Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 117 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    weet iemand iets meer over een trilogy box

    en of lotr 1 nog ergens een limited edition is te vinden

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ik had toch liever de symfonie zelf op DVD gehad in 5.1 geluid ... of beter nog DVD-Audio met 6-kanaals geluid.
    I agree. Als ik nog maar aan die stem van die zangeres, Sissel, denk als ze Into The West zingt, gaat het haar op mijn rug rechtop staan...


    ... euh, als ik haar op mijn rug had gehad, tenminste
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Na het lezen van "5e disc met concertregistratie" begon ik toch serieus te twijfelen aan mijn voornemen om alleen de EE te kopen. Op lordoftherings.net staat echter een ander verhaal bij de Special EE:

    Bonus DVD "Creating The Lord of the Rings Symphony" by Howard Shore

    A 52-minute program featuring interviews by Academy Award winning composer Howard Shore and live concert performances with the Montreal Symphony Orchestra.

    M.a.w.: waarschijnlijk 40 minuten gepraat en 12 minuten muziek. Ik hoop dat ik ongelijk ga krijgen...... Ik vermoed trouwens dat ze de symfonie nog een keer integraal op DVD gaan uitbrengen.

  4. #29

    Standaard

    Hierbij een plaatje die in een andere thread stond:



    Als ik dit plaatje zo zie vind ik de losse EE's mooier dan deze box!
    Four-Star Trader (236)

  5. #30

    Standaard

    inderdaad ik was al bang dat dit plaatje inderdaad klopte....

    dus voor mij ook alle delen apart

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Op deze site is er al wat te zien over de Trilogy Box:

    http://www.hdr-see.de/
    Wow, wel indrukwekkend die grote box Maar hoop ik wel dat ze zo vriendelijk zijn om deze ook leeg te verkopen zodat de andere twee er bij geschoven kunnen worden. Als echte fan heb je die eerste twee natuurlijk allang in huis, zeker als je de gift sets hebt gekocht...

  7. #32

    Standaard

    ik heb gewacht op een mooi trilogy box maar dat valt erg tegen. Net als de trilogy box van de matrix die is ook gewoon lelijk. volgende keer koop ik gewoon alle delen los

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Hierbij een plaatje die in een andere thread stond:



    Als ik dit plaatje zo zie vind ik de losse EE's mooier dan deze box!
    Absoluut, en anders de Champagne box wel
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Ik zit in de 'bevoorrechte' positie nog geen enkele LOTR DVD te hebben. Dat wordt straks rustig uitzoeken. De SE versies apart, de SE trilogy box, de EE versie apart, de EE Trilogy Box, of een gift setje. Heerlijk toch 8)

  10. #35

    Standaard

    Kan je ergens aandelen A-Film kopen ??

    Ik heb zo'n voorgevoel dat die de komende tijd behoorlijk zullen stijgen.

    [spoiler:7cdb3aa9d3] (en van de winst natuurlijk de EE kopen) [/spoiler:7cdb3aa9d3]

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Ik zit in de 'bevoorrechte' positie nog geen enkele LOTR DVD te hebben. Dat wordt straks rustig uitzoeken. De SE versies apart, de SE trilogy box, de EE versie apart, de EE Trilogy Box, of een gift setje. Heerlijk toch 8)
    in die positie zit ik ook valt me alleen tegen wat voor trilogy box er uit komt

    en die aandelen gaan zeker weten stijgen :P

  12. #37
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    De giftset komt zeker in mijn collectie.

  13. #38
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Dom vraagje misschien, maar die collecters Gift set he, daar worden toch wel dermate veel exemplaren van uitgebracht zodat er zat exemplaren zijn?

    Want van de Two Towers kun je nu zelfs nog naar de winkel gaan om Smeagol op te halen bijv.

    Ik voel er weinig voor om te pre orderen, vandaar

  14. #39

    Standaard

    Weet iemand nog een winkel (internet of rl) waar ik de giftset van FotR nog kan halen?

  15. #40

    Standaard

    FotR is behoorlijk uitverkocht. Van TTT CE zijn er veel gemaakt, omdat ze overmoedig waren na het succes van FotR CE.
    RotK CE wordt weer minder.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Dom vraagje misschien, maar die collecters Gift set he, daar worden toch wel dermate veel exemplaren van uitgebracht zodat er zat exemplaren zijn?

    Want van de Two Towers kun je nu zelfs nog naar de winkel gaan om Smeagol op te halen bijv.

    Ik voel er weinig voor om te pre orderen, vandaar
    Dat lijkt mij wel ,want ik heb zelfs nog hier en daar de collectors giftset van FOTR gezien ik ben hier dus niet zo bang voor

    Ow man dit wordt de beste dvd ooit
    Alleen het duurt nog zo lang
    Impressive MOST Impressive!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kintero
    Weet iemand nog een winkel (internet of rl) waar ik de giftset van FotR nog kan halen?
    Goed zoeken! maar als je nou in de buurt van Dordrecht woont de van leest heeft er volgens mij nog 1 liggen
    Impressive MOST Impressive!

  18. #43

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of er ook nog bloopers op komen als extra?? die wil ik namelijk errug graag zien...

    Tkan ook zijn dat ze die misschien als easter egg erop hebben gezet maar ik hoop iig dat ze erop staan want ze schijnen erg gaaf te zijn!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    4 dagen eerder zou top zijn Is dit 100% zeker?
    ja, new line zegt 14 december en A-film(+warner duitsland & zwitserland) zegt 10 december. dan mag je verwachten dat dit dan ook gebeurt

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmfreakie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kintero
    Weet iemand nog een winkel (internet of rl) waar ik de giftset van FotR nog kan halen?
    Goed zoeken! maar als je nou in de buurt van Dordrecht woont de van leest heeft er volgens mij nog 1 liggen
    Ik zoek al een hele week . Kun je wat winkels noemen, online of regio Rotterdam? (regio 2 uiteraard) Weet iemand of de MediaMarkt die dingen nog heeft?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Dom vraagje misschien, maar die collecters Gift set he, daar worden toch wel dermate veel exemplaren van uitgebracht zodat er zat exemplaren zijn?

    Want van de Two Towers kun je nu zelfs nog naar de winkel gaan om Smeagol op te halen bijv.

    Ik voel er weinig voor om te pre orderen, vandaar
    pre orderen lijkt me niet nodig maar ik ga in ieder geval niet wachten, koop m gelijk voordat ie weer moeilijk te krijgen is.

  22. #47

    Standaard

    mediamarkt r'dam zag ik er een tijd terug nog wel wat liggen weet nie hoe dat nu is

  23. #48

    Standaard

    Hehe eindelijk. Vanwege deze überbox heb ik dus nooit de eerdere versies van LOTR gekocht. Maar de prijs... slecht voor de bankrekening!
    "Damn worms never cut you any slack!" Earl Basset (Fred Ward) in Tremors

  24. #49

    Standaard

    Joepie, ik hou mijn adem in ( ok, niet letterlijk)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Ow, voor de geïnteresseerden, er is nu ook een Gift set voor de Lotr boeken, je weet wel, die dingen waar je in kan lezen. inc. beeldjes:
    @Expo: heb je een link o.i.d. voor mij?

  25. #50

    Standaard

    lijkt me inderdaad vet waar ken je die kopen

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •