
    Inmiddels te bestellen en dit heb ik ook gedaan, ben benieuwd.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    Ik was op FRS aan het kijken of seizoen 2 al te bestellen was toen ik dit zag:
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=795354#

    Nieuwe verpakking + nieuwe extra's (Achter de schermen en bloopers)?

    En weer wat goedkoper (maar niet leverbaar).
    En de foto's op de achterkant zijn van een later seizoen, dus ik ben bang dat hier niets van klopt. En dat dit gewoon dezelfde doos is als iedereen hier vast heeft.
    Inmiddels te bestellen en dit heb ik ook gedaan, ben benieuwd.
    Laat ff weten of de nieuwe versie wel in orde is.

  3. #128

    Standaard

    Ik heb het eerste seizoen zien staan bij de FRs. Gewoon een slipcase met 3 keepcases erin.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  4. #129

    Standaard

    Ai, dat is wel een verslechtering...

    Als de overige seizoenen niet in digipack uitkomen ga ik deze gewoon in het buitenland halen hoor .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    Ik was op FRS aan het kijken of seizoen 2 al te bestellen was toen ik dit zag:
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=795354#

    Nieuwe verpakking + nieuwe extra's (Achter de schermen en bloopers)?

    En weer wat goedkoper (maar niet leverbaar).
    En de foto's op de achterkant zijn van een later seizoen, dus ik ben bang dat hier niets van klopt. En dat dit gewoon dezelfde doos is als iedereen hier vast heeft.
    Inmiddels te bestellen en dit heb ik ook gedaan, ben benieuwd.
    Laat ff weten of de nieuwe versie wel in orde is.
    Zal zowel even voor disc 4 als voor ondertiteling kijken, ik begreep dat de problemen in deze twee gebieden zaten?

    Iemand nog een tip (aflevering + tijd) waarin snel te zien is of je een foute of goede ondertiteling hebt?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #131

    Standaard

    De aflevering Will Works Out op disc 4 is bij mij erg slecht qua ondertiteling.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Poodle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lm_obuch
    heb er verder niets voor hoeven doen (betalen, de mijne opsturen of iets dergelijks)
    Is dat niet wat vreemd? Ik bedoel: nu kan iedereen er wel heen mailen en zeggen dat hun dvd's niet goed werken, maar voor hetzelfde heb je seizoen 1 helemaal niet. En dan sturen ze je het gewoon toe en heb je gratis seizoen 1 op dvd or is it just me...
    ja vond ik ook erg raar maar heb nu gelukkig goede!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door "slindenau''
    Volgens mij moest je je eigen schijfjes wel opsturen, lijkt me ook wel logisch
    kom eens langs, kun je ze alle 8 zien

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lm_obuch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Poodle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lm_obuch
    heb er verder niets voor hoeven doen (betalen, de mijne opsturen of iets dergelijks)
    Is dat niet wat vreemd? Ik bedoel: nu kan iedereen er wel heen mailen en zeggen dat hun dvd's niet goed werken, maar voor hetzelfde heb je seizoen 1 helemaal niet. En dan sturen ze je het gewoon toe en heb je gratis seizoen 1 op dvd or is it just me...
    ja vond ik ook erg raar maar heb nu gelukkig goede!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door "slindenau''
    Volgens mij moest je je eigen schijfjes wel opsturen, lijkt me ook wel logisch
    kom eens langs, kun je ze alle 8 zien
    Nouja, het zou best kunnen. Bij BTTF inkadering hoefde dat ook niet...
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  9. #134

    Standaard

    ik had zelf ook verwacht dat ik eerst de mijne op moest sturen hoor, ik kreeg alleen een mailtje waarin stond dat ik mn adres door moest geven, dat heb ik gedaan en binnen 7 dagen had ik ze binnen, heb daarna niets meer gehoord, had zelf nog een mailtje gestuurd dat ik ze ontvangen had maar ook daarop niets dus het zal allemaal wel goed geweest zijn!

  10. #135

    Standaard

    Zit er nog een verschil tussen de goede versie van seizoen 1 en de oude, niet juist werkende versie, kwa isbn nummer op de achterkant of wellicht in de streepjescode. Dan kan ik namelijk in de winkel kijken of ik met een nieuwe of oude versie te maken heb.

    Ik ga hem, mits het de goede is, dan bij de frs halen.

  11. #136

    Standaard Will & Grace seizoen 1

    als het goed is ligt er volgende week een nieuwe box bij FRS. dit zijn de 3 losse dvd's waar alle afleveringen en extra's opstaan. Deze hebben geen technische problemen.

    Seizoen 2 komt in augustus op 4 dvd's in een dgipack. Prijs Euro 29,95

  12. #137

    Standaard Re: Will & Grace seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    als het goed is ligt er volgende week een nieuwe box bij FRS. dit zijn de 3 losse dvd's waar alle afleveringen en extra's opstaan. Deze hebben geen technische problemen.

    Seizoen 2 komt in augustus op 4 dvd's in een dgipack. Prijs Euro 29,95
    Er is bij de frs op 24 juni een nieuwe dvd van het eerste seizoen gereleased.
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=795354

    bedoel je deze dan met de nieuwe zonder technische problemen, want dan ga ik hem dalijk gelijk halen, is wel een mooie prijs

  13. #138

    Standaard

    Wordt seizoen twee wel dubbellaags gedrukt? De beeldkwaliteit van seizoen één liet te wensen over...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  14. #139

    Standaard

    seizoen 2 word bij een totaal ander bedrijf gemaakt dan bij seizoen 1 in eerste instantie het geval was.

    Bij 1 maakte we gebruik van materiaal die van Tv stations afkomstig was.

    Seizoen 2 word gemaakt van de volledige afleveringen uit de VS dus geen knip en plakwerk of ondertiteling die niet 100% synchroon loopt.

  15. #140

    Standaard

    Maar wel artwork in dezelfde stijl?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  16. #141

    Standaard

    Ja ik hoop idd ook dat het art-work in dezelfde stijl is want anders staat het zo stom in de kast...

  17. #142

    Standaard

    Hallo,

    Ik vind het nu effe verwarrend worden hoor. Als ik het dus goed heb is er nu het volgende te krijgen:

    -Seizoen 1 oude versie in de mooie digipack
    -Seizoen 1 in slipcase met drie keepcases, uitgegeven sinds 24-06 (bij FRS)

    In welke uitvoering komt seizoen 2 en de overige seizoenen dan? Want ik wil dan wel seizoen 1 in dezelfde uitvoering hebben. Kan iemand daar duidelijkheid over geven?

    En wat is er bij de nieuwe uitgave van seizoen in de slipcase veranderd aan de DVD? Lopen de subs hier nu wel goed? Of zijn het gewoon dezelfde DVD's in een nieuw doosje?

    Greetz, Peter

  18. #143

    Standaard

    In welke uitvoering komt seizoen 2 en de overige seizoenen dan?
    In een digipack:
    Seizoen 2 komt in augustus op 4 dvd's in een dgipack. Prijs Euro 29,95

  19. #144

    Standaard

    Pride-dvd: kan ik die dvd's nog steeds opsturen naar jullie? Ik heb de box namelijk vorig jaar gekocht, maar zat daarna een paar maanden in Engeland en ik kwam er pas achter dat je die om kan ruilen. Ik heb ook de box met de slechte ondertiteling.

  20. #145

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door trainspotter
    Hallo,

    Ik vind het nu effe verwarrend worden hoor. Als ik het dus goed heb is er nu het volgende te krijgen:

    -Seizoen 1 oude versie in de mooie digipack
    -Seizoen 1 in slipcase met drie keepcases, uitgegeven sinds 24-06 (bij FRS)

    In welke uitvoering komt seizoen 2 en de overige seizoenen dan? Want ik wil dan wel seizoen 1 in dezelfde uitvoering hebben. Kan iemand daar duidelijkheid over geven?

    En wat is er bij de nieuwe uitgave van seizoen in de slipcase veranderd aan de DVD? Lopen de subs hier nu wel goed? Of zijn het gewoon dezelfde DVD's in een nieuw doosje?

    Greetz, Peter
    mooi samengevat! Pride zegt "geen technische problemen" ; daar horen goeie subs ook bij in mijn ogen... dus, hoe staat het ermee bij deze nieuwe uitgave??

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ja
    Die nieuwe ondertitels, zijn daar ook de underscores door gewone streepjes vervangen?

    Dan zou het wel de moeite waard zijn voor mij, want ik heb alleen last van asynchrone subs bij een paar afleveringen op de laatste disc.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ja
    Die nieuwe ondertitels, zijn daar ook de underscores door gewone streepjes vervangen?
    Nope...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  24. #149

    Standaard

    Laten we hopen dat er bij seizoen 2 wel normale streepjes zijn.

  25. #150

    Standaard

    Heb seizoen 1 ook maar besteld, eens kijken of deze serie leuk is. Heb er niet veel van gezien, af en toe een paar minuten op TV, maar een serie moet je echt vanaf het begin volgen.

Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •