Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 266 van 266 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Eindelijk de hele trilogie gezien en ben dan toch wel overtuigd door Star Wars! Moet de films zeker nog eens een keertje kijken om alles nog beter in me op te nemen. Coole trilogie!
    dat zou tijd worden
    Turn around and feel the vibe.....

  2. #252
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Misschien is hij al gesteld hoor, maar goed:

    Waarom is Lucas eigenlijk begonnen met deel 4? En is de algemene opinie niet dat de nieuwe trilogy gewoon zwaar tegenvalt vergeleken met de oude? En dat terwijl we 16 jaar ( 1983-1999 ) verder waren op het gebied van CGI en computers en technologie etc.

    Persoonlijk vind ik deel V het beste ( denk ik haha )

    En had Lucas deel 1,2 en 3 al klaarliggen voor deel 4? of is echt ALLES er gewoon bij verzonnen later?


  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Misschien is hij al gesteld hoor, maar goed:

    Waarom is Lucas eigenlijk begonnen met deel 4? En is de algemene opinie niet dat de nieuwe trilogy gewoon zwaar tegenvalt vergeleken met de oude? En dat terwijl we 16 jaar ( 1983-1999 ) verder waren op het gebied van CGI en computers en technologie etc.

    Persoonlijk vind ik deel V het beste ( denk ik haha )

    En had Lucas deel 1,2 en 3 al klaarliggen voor deel 4? of is echt ALLES er gewoon bij verzonnen later?

    Nee, in ruwe lijnen had hij het hele verhaal al in zijn hoofd. Hij heeft alleen besloten om met deel IV te beginnen omdat dat het meest interessante deel was om te verfilmen. Let wel, hij had in die dagen geen stuiver bij wijze van spreken, en hij wist dat als die film niet zou slagen, de andere delen nooit had kunnen maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #254
    Tomasio!
    Guest

    Standaard Boxset

    Episode 3 was natuurlijk geweldig. Vond het de beste van de drie.

    OVer de andere films. Deze box set klinkt zeer interessant.
    Is het verstandig om deze nu nog (21 mei 2005) te kopen, of is het nog ff te wachten. Ik denk namelijk dat Lucas zeker een nieuwe box gaat uitgeven. Misschien met alle 6 de delen ineen. Hoewel ik denk ik geen miskoop doe met deze box set.

  5. #255

    Standaard

    Vandaag alle 3 de OT episodes achter elkaar gezien 8) (de films al vaker gezien, maar nog nooit achter elkaar)

    En moet zeggen dat ik deel III beter vind dan deel IV.

    Mijn lijstje:
    V
    VI
    III
    IV
    II
    I

  6. #256

    Standaard

    Lucas zal altijd met merchandise en nieuwe boxen komen van Star Wars is big business namelijk. Verwacht eigenlijk dat er eerst een box komt met alleen de nieuwe delen, dan met alle delen en dan een box uiteindelijk voor de HD-DVD en Blu-Ray.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Vandaag alle 3 de OT episodes achter elkaar gezien 8) (de films al vaker gezien, maar nog nooit achter elkaar)

    En moet zeggen dat ik deel III beter vind dan deel IV.
    WOW......dat zijn uitspraken.
    De eerste 3 delen kunnen wat mij betreft echt lang niet tippen aan de orginele trilogie.
    De eerste 3 delen bewijzen maar dat je met CGI alleen geen goeie films maakt. De modellen uit de orginele trilogie vind ik vaak nog mooier dan al die computer creaties.
    Nee deel I t/m III leuk vermaak maar zal zeker niet de filmhistorie ingaan als meesterwerken, wat wel het geval is bij de eerste StarWars delen.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Vandaag alle 3 de OT episodes achter elkaar gezien 8) (de films al vaker gezien, maar nog nooit achter elkaar)

    En moet zeggen dat ik deel III beter vind dan deel IV.
    WOW......dat zijn uitspraken.
    De eerste 3 delen kunnen wat mij betreft echt lang niet tippen aan de orginele trilogie.
    De eerste 3 delen bewijzen maar dat je met CGI alleen geen goeie films maakt. De modellen uit de orginele trilogie vind ik vaak nog mooier dan al die computer creaties.
    Nee deel I t/m III leuk vermaak maar zal zeker niet de filmhistorie ingaan als meesterwerken, wat wel het geval is bij de eerste StarWars delen.
    Volledig mee eens.Ik mis bij de nieuwe trilogy ook de excitment die ik had bij de oude trilogy,m,n leeftijd zal ook wel meespelen.Tuurlijk zien de special effecten in de nieuwe trilogy er beter uit,maar is het ook effectief,ik vind van niet want er blijft niets aan je verbeelding over.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #259

    Standaard

    Dit weekend heb ik ook alledrie de films gezien en ik heb me zeer goed vermaakt. Topfilms!

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Vandaag alle 3 de OT episodes achter elkaar gezien 8) (de films al vaker gezien, maar nog nooit achter elkaar)

    En moet zeggen dat ik deel III beter vind dan deel IV.
    WOW......dat zijn uitspraken.
    De eerste 3 delen kunnen wat mij betreft echt lang niet tippen aan de orginele trilogie.
    De eerste 3 delen bewijzen maar dat je met CGI alleen geen goeie films maakt. De modellen uit de orginele trilogie vind ik vaak nog mooier dan al die computer creaties.
    Nee deel I t/m III leuk vermaak maar zal zeker niet de filmhistorie ingaan als meesterwerken, wat wel het geval is bij de eerste StarWars delen.
    Heeft niks met GCI te maken. Ik heb de deel 4, 5 en 6 achter elkaar gezien. Daarodoor kon ik een goeie uitspraak doen voor mezelf. de OT wordt door velen beschouwd als onaantastbaar, en eerst ook door mij. Maar dit is dus echt pure sentiment. Dat heb ik ook gemerkt. Toen ik 3, 4, 5 en 6 achterelkaar heb gezien kon ik alleen maar tot de conclusie komen dat 3 beter qua verhaal is dan 4. En GCI vind ik afschuwelijk. Dat is een grote minpunt van deel 3. Maar verhaal wijs vind ik het bert dan episode 4. Dus heeft niks met mooie flitensde dingen te maken

  11. #261

    Standaard Re: sw trilogy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pcboi
    en je kunt niet zeggen dat george niets aan deze films heefd verdiend(na 3!!!! keeer uitgeven)
    Het zijn niet de grote namen als George Lucas die de dupe zijn van downloaden, maar mensen als de magazijnbediendes en mensen die bij Fox in de productie werken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Vandaag alle 3 de OT episodes achter elkaar gezien 8) (de films al vaker gezien, maar nog nooit achter elkaar)

    En moet zeggen dat ik deel III beter vind dan deel IV.
    Ik vind deel III ook beter dan IV, maar V dan weer beter dan alle andere films.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Misschien is hij al gesteld hoor, maar goed:

    Waarom is Lucas eigenlijk begonnen met deel 4? En is de algemene opinie niet dat de nieuwe trilogy gewoon zwaar tegenvalt vergeleken met de oude? En dat terwijl we 16 jaar ( 1983-1999 ) verder waren op het gebied van CGI en computers en technologie etc.

    Persoonlijk vind ik deel V het beste ( denk ik haha )

    En had Lucas deel 1,2 en 3 al klaarliggen voor deel 4? of is echt ALLES er gewoon bij verzonnen later?

    Nee, in ruwe lijnen had hij het hele verhaal al in zijn hoofd. Hij heeft alleen besloten om met deel IV te beginnen omdat dat het meest interessante deel was om te verfilmen. Let wel, hij had in die dagen geen stuiver bij wijze van spreken, en hij wist dat als die film niet zou slagen, de andere delen nooit had kunnen maken.
    Dacht dat het te maken had met het feit dat de technologie niet toereikend was om met ep. 1-3 te beginnen. Alles moest er mooier uitzien en planeten zoals Coruscant waren niet te doen ofzo.

  13. #263

    Standaard

    Ben benieuwd met wat voor een box Fox komt voor de gehele saga
    Sith.nl / Alles over Star wars
    Newstarcon.com / Altijd van de Partij

  14. #264

    Standaard

    Gisteren naar de bioscoop geweest Episode 3 gezien en ik zocht naar beelden van deze film. Op de bonus disk van de trilogie staat een preview van deze film. Op de pc kan ik het wel bekijken, maar op de tv met mijn gewone dvd speler wil hij het maar niet afspelen.

    Na het aanklikken van de tekst rechtsonder
    staat de dvdspeler gewoon stil bij nr 48 en doet niks. Echt waardeloos.

    Wat ik wil weten, kan dit aan mijn dvd speler liggen of zit toch het in de disk (ondanks dat het op de pc wel te bekijken is)?
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Misschien is hij al gesteld hoor, maar goed:

    Waarom is Lucas eigenlijk begonnen met deel 4? En is de algemene opinie niet dat de nieuwe trilogy gewoon zwaar tegenvalt vergeleken met de oude? En dat terwijl we 16 jaar ( 1983-1999 ) verder waren op het gebied van CGI en computers en technologie etc.

    Persoonlijk vind ik deel V het beste ( denk ik haha )

    En had Lucas deel 1,2 en 3 al klaarliggen voor deel 4? of is echt ALLES er gewoon bij verzonnen later?

    Deel 4 kon als stand alone verhaal verteld worden. De rest niet.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #266

    Standaard

    Weet iemand van jullie ook of er een nieuwe DVD Box komt of is aangekondigd? meta lle delen of iets dergelijks?


    Zoniet welke box raden jullie me aan?

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •