Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 161 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    De beelden zijn echt waanzinnig !
    Maar de maker had toch wel iets meer moeite kunnen doen om er een beetje een leuk verhaal in te stoppen.
    Nu krijg ik dat Underworld gevoel..........1 lange videoclip

  2. #52

    Standaard

    Ramonhal schreef:
    Is het hoesje 3D??? Ik hoop het wel namelijk!!

    Dvdinfo.be
    De mooie 3D-verpakking vormt de kers op de taart!

  3. #53

    Standaard

    Dit soort films kijk je om de spektakelwaarde en special effects. En daarin slaagt deze Emmerich film met grote onderscheiding.

  4. #54

    Standaard

    Tja, typisch weer zo'n film om je HT te testen... :wink:

    Je wilt eindelijk eens af van die kleffe buren? Voor ca € 15.-- is dan hier de oplossing....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #55

    Standaard

    Een topper als inhoud niet tegen max aan zit? Hmmm, dus technische kwaliteit bepaalt het topper zijn?
    I find your lack of faith disturbing

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Een topper als inhoud niet tegen max aan zit? Hmmm, dus technische kwaliteit bepaalt het topper zijn?
    Omdat het altijd een mening is kan daar dus niet op beoordeeld worden. Master and Commander vond ik een bagger film, andere mensen vinden hem super goed. Daarom telt die niet mee als het om het predicaat "Topper" gaat.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Een topper als inhoud niet tegen max aan zit? Hmmm, dus technische kwaliteit bepaalt het topper zijn?
    Een TOPPER wordt inderdaad alleen bepaald door de score van beeld, geluid en extra's.

    We geven trouwens pas sinds een tijdje ook een cijfer voor de film, vroeger deden we dat helemaal niet. Vandaar ook de verwarring die nu af en toe ontstaat.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Een topper als inhoud niet tegen max aan zit? Hmmm, dus technische kwaliteit bepaalt het topper zijn?
    Een TOPPER wordt inderdaad alleen bepaald door de score van beeld, geluid en extra's.

    We geven trouwens pas sinds een tijdje ook een cijfer voor de film, vroeger deden we dat helemaal niet. Vandaar ook de verwarring die nu af en toe ontstaat.
    Ok, da's duidelijk. Ik hecht er niet zoveel waarde aan hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. Ik moet de film nog zien. Maar net als Independence Day dus .... hoewel het verhaal wel geinig was, maar ikzelf hoop toch altijd dat er nog een beetje serieuzere versie van dit soort films komt.

    Ikzelf vind bijvoorbeeld het boek 'Decypher' van Stev Pavlou wereld, dat zou eens verfilms moeten worden !
    I find your lack of faith disturbing

  9. #59

    Standaard

    Ik vind dit een leuke film om één keer te zien. Heeft in mijn ogen echter geen replay waarde.
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  10. #60

    Standaard

    Heb me vermaakt. Vooral bij de "race tegen het koude-front"...
    Wil de 1DVD versie...

  11. #61

    Standaard

    Heb de film in de bios gezien en hoewel er absoluut verbluffende beelden in de film sluit ik mijn bij Fox Mulder deze film heb je gezien als je hem 1 x bekeken hebt.

  12. #62

    Standaard

    net de 1-disc versie aangeschaft en inderdaad.....superstrak beeld en geluid!
    Met recht een topper en eentje waarmee je je DTS-set ff lekker op zijn donder kunt geven.

  13. #63

    Standaard

    De DVD is voor mij puur een extraatje, een film als deze moet je (wil je 'em zien) gewoon in de bios gezien hebben.

  14. #64

    Standaard

    Heb hem gister gezien..en vond hem geweldig qua entertainment..de 2-disc komt in mn collectie.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martinring
    net de 1-disc versie aangeschaft en inderdaad.....superstrak beeld en geluid!
    Met recht een topper en eentje waarmee je je DTS-set ff lekker op zijn donder kunt geven.
    Waar heb je m gekocht dan??

  16. #66

    Standaard

    Ik heb de Film in de bios gezien, en vond het een leuke vermakelijke film. Mooie in beeld gebrachte special effects en super geluid. Niet een film die de Oscar gaat winnen voor beste film, alleen wel een echte film om lekker ervan te gaan genieten als je lekker ongedwongen de film aanzet. Het is zeker een film waarmee je 100 % kan genieten van je Geluidsinstalatie. Ik heb de 2-disc versie in mn bezit, en vind hem erg vermakelijk.

  17. #67

    Standaard

    Heb zojuist de 2 disc binnen. Mooi hoesje, alleen mijn hologram zat er dubbel op, dus heb die ene er af gepullekt, want die was kleiner en zat scheef maar nu ziet ie er cool uit 8) zie geen verschil in beide hologrammen ofzo, wel vaag. Zit trouwens ook een bon bij dat je € 5,- terug krijgt op de I, Robot 2-dvd die 8 december uit komt. Gaat m zo maar eens kijken

  18. #68

    Standaard

    Ik heb deze film nog niet gezien, is dit misschien een film a la Twister ?
    (vond Twister best goed namelijk )
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc1978
    Ik heb deze film nog niet gezien, is dit misschien een film a la Twister ?
    (vond Twister best goed namelijk )
    Dat idee heb ik wel, maar ik heb de film nog niet gezien. Dat gaat als het goed is vanavond gebeuren.

  20. #70

    Standaard

    Hey is iig een lekker rampen spectakel! mooie effecten, zeker de moeite om eens te kijken, als je de vernielingen in ID4, Armageddon en Godzilla tof vond, vind je dit helemaal tegek! Twister? Mja, doe die ook maar in dat rijtje :wink: als je twister goed vond (ik ook wel hoor) moet je deze gewoon eens proberen, je komt echt NIET van een koude kermis thuis!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kuin
    kwa verhaal super bagger
    het zal wel weer aan mij liggen... maar ik vond het verhaal wel wat hebben. Tuurlijk, erg overdone op bepaalde momenten, maar toch een film met een wijzend vingertje over hoe wij onze eigen planeet naar de $@%^%^$#@$ helpen...
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kuin
    kwa verhaal super bagger
    het zal wel weer aan mij liggen... maar ik vond het verhaal wel wat hebben. Tuurlijk, erg overdone op bepaalde momenten, maar toch een film met een wijzend vingertje over hoe wij onze eigen planeet naar de $@%^%^$#@$ helpen...
    onze planeet gaat er zowiezo wel aan hoor :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kuin
    kwa verhaal super bagger
    het zal wel weer aan mij liggen... maar ik vond het verhaal wel wat hebben. Tuurlijk, erg overdone op bepaalde momenten, maar toch een film met een wijzend vingertje over hoe wij onze eigen planeet naar de $@%^%^$#@$ helpen...
    onze planeet gaat er zowiezo wel aan hoor :wink:
    Maar hopelijk niet in zo'n rap tempo
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    het zal wel weer aan mij liggen... maar ik vond het verhaal wel wat hebben. Tuurlijk, erg overdone op bepaalde momenten, maar toch een film met een wijzend vingertje over hoe wij onze eigen planeet naar de $@%^%^$#@$ helpen...
    Klopt helemaal. Ik heb 'm zojuist bekeken. Goede spektakelfilm. Verstand op nul en genieten.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    En de Inside Look: Alien Vs. Predator op disc 1 is zeker een verborgen future ??
    Absoluut NIET! kan je gewoon kiezen in t hoofdmenu

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •