De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Starsky & Hutch [DVD]

    Starsky & Hutch [DVD]

    Ben Stiller en Owen Wilson in de verfilming van de succesvolle seventies TV-serie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb deze film in de bios gezien, maar vond m enigszins tegenvallen. Ik had meer humor bij deze film verwacht. De grootste grappen uit de film waren eigenlijk al 'verraden' in de trailer. Deze dvd zal alleen in m'n collectie komen voor een heel scherp prijsje

  3. #3

    Standaard

    Ik vond het een heerlijk ontspannende actiekomedie à la Beverly Hills Cop. Het zijn vooral de perfect gecaste Stiller en Wilson die van deze film een toppertje maken. En de rol van Snoop Dogg is natuurlijk hilarisch! Ik ben helemaal in voor dit soort films, dus wat mij betreft één van de leukste films van het jaar.

  4. #4

    Standaard

    Heb deze laatst eens gehuurd en vond de film, of beter gezegd de meetse grappen, in het algemeen flauw. Had zeker z`n leuke momenten maar ik kreeg de indruk dat de film erg worstelde met z`n eigen imago, aktie of comedy of actie met een vleugje comedy het kwam er gewoon niet uit. Vind dit echt een film als een schip zonder kapitein, het leidt nergens heen jammer...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #5

    Standaard

    Mischien voor een leuk prijsje maar er komen dit jaar nog betere films uit.

  6. #6

    Standaard

    Ik zal hem zeker eens huren.... nog niet gezien
    Women are meant to be loved, not to be understood.

  7. #7

    Standaard

    Ik vond deze film echt geweldig.. ik hou wel van die jaren '70 stijl en er zaten perfecte acteurs in dus voor mij was dit een topper.
    Ik ga hem zeker kopen als hij nu iets goedkoper wordt..

    Ik vond van de extra's alleen de bloobers,trailer en kijkje op de plaats delict leuk..de rest is niks aan

    8,5/10

  8. #8

    Standaard

    Verassend leuke remake! Ik verwachtte er echt nix van en hij is me 100% meegevallen. Leuke film met leuke rol voor Snoop Dogg en geweldige humor! Aanrader voor een avondje simpel vermaak!

  9. #9

    Standaard

    Lijk mij een hele leuke film, lekker flauw en melig. Had wel een mooi shot van Carmen Electra verwacht bij de review !! Ga hem zeker kopen net als de oude orginele serie.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #10

    Standaard

    Matige en flauwe komedie, die nog enigzins door Ben Stiller en Owen Wilson een beetje boeit. Leuk om een keertje te huren, maar verder ook niets.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #11

    Standaard

    ik ga hem kopen com'mon do it!

  12. #12

    Standaard

    Hij hinkte naar mijn gevoel een beetje tussen komedie en actie in. Voor een komedie net niet leuk genoeg, voor actie net niet flitsend genoeg.

    Aardig, maar als men duidelijker voor komedie of actie had gekozen had er naar mijn gevoel meer ingezeten.

  13. #13

    Standaard

    Ik vond hem maar flauw. Men had beter de handen van deze franchise afgehouden. Wie Starsky & Hutch wil zien, gaat beter voor de originelen.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb afgelopen zomer de R1 versie blind gekocht. Ik vond hem wel aardig maar had er meer van verwacht. Meer lachmomenten waren beter geweest. Verder is het gewoon een prima comedy. Toch vond ik Old School (zelfde regisseur en ook met Vinve Vaughn, Will Ferrell) vele malen beter.
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  15. #15

    Standaard

    In de bios gekeken, maar slap filmpje. Deze komt niet in de collectie tenzij hij 5 euro of minder kost, en dan nog zal ik een zwak moment moeten kennen voor ik hem koop.

  16. #16

    Standaard

    Ik vond hem leuk, heb echt lekker kunnen genieten van de film en Snoop was echt cool 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #17
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Lekkere film weer, onderuitzakken en kijken... Je weet wat je kunt verwachten en dat maakt ie waar. Hoofdrolspelers zijn prima, en huggy bear is een leuke bijrol van Snoop. Mocht vroeger graag kijken naar de serie (ik word oud, maar [spoiler:a004fbe525]zij worden nog veel ouder wat zijn ze oud geworden zeg...[/spoiler:a004fbe525] ) en deze film heeft me niet teleurgesteld...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Matige en flauwe komedie, die nog enigzins door Ben Stiller en Owen Wilson een beetje boeit. Leuk om een keertje te huren, maar verder ook niets.
    Volledig mee eens!

    (aanwezigheid van Carmen Electra is ook erg boeiend...ondanks haar magere rolletje) :wink:
    Arrivederci

  19. #19

    Standaard zeer matige film, bijna slecht ...

    Meer dan 3 gniffels heeft deze film voor mij niet opgeleverd. Erg flauw. De extra's waren een stuk leuker dan de film zelf, dat kan toch niet de bedoeling zijn!
    Ik heb begrepen dat momenteel gewerkt wordt aan een tweede deel. Prima, maar ik sla hem over...

  20. #20

    Standaard

    deze film komt nog niet in mijn collectie als ik 'm ergens gratis zou kunnen krijgen. wat een slap aftreksel van de serie zeg!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •