Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 161 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Day After Tomorrow, The (SE) [DVD]

    Day After Tomorrow, The (SE) [DVD]

    Regisseur Roland Emmerich brengt ons in een nieuwe ijstijd op aarde.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ben superbenieuwd! In de bioscoop helaas gemist maar ik ga 'm zeker huren!!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #3

    Standaard

    Helaas niet gezien in de bioscoop, maar met de release van deze dvd zal ik dat nog wel inhalen.

  4. #4

    Standaard

    Vond deze wel goed. Lekker 2 uurtjes genieten van imposante special effects. Verhaal is geen dooddoener, maar dat is ook niet altijd nodig.

    Lekker filmpje!

  5. #5

    Standaard

    Geweldige shots op het moment dat je het natuurgeweld bezig ziet, film is imo inhoudelijk erg matig en verhaaltje flinterdun en zit vol met onregelmatigheden. Maar dat was te verwachten met Emmerich.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    kwa visuals een geweldige film!!

    kwa verhaal super bagger

    een 6je

  7. #7

    Standaard

    goede film, was top in de bios een 7,5 a 8-
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  8. #8

    Standaard

    Mooi verfilmd en veel effecten maar dan kan het verhaal niet reden. Heel matige film, ik heb me de gehele film verveeld.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  9. #9

    Standaard

    Die ga ik zeker wel aanschaffen. Al ben ik bang dat hij tegenvalt op een normale tv. Dit is echt zo'n film die je op 30 meter breed moet bekijken 8)
    En het flinterdunne verhaal? Daar heb ik de film niet voor gekeken. Eigenlijk puur vanwege het visuele spektakel met een heerlijk geluidje 8)

  10. #10

    Standaard

    hij lijkt me wel wat eigenlijk! iemand een idee wanneer de release zou zijn?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    iemand een idee wanneer de release zou zijn?
    De releasedatum is 6 oktober. Volgende week dus.

    Bij mij werkt het laatste plaatje niet in de recensie als ik deze wil vergroten.

  12. #12

    Standaard

    de film was redelijk, maar mensen die een goed uitgewerkt verhaal verwachten gaan toch op hun honger blijven zitten.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Geweldige shots op het moment dat je het natuurgeweld bezig ziet, film is imo inhoudelijk erg matig en verhaaltje flinterdun en zit vol met onregelmatigheden. Maar dat was te verwachten met Emmerich.
    Onze Lex met een stijlvolle woordkeuze.
    onregelmatigheden= ik zou zeggen dat de film barst van de baarlijke nonsens, die juist nog eens versterkt worden door de zwaar overtrokken special effects. (ik zal er inhoudelijk niet op in gaan, voor de mensen die de film nog moeten gaan zien )
    inhoudelijk erg matig= ik zou zeggen een stomvervelend en volstrekt ongeloofwaardig verhaaltje.
    Maar ja een Hagenees formuleert nou eenmaal anders dan een echte Ossenaar :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #14

    Standaard

    wow..nu al day after tomorrow op dvd.nl......dit gaat 1 van mij musthaves worden...alleen al kwa hoeveelheid extra's en special effects..en je moet maar van rampenfilms houden...

  15. #15

    Standaard

    Ik ga mijn geld steken in echte klassiekers die ik nog niet in mijn bezit heb. :wink:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Die ga ik zeker wel aanschaffen. Al ben ik bang dat hij tegenvalt op een normale tv. Dit is echt zo'n film die je op 30 meter breed moet bekijken 8)
    Zeker een dvd die in mijn collectie komt. Gewoon genieten van de geweldige special effects en niet nadenken over wat er wel of niet klopt in het verhaal. Daar is de film ook niet voor gemaakt. En inderdaad is de film het gaafst op een 30m breed scherm. Maar helaas heb ik niet zo'n grote woonkamer

  17. #17

    Standaard

    Vond hem eerlijk gezegd ook tegenvallen. De trucendoos doet het goed, verder weinig aan.

  18. #18

    Standaard

    Leuk voor 1x, was voor mij in de bios, denk dat ook niet dat ik deze aan zal schaffen.

  19. #19

    Standaard

    Weer zo'n idee van: Hoe is het mogelijk dat dit soort blockbuster crapfilms zonder enige verhaal/inhoud etc. een dvd-topper kan worden. Underworld ook al.

    Dze film is gewoon 1 en al CGI en dus gewoon bagger.

    Topper, My Ass !!

    Simon

  20. #20

    Standaard

    Amuzante film en meer zoek ik niet in dit genre.
    Visueel een spectakel, wat men ook beweerd.

    Voor een leuk prijsje overweeg ik de aankoop wel.

  21. #21

    Standaard

    Topper, My Ass !!
    Voor het geval het nog niet duidelijk is: dat predikaat is voor het medium. Dus voor de DVD. Niet voor de film an sich. Dus ook baggerfilms als Underworld kunnen dit predikaat krijgen. Terwijl een prachtfilm als LOTR (de 2discers) geen toppers zijn.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Topper, My Ass !!
    Voor het geval het nog niet duidelijk is: dat predikaat is voor het medium. Dus voor de DVD. Niet voor de film an sich. Dus ook baggerfilms als Underworld kunnen dit predikaat krijgen. Terwijl een prachtfilm als LOTR (de 2discers) geen toppers zijn.
    goed geformuleerd christiaan. :wink:

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Weer zo'n idee van: Hoe is het mogelijk dat dit soort blockbuster crapfilms zonder enige verhaal/inhoud etc. een dvd-topper kan worden. Underworld ook al.

    Dze film is gewoon 1 en al CGI en dus gewoon bagger.

    Topper, My Ass !!

    Simon
    De score topper duidt altijd op de kwaliteit van de DVD. Dus fraaie hoes, mooie DTS-geluidstrack, gaaf beeld, veel extra's en dat soort zaken. Over inhoud gaat het niet da's altijd persoonlijke smaak.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #24

    Standaard

    Typisch zo'n film die ik wel een keertje zal huren als het een weekfilm (dus goedkoop) geworden is...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Topper, My Ass !!
    Zie de reacties van Christiaan en Henk en de titel van de rubriek: "DVD Recensies" en niet "Film Recensies".

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •