Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 138 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het gaat er niet om of iemand er een baan naast heeft of niet. Het gaat erom dat het aanbieden van grote partijen (vaak zelfs gesealde) DVD's niets meer te maken heeft met het verkopen van DVD's waar je op uitgekeken bent, maar dat het gewoon handel is waar je aan wil verdienen.
    Misschien moet je eens wat vaker de threads (terug)lezen. Hier hebben we het al enkele keren eerder over gehad. Gesealed betekent niet meteen commerciële handel of iets in die geest; tuurlijk zijn er personen bij die (vaak) gesealde exemplaren verkopen, maar dat zijn er slechts enkele. Ik verkoop zelf ook zo nu en dan gesealde exemplaren, maar dat heeft niets te maken met commerciële handel. Zo denk jij er nu eenmaal over.
    Dat staat er ook niet, Mark. Wat Eric commerciële (of bijna commericële) handel noemt is verkoop van grote partijen. En in het verleden is het gebeurd dat er grote partijen gesealde exemplaren werden verkocht. Dus hier en daar een gesealed exemplaar is echt geen probleem.
    Dan nog snap ik zijn reactie niet echt. Ik heb geen grote aantallen gesealde exemplaren meer gezien sinds wat, 1-2 jaar geleden ? Zoiets komt slechts zelden voor. Alhoewel er hier nog altijd (minstens) ééntje zit, maar die handelt hier gelukkig niet zoveel. Dus waarom zou er in 1x iets aan gedaan moeten worden ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    ik vind het ook wel lichtelijk overdreven worden zo... zouden we moeten gaan betalen om hier spullen te koop aan te bieden!? (ja alleen de grote jongens misschien, maar dan nog)

    (Mede) doordat er zoveel te koop aangeboden wordt komen er zoveel mensen en ontvangt dvd.nl geld van de adverteerders... Dus om dan ook nog eens geld te vragen om spullen te mogen verkopen lijkt me geen goed idee. En dat jullie dan een dienst aanbieden waar wij gratis gebruik van kunnen maken is toch alleen maar sociaal vanuit jullie. Tegenwoordig moet je al overal voor betalen, dus is het juist mooi als jullie dat niet doen. En zoals ik al eerder zei: er zijn genoeg gratis alternatieven dus ga jezelf niet in de vingers snijden met dit soort regels!

  3. #28

    Standaard

    Er moet wat aan gedaan worden om dat de 'grote' handelaren de kleintjes nu binnen no-time van de eerste pagina wegdrukken. En aangezien de handelsfora juist voor mensen bedoeld zijn die af en toe eens een DVDtje willen verkopen moeten we zorgen dat die ook een faire kans krijgen.
    Eric van Ballegoie

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er moet wat aan gedaan worden om dat de 'grote' handelaren de kleintjes nu binnen no-time van de eerste pagina wegdrukken. En aangezien de handelsfora juist voor mensen bedoeld zijn die af en toe eens een DVDtje willen verkopen moeten we zorgen dat die ook een faire kans krijgen.
    ben ik het helemaal mee eens, maar geld vragen is geen optie!
    een restrictie op het feit dat voor iedere dvd een aparte thread wordt geopend wel.

    1 thread per persoon lijkt me eigenlijk wel een goeie oplossing en dan geen restrictie qua uppen. ik mag toch hopen dat de mensen volwassen wijs genoeg zijn om zelf in te zien dat continu uppen niet sociaal is tegenover de rest en mocht dit toch uit de hand lopen kan de crew ingrijpen.

    mensen die nu veel dvd's tegelijk aanbieden zetten al in hun titel: "Veel DVD's" of "TKA: Lijstje DVD". Dit zal dus niet echt storend werken denk ik aangezien dit al veel gebeurt. Je kan je titel zelf aanpassen dus als er een update is met een grote titel kan je die zelf op die manier onder de aandacht brengen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ben ik het helemaal mee eens, maar geld vragen is geen optie!
    Daar is iedereen het over eens! We gaan geen geld vragen voor TKA.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    1 thread per persoon lijkt me eigenlijk wel een goeie oplossing en dan geen restrictie qua uppen. ik mag toch hopen dat de mensen volwassen wijs genoeg zijn om zelf in te zien dat continu uppen niet sociaal is tegenover de rest en mocht dit toch uit de hand lopen kan de crew ingrijpen.
    Dat is dus ook mijn idee.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het gaat er niet om of iemand er een baan naast heeft of niet. Het gaat erom dat het aanbieden van grote partijen (vaak zelfs gesealde) DVD's niets meer te maken heeft met het verkopen van DVD's waar je op uitgekeken bent, maar dat het gewoon handel is waar je aan wil verdienen.
    eric,
    ik heb hier in al mijn threads samen misschien zo'n dikke 200 gebruikte en enkele gesealde dvd's te koop staan, dat is dus een grote partij.
    maar zo'n 98% komt uit mijn eigen verzameling want ik heb er zo'n 8 a 900 maar volgens jouw woorden ben ik dus een handelaar???
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het gaat er niet om of iemand er een baan naast heeft of niet. Het gaat erom dat het aanbieden van grote partijen (vaak zelfs gesealde) DVD's niets meer te maken heeft met het verkopen van DVD's waar je op uitgekeken bent, maar dat het gewoon handel is waar je aan wil verdienen.
    eric,
    ik heb hier in al mijn threads samen misschien zo'n dikke 200 gebruikte en enkele gesealde dvd's te koop staan, dat is dus een grote partij.
    maar zo'n 98% komt uit mijn eigen verzameling want ik heb er zo'n 8 a 900 maar volgens jouw woorden ben ik dus een handelaar???
    hm idd grijs gebied, ik bied ook soms een partij dvd's aan maar die komen ook uit mijn verzameling maar die prijzen zijn vaak laag of zo'n slechte films dat niemand die koopt
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #33

    Standaard

    kvind de pagina dubbel zo lang maken al heel veel schelen ;> ik irriteer me ook aan al die aprte threads. 1 thread pp lijkt me wel een idee. Geld vragen iig niet ;X En ook ik heb de veiling nooit meer gebruikt .. kost me gewoon te veel moeite ;X

    [ot] een crewlid die een dvd van 8 euro met 12 euro winst probeert te verkopen gaat me ook wat ver [/ot]

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    [ot] een crewlid die een dvd van 8 euro met 12 euro winst probeert te verkopen gaat me ook wat ver [/ot]
    ik zeg altijd maar zo: het is maar wat de gek er voor geeft.
    iedereen kan zelf onderzoek doen naar wat een normale prijs is. vind je de prijs die iemand vraagt te hoog koop je hem niet of doet een ander bod. simpel...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    [ot] een crewlid die een dvd van 8 euro met 12 euro winst probeert te verkopen gaat me ook wat ver [/ot]
    ik zeg altijd maar zo: het is maar wat de gek er voor geeft.
    iedereen kan zelf onderzoek doen naar wat een normale prijs is. vind je de prijs die iemand vraagt te hoog koop je hem niet of doet een ander bod. simpel...
    Ja snap ik ook en en vind ik ook, maar vind sommige dingen gewoon een beetje ver gaan ;X groot gelijk als ie er 20 voor kan krijgen maar toch vind ik dit een beetje te

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    [ot] een crewlid die een dvd van 8 euro met 12 euro winst probeert te verkopen gaat me ook wat ver [/ot]
    ik zeg altijd maar zo: het is maar wat de gek er voor geeft.
    iedereen kan zelf onderzoek doen naar wat een normale prijs is. vind je de prijs die iemand vraagt te hoog koop je hem niet of doet een ander bod. simpel...
    Same here. Ergens anders worden speaker aangeboden met 300 of 400 euro meer dan wat ze waard zijn. Is het voor mij dan anders omdat er bij mij "DVD.nl forumcrew" onder mijn naam staat? Als iemand echt mensen afzet vind ik het te ver gaan, maar ik bied een titel aan voor 10 euro lager dan de winkelwaarde. Dat ik er toevallig goedkoop aan ben gekomen zou geen moer moeten uitmaken.

    En nu weer graag on-topic.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    ik irriteer me ook aan al die aprte threads


    Nerd :P
    Wat nou nerd? ;\ ik maak iig zoveel mogelijk nog groepjes ;X en op het andere forum 1 grotere en aangezien hier iedereen apart heeft doe ik het ook soms..
    Ik hou je niet tegen :P
    Ik doe het gewoon op mijn manier. Als ik er telkens een dag tussen zou laten zou het geen probleem zijn geweest. Ik snap de ophef niet. Maar goed, er zijn altijd mensen die zich ergens aan irriteren.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Als iemand echt mensen afzet vind ik het te ver gaan, maar ik bied een titel aan voor 10 euro lager dan de winkelwaarde. Dat ik er toevallig goedkoop aan ben gekomen zou geen moer moeten uitmaken.

    En nu weer graag on-topic.
    hij kost in de winkel 19.99, dus je verkoopt hem voor 9.99?
    dan staat het wel verkeerd in je topic.
    sorry, je komt er zelf mee...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    ik irriteer me ook aan al die aprte threads


    Nerd :P
    Wat nou nerd? ;\ ik maak iig zoveel mogelijk nog groepjes ;X en op het andere forum 1 grotere en aangezien hier iedereen apart heeft doe ik het ook soms..
    Ik hou je niet tegen :P
    Ik doe het gewoon op mijn manier. Als ik er telkens een dag tussen zou laten zou het geen probleem zijn geweest. Ik snap de ophef niet. Maar goed, er zijn altijd mensen die zich ergens aan irriteren.
    Dan zou het ook een probleem zijn Mark.
    Het is gewoon niet sociaal tegenover anderen die iets te koop willen aanbieden.

    Ik heb op dit moment 2 TKA threads lopen. Die heb ik begin deze middag een kick gegeven en staan nu al over de helft van de eerste pagina wat dus waarschijnlijk betekent dat deze vanavond op pagina 2 zal staan en als dan zo'n grapjas als jij z'n threads een kick geeft sta je al gauw op pagina 3. Je snapt toch wel wat het probleem is en waarom mensen zich er aan irriteren??

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    ik irriteer me ook aan al die aprte threads


    Nerd :P
    Wat nou nerd? ;\ ik maak iig zoveel mogelijk nog groepjes ;X en op het andere forum 1 grotere en aangezien hier iedereen apart heeft doe ik het ook soms..
    Ik hou je niet tegen :P
    Ik doe het gewoon op mijn manier. Als ik er telkens een dag tussen zou laten zou het geen probleem zijn geweest. Ik snap de ophef niet. Maar goed, er zijn altijd mensen die zich ergens aan irriteren.
    Dan zou het ook een probleem zijn Mark.
    Het is gewoon niet sociaal tegenover anderen die iets te koop willen aanbieden.
    Nee, dat zeg jij. Dat betekent niet dat iedereen dat vind. Een dag ertussen laten zou er heel anders uitzien; iedereen zou een kans krijgen. Echter zouden er dan nog altijd evenveel threads van een verkoper staan dus ik heb het idee dat het helemaal niet om de threads gaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Ik heb op dit moment 2 TKA threads lopen. Die heb ik begin deze middag een kick gegeven en staan nu al over de helft van de eerste pagina wat dus waarschijnlijk betekent dat deze vanavond op pagina 2 zal staan en als dan zo'n grapjas als jij z'n threads een kick geeft sta je al gauw op pagina 3. Je snapt toch wel wat het probleem is en waarom mensen zich er aan irriteren??
    Wat een uitspraak. Nee, mijn threads blijven zeker altijd magisch bovenaan staan ? Wat een lulkoek ! Mijn threads staan na een half uur ook op de helft van de pagina, dus niet zo zielig doen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #41

    Standaard

    Ik zie eigenlijk het probleem niet van dat threads op pagina 2 of 3 komen te staan. Daar kan je toch gewoon heenbladeren ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    Het is noujuist dat als iedereen 1 thread heeft dan dan zo goed als alles op 1 pagina kan ..

    Doordat er zoveel thread worden geopend (niet alleen door mark) daalt alles snel. Trouwens zijn er ook altijd een aantal mensen die berichten plaatsen als : "PM!" waardoor een thread weer bovenaan komt. Ik heb vaakzat gehad dat ik 5pm's binnen heb en mn pagina meteen weg is. Dan hoop ik ook af en toe op iemand die PM! erneer zet ;X

  18. #43

    Standaard

    Als mensen daadwerkelijk op zoek zijn naar een titel vinden ze die heus wel d.m.v. de zoekfunctie. Na een halve dag staat je thread sowieso al op pagina 2...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Het is noujuist dat als iedereen 1 thread heeft dan dan zo goed als alles op 1 pagina kan ..
    Waarom? Als ik een winkel binnenstap, ligt ook niet alles op de voorste stellingen. Dan moet ik ook verder naar achteren lopen om te zien wat daar in de aanbieding ligt.

    Tis misschien simpel gedacht, maar toch :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #45

    Standaard

    jongens jongens een "normaal" mens hier op het forum bekijkt met het openen van dit forum toch alle threads die "oranje/ geel" zijn??? maw hij ziet toch welke threads hij de vorige dag al heeft gezien en welke er bij zijn gekomen of ge-upt?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  21. #46

    Standaard

    Of iets al dan niet uit eigen collectie komt is uiteraard een punt waarover we eindeloos kunnen discussieren. 200 DVD's tegelijk in de aanbieding doet mij persoonlijk anders vermoeden. De post van John Sital bevestigd mijn punt helaas.
    Eric van Ballegoie

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Als mensen daadwerkelijk op zoek zijn naar een titel vinden ze die heus wel d.m.v. de zoekfunctie. Na een halve dag staat je thread sowieso al op pagina 2...
    hij staat op pagina 2 doordat er zoveel threads zijn ja.
    en er zullen zat mensen zoals ik die vaak niet op zoek zijn naar een bepaalde titel maar gewoon willen kijken wat er zoal aangeboden wordt en daar dan wat leuks tegen kunnen komen.

    maar leg mij dan eens uit wat voor jou de reden is om zoveel meer moeite te doen om allemaal losse threads te maken ipv alles in 1 thread???

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Als mensen daadwerkelijk op zoek zijn naar een titel vinden ze die heus wel d.m.v. de zoekfunctie. Na een halve dag staat je thread sowieso al op pagina 2...
    hij staat op pagina 2 doordat er zoveel threads zijn ja.
    en er zullen zat mensen zoals ik die vaak niet op zoek zijn naar een bepaalde titel maar gewoon willen kijken wat er zoal aangeboden wordt en daar dan wat leuks tegen kunnen komen.

    maar leg mij dan eens uit wat voor jou de reden is om zoveel meer moeite te doen om allemaal losse threads te maken ipv alles in 1 thread???
    Boehoe... Misschien verdwijnen de threads inderdaad sneller als ze apart worden geplaatst. Echter zitten m'n eigenste daar ook bij. Het is misschien niet hetzelfde, maar hoor je mij daar over klagen ? Nee, want het is eigenlijk al belachelijk om over te hebben.

    Wat betreft de reden: de reden is dat het overzichtelijker is. En zoals mokka al aangaf; nieuwe threads zijn altijd duidelijk zichtbaar. Ik plaats graag wat info bij de titel zelf zodat het duidelijk is wat het is en wat erbij zit. Als ik 20 van die titels achter elkaar plaats in 1 thread, wordt het verschrikkelijk onoverzichtelijk, voor zowel kopers als mezelf. En ik ben nu eenmaal iemand die een eventuele koper graag van zoveel mogelijk informatie voorziet (zowel beschadigingen als specificaties). Zo zit het en there's nothing to it.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Of iets al dan niet uit eigen collectie komt is uiteraard een punt waarover we eindeloos kunnen discussieren. 200 DVD's tegelijk in de aanbieding doet mij persoonlijk anders vermoeden. De post van John Sital bevestigd mijn punt helaas.
    ze gaan toch niet tegelijk in de aanbieding, er komen toch steeds nieuwe titels bij en als die andere die dvd's die er al stonden niet verkocht zijn dan worden het er toch steeds meer of moet ik soms 200 aparte threads gaan maken???
    maar je hoeft me ook niet te geloven, jullie van de crew hebben toch altijd het laatste woord :wink:
    ik heb zowat op alle dvd's (behalve de gesealde) verlies, goeie handelaar ben ik haha
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  25. #50

    Standaard

    ja maar mark, als iedereen gaat denken zoals jij dan is er toch geen houden meer aan?? als iedereen aparte threads gaat openen is dat toch echt niet bevoorderlijk voor het overzicht, of wel dan?

    nu zijn er een paar mensen die het doen waardoor er een hoop benadeeld worden, die het vervolgens ook gaan doen, waardoor het helemaal een zooi wordt.

    en je hoeft trouwens helemaal niet zo agressief te reageren. ik gebruikt jou nou als voorbeeld omdat je zelf meedoet aan deze discussie. dus niet gaan beginnen met dat mensen niet moeten janken en zeuren en weet ik wat meer, maar gewoon normaal reageren op anderen.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •