Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 207 worden weergegeven.

Discussie: 24 season 4

  1. #26

    Standaard

    Beetje suf dat [spoiler:4a5b0814bb] ze de foto van Tony Almeida voorop het Artwork hebben geplaatst, aangezien hij in Seizoen 4 niet meer bij CTU werkt, en dat hij pas halverwege dit seizoen als DIKKE plotwending Jack als reddende engel te hulp schiet..... door hem voorop de cover te plaatsen wordt er al veel veraden vind ik ..... [/spoiler:4a5b0814bb]

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Beetje suf dat [spoiler:b85a9b9c00] ze de foto van Tony Almeida voorop het Artwork hebben geplaatst, aangezien hij in Seizoen 4 niet meer bij CTU werkt, en dat hij pas halverwege dit seizoen als DIKKE plotwending Jack als reddende engel te hulp schiet..... door hem voorop de cover te plaatsen wordt er al veel veraden vind ik ..... [/spoiler:b85a9b9c00]
    Dat dacht ik dus ook net...

    Hoewel ik Die-Hard 24 fan ben, ben ik er ook wel een beetje klaar mee. Eigenlijk is het zo wel weer mooi geweest. Uiteraard vind Fox van niet, en zullen ze het uitmelken tot op het bot, maar dit is slechts mijn mening....

  3. #28

    Standaard

    Mooie box. Ga em gelijk kopen als ie in NL uitkomt.

    Nog steeds jammer dat Elisha Cuthbert niet meer meedoet

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    The Season 3 DVD set contains an exclusive six-minute prequel that sets up events for the beginning of the fourth season. The first scene occurs six months after the conclusion of Day 3 and shows Driscoll firing Jack from CTU because of his drug use. The second scene takes place three months before the events of Day 4 and shows a terrorist sneaking across the U.S./Mexican border, and then killing his accomplices. The third and final scene occurs six hours before Day 4 begins and shows Jack and Audrey in a love scene. The prequel is available on the Region One set, but not Region Two.
    Voor de mensen die deze extra 6 min "24" willen zien: Klik!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Voor de mensen die deze extra 6 min "24" willen zien: Klik!
    Grappig, Jack zegt na 4 seizoenen van pijn en leed eindelijk is een keer het woord 'fuck'
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    The Season 3 DVD set contains an exclusive six-minute prequel that sets up events for the beginning of the fourth season. The first scene occurs six months after the conclusion of Day 3 and shows Driscoll firing Jack from CTU because of his drug use. The second scene takes place three months before the events of Day 4 and shows a terrorist sneaking across the U.S./Mexican border, and then killing his accomplices. The third and final scene occurs six hours before Day 4 begins and shows Jack and Audrey in a love scene. The prequel is available on the Region One set, but not Region Two.
    Voor de mensen die deze extra 6 min "24" willen zien: Klik!
    Misschien dat ze deze prequel als extraatje in R2 op seizoen 4 zetten? Wie weet
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Leuke prequel. Jammer dat ie niet op de R2 staat. Is er een filmpje van betere kwaliteit van die prequel? Anders is het inderdaad hopen dat ie op de box van S4 (R2) komt.

  8. #33

    Standaard

    Seizoen 4 is echt de beste tot nu toe, ben net over de helft en het is om te smullen.

  9. #34

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 besteld en ik hoop dat ik die morgen of overmorgen kan ophalen. Er is trouwens ook een stripboek van 24, ik heb hem zien liggen in de Bruna.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Leuke prequel. Jammer dat ie niet op de R2 staat. Is er een filmpje van betere kwaliteit van die prequel? Anders is het inderdaad hopen dat ie op de box van S4 (R2) komt.
    Die in betere kwaliteit is te downloaden via bittorrent. Via torrentspy.com kan je m vinden.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Hehe, 'k wilde ze net gaan posten. :P Beat me to it.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    shame shame shame ...

    ik heb Seizoen 3 nog in de kast staan, moet bij aflevering 7 verder kijken, maar ik denk dat ik beter bij aflevering 1 weer kan beginnen ...
    Zo erg is dat niet. Je zult het niet geloven, maar heb alle 3 seizoenen al een tijd in mijn kast, en heb nog niet 1 aflevering gezien ..Ga daar vanaf dit weekend verandering in brengen.. Misschien haal ik de releasedatum van seizoen 4 dan nog wel
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  14. #39

    Standaard

    Op Play.com staat dat de box op 8 Augustus uitkomt en niet in Juli.

    Ik had liever de engelse box gekocht want die is € 56,= en bij de NL-Release waarschijnlijk weer € 80,=. En de releasedatum is veel eerder. Alleen jammer dat er geen nederlandse ondertitel op staat want die moet ik echt wel hebben.

  15. #40

    Standaard

    Pfff, Dit is helemaal fijn. Hopelijk komt ie toch wel wat eerder. Ik dacht dat augustus toch echt vast stond.

    LET OP! Filmpje bevat een grote spoiler!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Pfff, Dit is helemaal fijn. Hopelijk komt ie toch wel wat eerder. Ik dacht dat augustus toch echt vast stond.
    Dit is volgens mij voor R1, de R2 is al door Fox(UK) aangekondigd voor 8 augustus. Dus dan zal die wel uitkomen. Aangezien Fox NL niet hun inkomsten mis wil lopen(zoals bij S3), denk ik dat ie hier niet veel later komt. Dus de datum die op DVD-Home staat zal wel kloppen, 15-10-2005.


    Dit zijn de extra's:

    "Breaking Ground: Building The New CTU" Featurette
    "Blood On The Tracks" Featurette
    "Lock And Load" Featurette
    The Longest Day Music Video
    40 Deleted / Extended Scenes with Optional Commentary

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Pfff, Dit is helemaal fijn. Hopelijk komt ie toch wel wat eerder. Ik dacht dat augustus toch echt vast stond.
    Dit is volgens mij voor R1, de R2 is al door Fox(UK) aangekondigd voor 8 augustus. Dus dan zal die wel uitkomen. Aangezien Fox NL niet hun inkomsten mis wil lopen(zoals bij S3), denk ik dat ie hier niet veel later komt. Dus de datum die op DVD-Home staat zal wel kloppen, 15-10-2005.

    Ik zag bij dvd-home, dat seizoen 4 er aan zit te komen, gaat dit om regio 2, met nederlandse ondertiteling?.

    Zo ja, dan kan ik maar beter de serie op dvd aanschaffen, het vierde seizoen is nog niet eens op tv geweest.
    Op DVD-Home staan alleen de NL releases.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Pfff, Dit is helemaal fijn. Hopelijk komt ie toch wel wat eerder. Ik dacht dat augustus toch echt vast stond.
    Mensen: ik vind het toch wel heel erg gepast om er even het volgende bij te zeggen... het filmpje dat er te kijken is van 24 is een stukje uit de laatste aflevering van 24 season 4! er zit echt een MAJOR SPOILER in... erg jammer dat dit er niet even eerder bij is gezet!

    wees gewaarschuwd!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Mensen: ik vind het toch wel heel erg gepast om er even het volgende bij te zeggen... het filmpje dat er te kijken is van 24 is een stukje uit de laatste aflevering van 24 season 4! er zit echt een MAJOR SPOILER in... erg jammer dat dit er niet even eerder bij is gezet!
    wees gewaarschuwd!
    De prequel promo speelt zich af tussen seizoen 3 en 4. Dus hoe kan daar ooit een stukje uit de laatste aflevering van seizoen 4 inzitten?

    Die laatste aflevering was toen nog niet eens gemaakt toen de prequel promo gefilmd is.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Pfff, Dit is helemaal fijn. Hopelijk komt ie toch wel wat eerder. Ik dacht dat augustus toch echt vast stond.
    Mensen: ik vind het toch wel heel erg gepast om er even het volgende bij te zeggen... het filmpje dat er te kijken is van 24 is een stukje uit de laatste aflevering van 24 season 4! er zit echt een MAJOR SPOILER in... erg jammer dat dit er niet even eerder bij is gezet!

    wees gewaarschuwd!
    Je hebt gelijk, excuses ervoor. Ik had het filmpje zelf eerlijk gezegd nog niet bekeken. Ik heb heel seizoen 4 nog niet gezien, maar ik geloof niet dat dit pas in de laatste aflevering bekend wordt, maar het bevat inderdaad een aardig grote spoiler. Sorry dus.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Pfff, Dit is helemaal fijn. Hopelijk komt ie toch wel wat eerder. Ik dacht dat augustus toch echt vast stond.
    Mensen: ik vind het toch wel heel erg gepast om er even het volgende bij te zeggen... het filmpje dat er te kijken is van 24 is een stukje uit de laatste aflevering van 24 season 4! er zit echt een MAJOR SPOILER in... erg jammer dat dit er niet even eerder bij is gezet!

    wees gewaarschuwd!
    Je hebt gelijk, excuses ervoor. Ik had het filmpje zelf eerlijk gezegd nog niet bekeken. Ik heb heel seizoen 4 nog niet gezien, maar ik geloof niet dat dit pas in de laatste aflevering bekend wordt, maar het bevat inderdaad een aardig grote spoiler. Sorry dus.
    No hard feelings 8) toch moet ik zeggen dat ik nu iets weet wat ik echt niet had willen weten... ach jah, shit happens! :P

  22. #47

    Standaard

    Ik heb heel seizoen 4 ook nog niet gezien, maar ja, kan gebeuren.

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Die menu's zien er weer hartstikke mooi uit . Ik volg 24 op tv al sinds de eerste aflevering van seizoen 1, en op DVD kijk ik de seizoenen nog graag terug. Zonder twijfel mijn favoriete serie .

    De DVD-box koop ik overigens pas nadat ik het hele seizoen op tv gezien heb. Met 1 of 2 afleveringen in de week wordt de spanning lekker verspreidt, in tegenstelling tot het hele seizoen in 1 weekend bijvoorbeeld.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Die menu's zien er weer hartstikke mooi uit . Ik volg 24 op tv al sinds de eerste aflevering van seizoen 1, en op DVD kijk ik de seizoenen nog graag terug. Zonder twijfel mijn favoriete serie .

    De DVD-box koop ik overigens pas nadat ik het hele seizoen op tv gezien heb. Met 1 of 2 afleveringen in de week wordt de spanning lekker verspreidt, in tegenstelling tot het hele seizoen in 1 weekend bijvoorbeeld.
    Je hoeft met die dvd-box ook niet alles in 1 keer te zien

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •