Bekijk uitslag poll: Zou je een film van Bud Spencer en Terence Hill willen kopen?

Stemmers
18. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    12 66,67%
  • Nee

    6 33,33%
  • Zo ja, Welke?

    0 0%
De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2004
    Woonplaats
    Hamilton, Nieuw Zeeland

    Standaard Bud Spencer & Terence Hill films

    Dit is een algemene vraag over films uitgebracht op DVD met deze twee italianen. Ik hoop dat veel mensen informatie kunnen verstrekken waar DVD's verkrijbaar zijn (bij voorkeur in het Engels overgedubbed), die het bekijken waard zijn. Er zijn er een aantal verkrijbaar in de USA en/of Canada, maar de meesten hebben recenties die vermelden dat de kwaliteit over het algemeen abominabel is, met het advies de VHS band maar te kopen.
    Voor zover ik heb kunnen zien, zijn er amper films van deze heren op DVD te koop in Nederland (online wel te verstaan), of, als ze er zijn, schribarend duur.

    Gaarne reacties!!!
    Als er genoeg van ons zijn, kunnen we misschien de studio in Rome overhalen om fatsoenlijke versies uit te brengen, want in het Italiaans zijn er stapels films van Spencer en Hill te krijgen.

    p.s. Nieuw Zeeland is regio 4

  2. #2

    Standaard

    Ik zou het persoonlijk erg leuk en fijn vinden als de films van dit duo op DVD zouden verschijnen. Heb diverse films op tv en video gezien , en ze blijven gewoon erg leuk om te bekijken. Jammergenoeg zijn ze nog niet verschenen op een enkele na, maar laten we hopen dat ze zo snel mogelijk verschijnen, want dan zijn ze in ieder geval meteen van mij. Ik kijk er in ieder geval reikhalzend naar uit.

  3. #3

    Standaard

    Sorry, maar nee. Als ik deze vraag als 12-jarige zou moeten beantwoorden, had ik waarschijnlijk wel 'ja' gestemd. Maar deze films zijn me nu toch te flauw. Ze zijn nadrukkelijk op alle leeftijden gericht, en daardoor vind ik ze wat kinderachtig, oubollig, braaf. 't Is niet m'n genre.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2004
    Woonplaats
    Hamilton, Nieuw Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Maar deze films zijn me nu toch te flauw. Ze zijn nadrukkelijk op alle leeftijden gericht, en daardoor vind ik ze wat kinderachtig, oubollig, braaf.
    Dat geld misschien wel voor de 'pas op of we slaan erop' films, maar toch niet voor Westerns. Maar ja, daar moet je wel van houden.

  5. #5

    Standaard

    De westerns zijn geweldig. De rest is wel geinig. Al moet ik zeggen dat ik zie liefst vrij sjiek wil hebben. Dus zowel met de originele Italiaanse track en de Engelse dub (nostalgische waarde) in anamorphic en leuke extra's.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie
    De westerns zijn geweldig. De rest is wel geinig. Al moet ik zeggen dat ik zie liefst vrij sjiek wil hebben. Dus zowel met de originele Italiaanse track en de Engelse dub (nostalgische waarde) in anamorphic en leuke extra's.
    Ik vind de komische films wel leuk van hun, heb ze vroeger in de bioscoop gezien, maar dat is lang geleden en ik heb laatst nog 's op tv een film gezien maar vond het veel minder.Zit niet echt te wachten op die films, was vroeger leuk maar nu niet meer.

    groetjes

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •