Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 266 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    Een prachtige set. Ik ben er erg blij mee!

    Het blijft natuurlijk jammer dat de originele versies niet in deze box terug te vinden zijn. Ik hoop dat er toch ooit nog eens een super-box komt met beide versies van de films.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een prachtige set. Ik ben er erg blij mee!
    Heb jij hem ook al dan

    Deze box en die van LotR-RotK-EE worden het hoogtepunt op DVD-gebied dit jaar dat durf ik nu al vrij zeker te voorspellen. 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Dit is puur genieten natuurlijk. Dat dit een verkooptopper gaat worden staat natuurlijk buiten kijf. Goede zaak dat enkele animaties opnieuw zijn gedaan.
    Complimenten aan het adres van collega Nathan voor deze reviewklus!

  4. #4

    Standaard

    Komt zeker in mijn bezit. Vond mijn laserdiscsbox al prachtig maar deze ziet er ook top uit

    Wat doet Peter Jackson in de extra's

  5. #5

    Standaard

    Ook mijn complimenten voor de recensie. Alleen het aangepaste einde bij Return of the Jedi lijkt me minder, maar verder vind ik het geen probleem dat Lucas wederom aanpassingen heeft doorgevoerd bij deze DVD's.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Wat doet Peter Jackson in de extra's
    Zijn Star Wars-ervaringen vertellen.

  7. #7

    Standaard

    GOTTA HAVE!!! alleen ehm... wat is dat lelijke gele balkje op al die dvd's? toch wel dat t een preview versie is ofzo hè? dat komt er toch niet echt op???

  8. #8

    Standaard

    Ik kan niet wachten tot ik deze in mijn kast heb staan. Een must-have!!!!!!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    GOTTA HAVE!!! alleen ehm... wat is dat lelijke gele balkje op al die dvd's? toch wel dat t een preview versie is ofzo hè? dat komt er toch niet echt op???
    Misschien een melding dat de discs allee voor verkoop zijn bestemd of iets dergelijks.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een prachtige set. Ik ben er erg blij mee!
    Heb jij hem ook al dan
    Shure. Kocht hem vandaag voor € 39,99 bij de Blokker die hem een beetje vroeg in de winkel had staan.





    ....





    Ok, geintje. :wink:

  11. #11

    Standaard

    die je laten vergeten dat we het hier hebben over materiaal van dik 30 jaar oud
    Wist niet dat de films nog ouder waren dan ik.... :wink:

  12. #12

    Standaard

    Ik heb een paar keer de films op tv gezien, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de Star Wars reeks niet veel aan vind. Echt een goede uitleg geven kan ik niet, want de films zijn mooi gemaakt, maar het boeit me allemaal niet zo. Ik laat deze box dan ook aan me voorbijgaan.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    wat is dat lelijke gele balkje op al die dvd's? toch wel dat t een preview versie is ofzo hè? dat komt er toch niet echt op???
    Ik heb de discs er net weer even bij gepakt en er staat: "Verboden te verhuren" op in het Frans en in het Nederlands.

    Dus dikke kans dat Fox aparte versies uit gaat brengen voor de verhuur waar geen audiocommentaar op staat. De hier besproken DVD's zijn uiteraard de definitieve koopversies.

  14. #14

    Standaard

    Hoi Nathan !!

    Mooie Review(s) !! ik heb ze dan ook met veel plezier gelezen !!

    De box ziet er superb uit, en zodra ik 'm in de winkel zie liggen dan issy cker weten voor mij !!

    Ik kan niet wachten !!

    GReetz,
    Rick

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    wat is dat lelijke gele balkje op al die dvd's? toch wel dat t een preview versie is ofzo hè? dat komt er toch niet echt op???
    Ik heb de discs er net weer even bij gepakt en er staat: "Verboden te verhuren" op in het Frans en in het Nederlands.

    Dus dikke kans dat Fox aparte versies uit gaat brengen voor de verhuur waar geen audiocommentaar op staat. De hier besproken DVD's zijn uiteraard de definitieve koopversies.
    Vuck, dit zat toch niet bij Ep. 1 en 2? jah, t stond er wel, maar dan op de buitenste rand, en dan rondom net als bij audio cd's... beetje jammer, doen ze mooie covers op de schijven, verpesten ze t met een ugly blok.

  16. #16

    Standaard

    Wat ik mis in de recensie is dat de drie DVD's met de films, net als bij The Phantom Menace en Attack of the Clones, drie varianten op de menu's heeft, die willekeurig worden gekozen bij het opstarten van de discs.

  17. #17

    Standaard

    Het aftellen is nu echt begonnen!. Dit is toch fantastisch hoor. Ik heb echt af en toe vlinders in mijn buik. Volwassen worden? wat is dat.... Ik flip straks als ik de opening van A new hope op mijn groot scherm voor het eerst ga kijken!! Een beter cadeau kan ik mij niet wensen voor mijn verjaardag (morgen)... joepie! een kleine jongen van, bijna, 39 jaar.. haha
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Wat kan ik zeggen,eindelijk!!!!Dit is gewoon een tijdloze trilogy die je moet hebben.Voor iedereen zal er wel een minpuntje of iets aan te merken zijn op de box,maar we kopen hem toch allemaal wel mooi,want wie wil deze nu niet in z,n collectie hebben.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    Móet ik hebben!
    ben alleen wel benieuwd of ze ook zo'n zelfde vormgegeven box uit gaan geven van de nieuwe trilogie. Want als deeltje 3 goed is, dan denk ik toch (ondanks het zeer matige deel 2) dat ik díe ook aan zal schaffen. Of zal ik wachten op een soort van Ultime Box met de 6 delen? :P

  20. #20

    Standaard

    Geweldige box zo te zien !
    De beelden/plaatjes zien er werkelijk prachtig uit....ongelovelijk wat ze tegenwoordig allemaal niet kunnen

    Maar ik wil ém nu ook wel een keer hebben ! Ach ja, nog maar een paar dagen.........

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Wat ik mis in de recensie is dat de drie DVD's met de films, net als bij The Phantom Menace en Attack of the Clones, drie varianten op de menu's heeft, die willekeurig worden gekozen bij het opstarten van de discs.
    Hoi Frank,

    Ga hier maar eens kijken voor de menu's

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...7757&start=280

    Groeten,
    Rick

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Hoi Frank,

    Ga hier maar eens kijken voor de menu's

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...7757&start=280
    Bedankt voor je reactie. Ik weet dat de DVD's verschillende varianten heeft op de menu's, maar dit wordt in de recensie niet gezegd, dus vandaar mijn reactie.

  23. #23

    Standaard

    Uiteraard komt deze in me collectie!!
    goede recensie Nathan
    kvraag deze set toch lekker voor me verjaardag, die de (hoe toevallig) ook op 22 september. Ze hebben meteen maar de beste dag van t jaar gekozen om deze box uit te brengen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Kan nu echt bijna niet wachten. Hoop trouwens dat deel 3 straks te koop is in een box met ruimte voor deel 1&2. Als die box dan in dezelfde stijl is als deze wordt het een mooi geheel lijkt me. 6 star wars DVD's met dezelfde look

  25. #25

    Standaard

    Who!!!
    Kan echt niet wachten op DE release van dit jaar en seinfeld ofcourse.
    Al komt er nog een box ik moet deze gewoon hebben

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •