Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 117 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-FILM: LOTR: ROTK Extended Edition en 12 DVD-set

    A-FILM: LOTR: ROTK Extended Edition en 12 DVD-set



    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Erg mooi dat ze de giftset hier ook gaan uitbrengen! Ik zal hem dan ook zeker kopen.... sterker nog; kan eigenlijk al niet meer wachten. Ik zou het van A-film wel een goed gebaar vinden als ze de 12discbox ook los zouden verkopen voor de mensen die al twee keer keurig de extended ed. hebben gekocht..... maar dat zal wel niet

  4. #4

    Standaard

    Heel mooi nieuws!

  5. #5

    Standaard

    Eindelijk, maar waarom hebben we toch zo lang moeten wachten ??
    Productie aan de extended is al lang gedaan. Zal wel weer voor de Kerst zijn zeker

    Ow, voor de geïnteresseerden, er is nu ook een Gift set voor de Lotr boeken, je weet wel, die dingen waar je in kan lezen. inc. beeldjes:


    AFBEELDING VERWIJDERD DOOR BEHEER (layout probleem)

  6. #6

    Standaard

    Op het concert in Antwerpen geweest zijnde moet ik absoluut die 5de disc over Howard Shore ook hebben. Dus heb ik feitelijk geen behoefte aan een lege 12 disc-box maar aan een 14-discbox!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard DVD BOX

    Zijn de 3 films van de 12-disc box identiek aan de 3 extended boxen???

  8. #8

    Standaard Re: DVD BOX

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdwinHuisman
    Zijn de 3 films van de 12-disc box identiek aan de 3 extended boxen???
    Ik neem aan van wel.

  9. #9

    Standaard

    Is er ook al een foto van de Trilogy box Ben erg benieuwd hoe deze eruit komt te zien

  10. #10

    Standaard

    *KWIJL* *KWIJL* *SLOBBER* *SLOBBER*

    Die Giftset komt cker weten in mijn collectie !! Juweeltje !!

  11. #11
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Op het concert in Antwerpen geweest zijnde moet ik absoluut die 5de disc over Howard Shore ook hebben. Dus heb ik feitelijk geen behoefte aan een lege 12 disc-box maar aan een 14-discbox!
    Ik had toch liever de symfonie zelf op DVD gehad in 5.1 geluid ... of beter nog DVD-Audio met 6-kanaals geluid.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Is er ook al een foto van de Trilogy box Ben erg benieuwd hoe deze eruit komt te zien
    Op deze site is er al wat te zien over de Trilogy Box:

    http://www.hdr-see.de/

  13. #13

    Standaard

    Die box lijkt me toch een kapitaal gaan kosten? Zal zeker wel goedkoper zijn dan alle extendeds los neem ik aan maar het zal toch een flinke aderlating zijn zo in een keer. Twijfel trouwens nog steeds over de giftset en de losse extended versie. Dat beeldje en die extra dvd wil ik graag hebben maar of ik daar nou zóóó veel extra geld voor over heb? Misschien zakt de prijs nog wel bij de werkelijke release en anders.... nou ja hoe vaak komt zo`n film met zo`n schitterende versie nou ook uit? En ik heb ook nog geen LOTR giftset dus...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #14

    Standaard

    Ditmaal de Gift Set voor mij (vanwege de Howard Shore-DVD). Ik heb er wel geen plaats voor, maar dat los ik wel op... hoop ik.

  15. #15

    Standaard

    Heb voorgaande jaren alleen de EE gekocht, dus dit jaar ook weer. 10 december...dat klinkt jammer genoeg nog super ver weg.

  16. #16

    Standaard

    eindelijk officieel aangekondigd.
    ik moet zeker weten de EE giftset hebben. :wink:

    wat het nut nu precies is van de collectorsbox van alle drie de delen?

    je krijgt er niet de beeldjes bij en ook niet de extra's van de ee giftsets.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb speciaal gewacht tot het moment dat je ze alledrie tegelijkertijd kon aanschaffen. Mijn wachten wordt beloond.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Eindelijk, maar waarom hebben we toch zo lang moeten wachten ??
    Productie aan de extended is al lang gedaan. Zal wel weer voor de Kerst zijn zeker
    Reden 1: Tijd die vroeger werd besteed aan de post-productie van het volgende deel uit de trilogie werd nu besteed aan de pre-productie van King Kong. Dit beperkt de aandacht die aan de Extended Edition kan worden besteed.
    Reden 2: De betrokkenen zijn allemaal bezig met andere producties. Hun medewerking (vooral voor commentaartracks en interviews) is dus wat lastiger te regelen dan toen ze nog allemaal aan de Trilogie werkten.
    Mogelijke reden 3: Gelazer om het budget voor de Extended Edition. Als ik me niet vergis zou zelfs overwogen zijn Weta hier niet helemaal bij te betrekken. Hoe serieus en betrouwbaar dit laatste is weet ik niet. Het heeft in ieder geval een paar maanden geleden gecirculeerd op diverse sites.

    De verschuiving van zo'n 2 a 3 weken zal echt niet van doorslaggevende invloed zijn op de Kerstinkopen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Kwijl

    Ik ga dus zeker die reservering aanschaffen .
    Maar de box komt hier dus 4 dagen eerder uit dan in de USA ?

    Super 8)

  20. #20

    Standaard

    kerst heeft er wel wat mee te maken, maar deze dvd's verkopen toch wel goed. had van mij ook wel wat eerder mogen komen, maar ja wij hebben m wel 4 dagen eerder dan de amerikanen

  21. #21

    Standaard

    Hoe zit het idd met de release datum?
    Hij komt in de US toch niet eerder uit he, want ik wil wel graag dat 2e beeld ook hebben dus zou niet zo mooi zijn als ze in de US een voorsprong kunnen hebben qua bestellen aangezien ie weer erg gelimiteerd zal zijn

    edit: zie nu dus dat ie schijnbaar hier eerder komt? kan me bijna niet voorstellen joh...

  22. #22

    Standaard

    die special extended limited edition ziet er zwaar relax uit....iig mooier dan die trilogy box. Komt er geen mooiere trilogy box?

    Anders ga ik alsnog van elk deel apart zo'n special extended limited(als die er van 1 en 2 nog zijn) edition kopen

    btw op bol.com hebben ze het over een lord of the rings extended editions trilogy van 13 dvd's

  23. #23

    Standaard

    4 dagen eerder zou top zijn Is dit 100% zeker?

  24. #24

    Standaard

    van lordoftherings.net:

    DISCS 1-2: The Feature
    FEATURE (approx. 250 minutes) - A new version of the final installment in the epic trilogy! The Academy-Award® winning film now has 50 minutes of never-before-seen footage incorporated into the film for this highly-anticipated video release:
    Widescreen (2.35:1) version of the Special Extended Edition
    Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound
    DTS ES 6.1 Surround Sound
    Stereo Surround Sound
    English subtitles and closed captions
    Spanish subtitles

    Four audio commentaries by the director and writers, the design team, the production team and the cast featuring more than 30 participants including Peter Jackson, Elijah Wood, Sean Astin, Orlando Bloom and Academy Award® winners Richard Taylor, Howard Shore…and many more.

    Cast commentary also features dialogue between split-personality characters Gollum and Smeagol (Andy Serkis)!

    DISCS 3-4: The Appendices
    Two discs with hours of original content including multiple documentaries and design/photo galleries with thousands of images to give viewers an in-depth behind-the-scenes look at The Lord of the Rings: The Return of the King::

    THE APPENDICES PART V: "The War of the Ring"
    Disc intro by director Peter Jackson
    "J.R.R. Tolkien: The Legacy of Middle-earth" documentary

    From Book to Script:
    "From Book to Script: Forging the Final Chapter" documentary
    Abandoned Concept: Aragorn Battles Sauron

    Designing and Building Middle-earth
    "Designing Middle-earth" documentary
    "Big-atures" documentary
    "Weta Workshop" documentary
    "Costume Design" documentary

    Design Galleries - 2,123 images
    The Peoples of Middle-earth (galleries with docent audio)
    The Realms of Middle-earth (galleries with docent audio)
    Miniatures (galleries with docent audio)
    "Home of the Horse Lords" documentary

    "Middle-earth Atlas: Tracing the Journeys of the Fellowship" interactive map
    "New Zealand as Middle-earth" interactive map w/on-location footage

    THE APPENDICES PART VI: "The Passing of an Age"
    Disc intro by Elijah Wood, Sean Astin, Billy Boyd and Dominic Monaghan

    Filming The Return of the King
    "Cameras in Middle-earth" documentary
    Production Photos (gallery) - 69 images

    Visual Effects
    "Weta Digital" documentary
    "The Mumakil Battle" demonstration / multi-angle interactive feature

    Post Production: Journey's End
    "Editorial: Completing the Trilogy" documentary
    "Music for Middle-earth" documentary
    "The Soundscapes of Middle-earth" documentary
    "The End of All Things" documentary
    "The Passing of an Age" documentary

    Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West"
    "Cameron Duncan: The Inspiration for 'Into the West'" documentary
    "DFK6498" short film
    "Strike Zone" short film

    DVD-ROM CONTENT: Includes access to exclusive online features

  25. #25

    Standaard

    Opvallend in bovenstaande:

    1) Cast commentary also features dialogue between split-personality characters Gollum and Smeagol (Andy Serkis)!

    Lijkt me de vreemdste commentaartrack ooit te worden.

    2) Abandoned Concept: Aragorn Battles Sauron.

    Phew! Gelukkig abandoned....

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •