Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 161 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    ik vond hem tegenvallen erg voorspelbaar.maar aan de andere kant degene met wie ik hem zat te kijken vond het weer een superfilm..maar van mijn kant en ik zou een cijfer moeten geven een 6 en een halfje

  2. #27

    Standaard

    Vind de film goed totdat de ramp heeft plaatsgevonden.. daarna (is mijn mening) stort het als een kaartenhuis in elkaar.. jammer, want ik keek wel uit naar deze film destijds in de bioscoop!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  3. #28

    Standaard

    En de special edition heeft een 3d cover! Dat is wel mooi!

  4. #29

    Standaard

    Hele mooie film, vooral de Special effects natuurlijk!
    En al helemaal niet te vergeten de soundtrack(s) van Harald Kloser maken deze film echt prachtig! 8)
    Women are meant to be loved, not to be understood.

  5. #30

    Standaard

    Onderonsjes, off-topics en afkraak-posts-zonder-verdere-uitleg zijn voor de leesbaarheid maar even verwijderd.
    Eric van Ballegoie

  6. #31

    Standaard

    Vanaf het moment dat [spoiler:3a59792d4c]die kerel zichzelf lossnijt[/spoiler:3a59792d4c] is de film behoorlijk slecht. Alleen gaan dan in het cliché gebied en dat is erg jammer. Wat zo leuk begon wordt op een belabberde manier afgemaakt. Na ongeveer 5 kwartier zat ik er helemaal in en moest ik weten hoe het zou aflopen maar ook de scene met [spoiler:3a59792d4c]de wolfen[/spoiler:3a59792d4c] is veels te nep en heel erg slecht gemaakt, voorspelbaar en daardoor erg saai.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #32

    Standaard

    De cover is zeker veranderd,dit zou hem moeten zijn,namelijk.


    En de Inside Look: Alien Vs. Predator op disc 1 is zeker een verborgen future ??

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Gewoon een leuke film die prima entertainment biedt, er zijn betere films inderdaad maar ook vele slechtere. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    iemand een idee wanneer de release zou zijn?
    De releasedatum is 6 oktober. Volgende week dus.
    Als je niet kunt wachten, op 5 oktober is hij in de videotheek te huur. Het betreft hier helaas wel de enkele disc.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    De cover is zeker veranderd,dit zou hem moeten zijn,namelijk.
    [afbeelding]
    De cover die bij deze recensie staat is de cover van de 1-disc versie.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    De cover is zeker veranderd,dit zou hem moeten zijn,namelijk.
    [afbeelding]
    De cover die bij deze recensie staat is de cover van de 1-disc versie.
    Is de cover van de 1-disc versie niet deze?


  12. #37

    Standaard

    Ik vond dit in de bios een goeie film, ga m dus zeker wel aanschaffen volgende week woensdag, en dan natuurlijk de 2 disc edition. Jammer dat Fox er tegenwoordig geen trailers meer bij doet van de film zelf.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    De cover die bij deze recensie staat is de cover van de 1-disc versie.
    De cover bij de recensie is van de huurversie.

  14. #39

    Standaard

    sommige mensen hier beoordelen een film als deze op diepgang, goede verhaallijn enz. pffffff van deze film werd verwacht dat het een spektakelfilm zou zijn, met mooie effecten, nou dat is het zeer zeker geworden.
    Als je niet van dit soort films houdt oke, maar ga dan niet zeuren over wat je mist in de film.
    ik hou van spannende bovennatuurlijke thrillers dat is in deze film niet terug te vinden dus geef ik hem een 3 NEE!!!!!!!!! DUS
    deze film is in zijn categorie gewoon een goede film

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    En de Inside Look: Alien Vs. Predator op disc 1 is zeker een verborgen future ??
    Waarom zou dit een easter-egg zijn ? Deze featurette stond al op andere DVD's van Fox, zo was hij o.a. te vinden op seizoen 9 van The X-Files.
    Dit is gewoon een promotiefilmpje, noem het een gezonde alternatief voor de trailer

  16. #41

    Standaard

    Deze ga ik zeker aanschaffen. Heb hem niet in de bios gezien maar heb gewacht totdat ik hem in mijn eigen biosje kon zien.
    Hoop dat het verhaal me niet al te zwaar tegenvalt.

  17. #42

    Standaard

    Ik heb deze film in de bios mogen aanschouwen en hij viel me enigszins tegen. Ik had nl nog meer spektakel verwacht. Niettemin ben ik gek op dit soort rampen films en dus komt de SE edition wel in mijn collectie.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  18. #43

    Standaard

    Heb de film in de bios gezien en als popcorn film is hij inderdaad wel te genieten wat ik dan ook gedaan heb. Gewoon niks meer van verwachten, zeker geen diepgang of goed verhaal, en dan zit je best goed met deze film. Zal hem niet gaan aanschaffen maar misschien dat ik hem over een tijdje nog eens huur ivm het hoge HT gehalte. :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    iemand een idee wanneer de release zou zijn?
    De releasedatum is 6 oktober. Volgende week dus.
    Dankje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto van Rooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    iemand een idee wanneer de release zou zijn?
    De releasedatum is 6 oktober. Volgende week dus.
    Als je niet kunt wachten, op 5 oktober is hij in de videotheek te huur. Het betreft hier helaas wel de enkele disc.
    Nogmaals dankje :wink:

    Wordt deze 2disc trouwens net als Minority Report/Daredevil, met zo'n kartonnetje er omheen ? of is 20th Century Fox hier helemaal mee gekapt

  20. #45

    Standaard

    Van nature ben ik een zeer rustige mens. Maar als mensen deze film afkraken op basis van het (gebrek aan) verhaal en de (niet bestaande) diepgang dan voel ik het toch kriebelen.

    Smaak is iets zeer persoonlijks volledig mee eens. Maar iemand die hier een verhaal of diepgang verwacht die is toch echt vierkant aan het draaien in zijn koppeke.

    Vergelijk deze film maar met Twister. Vond je die goed, dan is dit ook goed en mag je deze echt waar blind kopen.

    Ik heb de DVD nog niet ... nog niet. Maar ik verwacht dat ik deze DVD een vette 10 ga geven. Iedereen die al een score heeft gegeven zonder de DVD te hebben ... foei; fout bezig.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Wordt deze 2disc trouwens net als Minority Report/Daredevil, met zo'n kartonnetje er omheen ? of is 20th Century Fox hier helemaal mee gekapt
    Het antwoord op die vraag staat in de recensie.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Wordt deze 2disc trouwens net als Minority Report/Daredevil, met zo'n kartonnetje er omheen ? of is 20th Century Fox hier helemaal mee gekapt
    Het antwoord op die vraag staat in de recensie.
    So, tering, OK :P glad overheen gelezen...haha, thnx

    Ik weet dat t weinig voorstelt die slipcases, maar ik vind ze wel cool altijd

  23. #48

    Standaard

    Bij mij komt die toch ook in de collectie, al was het maar omdat dit weer eens een dvd belooft te worden waarmee je eens lekker de grenzen van je HT kan aftasten...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #49

    Standaard

    Is het hoesje 3D??? Ik hoop het wel namelijk!!

  25. #50

    Standaard

    Vanaf morgen (dinsdag 28 sept.) is ie al te huur bij videoland (dus waarschijnlijk bij alle videotheken?)

    Release is 1 week vervroegd, verkoop weet ik niet, denk het niet...
    Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets, heb ik het ook niet gedaan....

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •