Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 266 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Star Wars

    Oeh... ong 4 uur aan extras

    is deze box nou al uit dan? zoja dan is ie binnen 2 maanden in me collectie

  2. #52

    Standaard Re: Star Wars

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Oeh... ong 4 uur aan extras

    is deze box nou al uit dan? zoja dan is ie binnen 2 maanden in me collectie
    neen, 22-9 in NL; 21-9 in de USA

  3. #53

    Standaard

    Ik vraag me alleen af hoe die films al een score kunnen hebben. Bij mijn weten zijn ze nog niet uit, en ik kan uit eigen ervaring spreken dat Fox niet echt scheutig is met recensie-exemplaren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik vraag me alleen af hoe die films al een score kunnen hebben. Bij mijn weten zijn ze nog niet uit, en ik kan uit eigen ervaring spreken dat Fox niet echt scheutig is met recensie-exemplaren...
    We waren dan ook blij verrast toen Fox ons allevier de discs ter beschikking stelde. En ik vond het natuurlijk een eer dat ik ze mocht doen.

    Ik weet nog wel dat er toen Episode II uitkwam helemaal geen recensie-exemplaren werden verstuurd.

  5. #55

    Standaard Re: Star Wars

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    is deze box nou al uit dan? zoja dan is ie binnen 2 maanden in me collectie
    Nee, zoals je in de recensie ook kunt lezen komt de box pas op 22 september uit.

    Fox was echter zo aardig om ons recensie-exemplaren toe te sturen van alledrie de films en de bonusdisc.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    EDIT: de r2 UK...hierin was nl. in zowel de film als de extras geknipt
    In de UK versie wordt wel vaker geknipt. Hier in Nederland worden gelukkig vaak andere versies verkocht.

  7. #57

    Standaard

    kan iemand mij mischien vertellen of alle extra's nederlands ondertiteld zijn?

    Ik ben namelijk mischien ook van plan om deze box aan te schaffen, maar dan wil ik eerst weten of de extra's ook nl ondertiteld zijn.
    Als je altijd blijft doen wat je altijd al gedaan hebt, zul je steeds krijgen wat je allang hebt.

    De laatste DVD aanwinst is
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (1disc)
    &
    Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Deze box en die van LotR-RotK-EE worden het hoogtepunt op DVD-gebied dit jaar dat durf ik nu al vrij zeker te voorspellen. 8)
    Off-topic: Wanneer komt de box uit van LOTR want ik weet dat er wel een box is alleen das met lelijke artwork gewoon de plaatjes van de 3 covers op de voorkant net zoals bij de Matrix box die er nu is. Heb die Matrix box wel gekocht maar dat is ook niet de originele.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Deze box en die van LotR-RotK-EE worden het hoogtepunt op DVD-gebied dit jaar dat durf ik nu al vrij zeker te voorspellen. 8)
    Off-topic: Wanneer komt de box uit van LOTR want ik weet dat er wel een box is alleen das met lelijke artwork gewoon de plaatjes van de 3 covers op de voorkant net zoals bij de Matrix box die er nu is. Heb die Matrix box wel gekocht maar dat is ook niet de originele.
    Er is nog niets bekend over een box met drie Extended Edtions...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #60

    Standaard

    HEBBEEEEEEEEN.........................EN WEL NU!!!!
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  11. #61

    Standaard

    HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN....... AAAARRRGGHHH... ik kan niet meer wachten... gelijk een SW marathon doen 8) ....
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    [spoiler:c1bf9e7dec]Boeiend, leer maar fatsoenlijk engels.[/spoiler:c1bf9e7dec]
    Zeg hoor eens... als je geen opvoeding hebt genoten laat dat dan a.u.b. niet zo blijken hier.

    Dus: reageer normaal of reageer niet, beschouw dit maar als een eerste waarschuwing.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andre van Helvoort
    kan iemand mij mischien vertellen of alle extra's nederlands ondertiteld zijn?

    Ik ben namelijk mischien ook van plan om deze box aan te schaffen, maar dan wil ik eerst weten of de extra's ook nl ondertiteld zijn.
    Ja, alles is Nederlands ondertiteld.

  13. #63

    Standaard

    Alleen jammer dat lucas niet zijn beruchte holiday special erbij heeft gedaan. :wink:

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    Alleen jammer dat lucas niet zijn beruchte holiday special erbij heeft gedaan. :wink:
    Als easter egg misschien
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik vraag me alleen af hoe die films al een score kunnen hebben.
    Dat vroeg ik me ook al af. Ik dacht dat het hier in het recensieforum de bedoeling was om de dvd-uitgave van een beoordeling te voorzien en niet zozeer de film(s) zelf. Voor zover ik weet heeft alleen Nathan, als recensent, de dvd's zelf gezien en is hij tot op heden dus de enige die een oordeel kan geven over de dvd-release. Het is immers mogelijk dat een fantastische film een flutrelease op DVD krijgt. Desalniettemin zijn er al ruim 40 stemmen uitgebracht.

  16. #66
    Dane
    Guest

    Standaard

    Het zal natuurlijk wel mooi zijn als ze bij de dvd release van Ep. III een box maken met dezelfde soort Artwork als deze box, waar dan Ep.III in zit en een viede dvd met extra's en ruimte voor I en II. Zo heb je 2 verschillende boxen van biede trilogies die mooi naast elkaar kunnen staan.

  17. #67

    Standaard

    ja, idd .. dat willen de meesten denk ik wel.
    anders moeten we zelf maar wat gaan knutselen. Het zilver moet dan goudkleurig worden, maar wat moet er op de achterkant komen te staan ipv Darth Vaders masker? Hayden's hoofd?? :P

    damn .. ik wil deze box zó graag hebben. Ik heb t er zelfs voor over om daarna de nieuwe trilogy netjes naast elkaar te hebben

    alleen is deze box nog zo onbegrijpelijk duur. Nu weer 60 euri's bij FRS

  18. #68

    Standaard

    Voor mij absoluut het hoogtepunt van het jaar, kan niet wachten totdat deze box in mijn kast staat
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik vraag me alleen af hoe die films al een score kunnen hebben.
    Dat vroeg ik me ook al af. Ik dacht dat het hier in het recensieforum de bedoeling was om de dvd-uitgave van een beoordeling te voorzien en niet zozeer de film(s) zelf.
    Precies, het is de bedoeling dat je stemt op de kwaliteit van de DVD, niet op de film die er op staat.

    Maar goed, (bijna) niemand doet dat, iedereen stemt toch op zijn of haar favoriete film.

  20. #70

    Standaard Extra's

    Ik vind trouwens wel dat ze die extra's wat beter konden doen inplaats van een docu van 151 min...stel nou dat je daar nix aan vindt...dan zit je nog opgescheept met iets van 20 min aan extra's...ze hadden van mij wel meer extra's mogen besteden...aan kostuums..special effects...en hoe noem je die dingen sabelzwaarden.....of een uur durende making of van elke film

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    [spoiler:f361378c79]Boeiend, leer maar fatsoenlijk engels.[/spoiler:f361378c79]
    Zeg hoor eens... als je geen opvoeding hebt genoten laat dat dan a.u.b. niet zo blijken hier.

    Dus: reageer normaal of reageer niet, beschouw dit maar als een eerste waarschuwing.
    Zucht, dat hier weer zo op in wordt gegaan zeg.
    Zoals ik er naar kijk word dit sarcastisch bedoelt en is deze box het meer dan waard om er engels voor te leren, maar goed, kan er natuurlijk helemaal verkeerd tegenaan kijken.

    Ik heb 'm in ieder geval in pre-order staan, hoop dat dvdsoon een beetje snel is met verzenden, wil de films nu eindelijk wel eens een keer zien !
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Zucht, dat hier weer zo op in wordt gegaan zeg.
    Zoals ik er naar kijk word dit sarcastisch bedoelt en is deze box het meer dan waard om er engels voor te leren, maar goed, kan er natuurlijk helemaal verkeerd tegenaan kijken.
    Zo is het inderdaad bedoeld.

    De opmerking over de extra's van hierboven heeft me even aan het denken gezet. Eigenlijk is het wel belachelijk dat een cultural event zo groot als star wars maar 1 dvd met extra's krijgt. Minimaal twee zou ik toch zeggen, drie zou ik ook niet onredelijk vinden.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Zo is het inderdaad bedoeld.
    Zorg dan a.u.b. in het vervolg als je iets grappig bedoeld dat je er een knipoog-smiley ofzo achter zet.

    Het is namelijk onmogelijk voor mensen om aan de tekst af te lezen of het om een geintje gaat of niet. Probeer hier graag in het vervolg op te letten, want dit soort opmerkingen kan erg verkeerd vallen.

    In dit geval niks aan de hand dus. My bad!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Ik vind trouwens wel dat ze die extra's wat beter konden doen inplaats van een docu van 151 min...stel nou dat je daar nix aan vindt...dan zit je nog opgescheept met iets van 20 min aan extra's...
    Dat vind ik een erg rare redenatie. Ik heb zelf liever 1 goede docu van een uur dan 100 slechte van 10 minuten.

    Bovendien wordt er op de DVD genoeg aandacht besteed aan de lichtzwaarden hoor, er is zelfs een aparte docu over, zoals je in de recensie kunt lezen.

  24. #74
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Wat betreft de extra's had ik toch een paar van de klassieke making offs verwacht eerlijk gezegd en bovendien wat deleted scenes, desnoods dus op een extra disc. Spijtig dat dat dus niet gebeurd is nu, zal voor de volgende release worden me dunkt.

  25. #75

    Standaard

    Eindelijk,de lang verwachte box.
    Het is natuurlijk jammer dat het orginele materiaal niet included is. Toch ben ik blij met deze op gepoetste triologie.

    Kopen

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •