Bekijk uitslag poll: Welke webbrowser gebruikt u momenteel het meest?

Stemmers
158. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Microsoft Internet Explorer

    70 44,30%
  • Mozilla

    2 1,27%
  • Mozilla Firefox

    67 42,41%
  • Opera

    9 5,70%
  • Netscape Navigator

    1 0,63%
  • Apple Safari

    9 5,70%
  • K-Meleon

    0 0%
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 123 worden weergegeven.

Discussie: Webbrowsers...

  1. #26

    Standaard

    mozilla firefox.
    Momenteel draai ik (noodgedwongen) met IE, maar ik hoop maandag XP legaal te ontvangen, en als alles dan opnieuw geinstalleerd is gaat Mozilla Firefox er weer gewoon op
    Net als hun emailclient. Werkt ook geweldig.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Soms gebruik ik nog IE, omdat pagina's in Opera niet goed werken. Rabobank telebankieren is daar bv. een goed voorbeeld van.
    Die werkt prima met Opera 7.54 hoor.
    Arrivederci

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Enne... Starbuck... tijdens de installatie kun je gewoon je oude favo's importeren hoor, ik snap niet waarom hij dat bij jou niet doet.
    idd , bij de installatie vroeg hij of hij moest importeren, op mijn bevestiging ging hij vrolijk van start maar liep vast.

    Ook via de importeren functie na de instalatie geeft hij een foutmelding.
    Ik krijg dan steeds dat scherm waarop windows vermeld of je de fout wilt verzenden.

    Maar ik vind het niet zo'n probleem, wel weer leuk om al die favo's na te lopen.

    Ik vind het echt een schitterend systeem die tabs.

    Gewoon een map met voetbal Bookmarks openen in tabs en voila
    de psv site...voetbal international site... de knvb site... en de C.L. site worden geopend.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #29

    Standaard

    ik heb na alle lovende meningen over firefox hier, dan maar eens firefox geinstalleerd en meteen bij de eerste geprobeerde site gaat het fout: 'mijn postbank' geeft een foutmelding dat firefox niet java-enabled zou zijn, terwijl dat vinkje wel degelijk aan staat.
    Ik ben geen micro$oft liefhebber maar dit soort geneuzel had ik met IE toch niet

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Soms gebruik ik nog IE, omdat pagina's in Opera niet goed werken. Rabobank telebankieren is daar bv. een goed voorbeeld van.
    Die werkt prima met Opera 7.54 hoor.
    Ah, goed dat je het zegt! Ik zit nog bij versie 7.23. Ben nu 7.54 aan het downloaden :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #31

  7. #32

    Standaard Re: Webbrowsers...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die laatste paar sites die TOCH IE verplichten kan ik tegenwoordig met de 'User agent switcher' plugin in Firefox 'op de IE-manier' opvragen en daarmee is alle noodzaak vervallen om die browser nog te gebruiken.
    Ikzelf wil sinds ik ben overgestapt op firefox ook echt nooit meer terug. Een aantal zeer fijne plugins (foxytunes!!) en het tabbrowsen is echt zoooo relax!!!

    Alleen hoe werk bovenstaande precies Richard? Dvdbeaver werkt nog niet helemaal met firefox dus moet ik altijd weer internet explorer opstarten, maar er is dus een andere manier?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #33

    Standaard Re: Webbrowsers...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die laatste paar sites die TOCH IE verplichten kan ik tegenwoordig met de 'User agent switcher' plugin in Firefox 'op de IE-manier' opvragen en daarmee is alle noodzaak vervallen om die browser nog te gebruiken.
    Ikzelf wil sinds ik ben overgestapt op firefox ook echt nooit meer terug. Een aantal zeer fijne plugins (foxytunes!!) en het tabbrowsen is echt zoooo relax!!!

    Alleen hoe werk bovenstaande precies Richard? Dvdbeaver werkt nog niet helemaal met firefox dus moet ik altijd weer internet explorer opstarten, maar er is dus een andere manier?
    Wat werkt er niet precies aan Dvdbeaverer onder Firefox hare?

    Wat betreft User agent switcher': zie http://www.chrispederick.com/work/fi...agentswitcher/ . Het is in feite een tool die je browser zich bij sites laat identificeren als IE. Op veel sites wordt het gebruik van je browser (ten onrechte!) beperkt als bij controle blijkt dat je iets anders als IE gebruikt. Ik had het zelf op de frontpage van gamer.nl: ik kon daar eerst geen berichtjes plaatsen met FF maar na gebruik van UAS wel.

    Misschien dat ik een beetje te enthousiast was met dat 'alle noodzaak om IE te gebruiken is vervallen' (bij de sites die ActiveX op een veilige manier gebruiken zoals bijv. Windows-update heb je natuurlijk wel IE nodig) maar op alle 'gewone' sites kan ik hiermee met FF gewoon mijn gang gaan.

  9. #34

    Standaard

    Ik browse nog altijd gewoon met Internet Explorer en dat bevalt me nog altijd prima...
    Four-Star Trader (236)

  10. #35

    Standaard

    In vervolg op mijn vorige posting: ik kom er nu net achter dat er voor ActiveX-sites ook een oplossing is om ze met Firefox te gebruiken.

    Er is een extentie beschikbaar genaamd 'ieview'. Geen idee of dit goed werkt maar je kunt hem in ieder geval hier vinden: http://ieview.mozdev.org/

    Hmm.. ik kan behalve Windows Update alleen eigenlijk geen andere sites vinden die ActiveX gebruiken. Beetje een overbodige extentie dus eigenlijk.

  11. #36

    Standaard

    Ik heb naar aanleiding van dit topic ook mozilla firefox geinstalleerd en ik ben er zeer over te spreken. Wat ook handig is, is dat de icoontjes in je favorieten weer terugkeren :P en alles weer op alfabetische volgorde komt te staan. Voor de rest is ie lekker simpel en snel.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Wat ook handig is, is dat de icoontjes in je favorieten weer terugkeren .
    Dat was mij ook opgevallen, ik snap nog steeds niet waarom veel icoontjes verdwijnen bij I.E.
    T'is maar een kleinigheidje maar ik vind die icoontjes zeker grappig.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  13. #38

    Standaard Re: Webbrowsers...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die laatste paar sites die TOCH IE verplichten kan ik tegenwoordig met de 'User agent switcher' plugin in Firefox 'op de IE-manier' opvragen en daarmee is alle noodzaak vervallen om die browser nog te gebruiken.
    Ikzelf wil sinds ik ben overgestapt op firefox ook echt nooit meer terug. Een aantal zeer fijne plugins (foxytunes!!) en het tabbrowsen is echt zoooo relax!!!

    Alleen hoe werk bovenstaande precies Richard? Dvdbeaver werkt nog niet helemaal met firefox dus moet ik altijd weer internet explorer opstarten, maar er is dus een andere manier?
    Wat werkt er niet precies aan Dvdbeaverer onder Firefox hare?
    De rooie review/reactie tekst van dvdbeaver blijft nooit in het toegewezen vakje staan. Loopt altijd door tot onder de screens van de menu's
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Wat ook handig is, is dat de icoontjes in je favorieten weer terugkeren .
    Dat was mij ook opgevallen, ik snap nog steeds niet waarom veel icoontjes verdwijnen bij I.E.
    T'is maar een kleinigheidje maar ik vind die icoontjes zeker grappig.
    IE zet ze in de tijdelijke bestanden map, dus als je die leegt........
    Je kan in IE de icoontjes wel krijgen maar dan moet je de plaatjes ergens anders opslaan en daar handmatig naar verwijzen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  15. #40

    Standaard Re: Webbrowsers...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die laatste paar sites die TOCH IE verplichten kan ik tegenwoordig met de 'User agent switcher' plugin in Firefox 'op de IE-manier' opvragen en daarmee is alle noodzaak vervallen om die browser nog te gebruiken.
    Ikzelf wil sinds ik ben overgestapt op firefox ook echt nooit meer terug. Een aantal zeer fijne plugins (foxytunes!!) en het tabbrowsen is echt zoooo relax!!!

    Alleen hoe werk bovenstaande precies Richard? Dvdbeaver werkt nog niet helemaal met firefox dus moet ik altijd weer internet explorer opstarten, maar er is dus een andere manier?
    Wat werkt er niet precies aan Dvdbeaverer onder Firefox hare?
    De rooie review/reactie tekst van dvdbeaver blijft nooit in het toegewezen vakje staan. Loopt altijd door tot onder de screens van de menu's
    En zelfs met die user agent switcher blijft dit het geval.
    Alleen als ik echt met internet explorer de pagina bekijk doet ie het goed.

    Kijk bv maar eens naar de review van Citizen Kane
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #41

    Standaard

    Nou, 'k heb Firefox zojuist geinstalleerd maar 't doet me eigenlijk vrij weinig. Ga weer heerlijk terug naar IE.

  17. #42

    Standaard

    als echte iT'er zou ik Mozilla moeten zeggen.. echter ik gebruik IE..
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  18. #43

    Standaard Re: Webbrowsers...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wat werkt er niet precies aan Dvdbeaverer onder Firefox hare?
    De rooie review/reactie tekst van dvdbeaver blijft nooit in het toegewezen vakje staan. Loopt altijd door tot onder de screens van de menu's
    En zelfs met die user agent switcher blijft dit het geval.
    Alleen als ik echt met internet explorer de pagina bekijk doet ie het goed.

    Kijk bv maar eens naar de review van Citizen Kane
    Ik zie het. Maar als ik de source van de pagina bekijk dan zie ik dat ie met Frontpage gemaakt is en dat er nogal wat 'garbage-code' tussen staat. Het lijkt me eerder een probleem van de site dan van Firefox: ik heb de nodige ervaring met door Frontpage verknoeide websites (die ook bij IE problemen veroorzaakten) en dat soort dingen zijn zelden de schuld van de browser.

  19. #44

    Standaard Re: Webbrowsers...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wat werkt er niet precies aan Dvdbeaverer onder Firefox hare?
    De rooie review/reactie tekst van dvdbeaver blijft nooit in het toegewezen vakje staan. Loopt altijd door tot onder de screens van de menu's
    En zelfs met die user agent switcher blijft dit het geval.
    Alleen als ik echt met internet explorer de pagina bekijk doet ie het goed.

    Kijk bv maar eens naar de review van Citizen Kane
    Ik zie het. Maar als ik de source van de pagina bekijk dan zie ik dat ie met Frontpage gemaakt is en dat er nogal wat 'garbage-code' tussen staat. Het lijkt me eerder een probleem van de site dan van Firefox: ik heb de nodige ervaring met door Frontpage verknoeide websites (die ook bij IE problemen veroorzaakten) en dat soort dingen zijn zelden de schuld van de browser.
    Maar wel vreemd dan dat ie het met Internet Explorer wel doet dan toch?

    Of is het zo dat als je garbage-code met een garbage programma mixt je de paginas perfect krijgt? :P
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #45

    Standaard

    Voor mij alleen Netscape. Ik krijg altijd de kriebels van die stomme IE met z'n toeters en bellen die ik allemaal niet nodig heb...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    De officiele 1.0-versie van Firefox (de 'vorige' 1.0 versie was de preview-editie) is vandaag uitgekomen. Download hem hier: http://www.mozilla.org/products/firefox/

    Volgens mij is er weinig verschil met de preview-versie maar hij lijkt weer ietsje sneller te draaien. Binnenkort komt de Nederlandstalige versie uit.

  22. #47

    Standaard

    Ik heb FireFox net geïnstalleerd.

    IE ga ik dus nooit meer gebruiken!
    Vorige week moest ik men pc nog formatteren doordat er iets mis was met IE.
    Het bleef voortdurend haperen en IE eraf gooien ging ook al niet.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  23. #48

    Standaard Re: Webbrowsers...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Maar wel vreemd dan dat ie het met Internet Explorer wel doet dan toch?

    Of is het zo dat als je garbage-code met een garbage programma mixt je de paginas perfect krijgt? :P
    Internet Explorer heeft geloof ik ook een aantal HTML-tags erbij bedacht die officieel helemaal geen HTML-tags zijn. Als een site deze tags gebruikt dan zal IE hem dus wel goed weergeven en andere browsers niet.
    En welke HTML-editor gebruikt deze HTML-tags? Jawohl, Frontpage!
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  24. #49

    Standaard

    IE....ik vind FIrefox niet fijn in fora, je kan er niet goed mee selecteren en dan iets bold of een [img] van maken
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #50

    Standaard

    I.E & Firefox

    De zijn sites die werken niet bij firefox
    Dus heb je i.e nodig

    I.E heeft zijn nadelen maar Mozila ook

    Het gebeurd vaak dat die connection time out geeft
    En bij I.E heb ik weer nergens last van
    De tabs vind ik hinderlijk!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •